mei tai
donderdag 8 december 2011 om 21:09
Ja, ik heb er een. Voor rugdragen vind ik het handig, maar niet heel veel handiger dan een draagdoek. Heb je nu een rekbare of een geweven doek?
Ik ben persoonlijk ook fan van de Manduca. Wompat is ook heel mooi.
Vraag het anders eens op het draagdoekentopic, daar zitten volgens mij ook mensen die ze zelf maken.
Ik ben persoonlijk ook fan van de Manduca. Wompat is ook heel mooi.
Vraag het anders eens op het draagdoekentopic, daar zitten volgens mij ook mensen die ze zelf maken.
donderdag 8 december 2011 om 21:11
Ik heb een mei-tai, een draagdoek en een Meduca en de laatste gebruik ik veruit het meest. Voor hele kleintjes is een draagdoek het meest ideaal, maar als ze ouder worden is die allround ondersteuning minder nodig. Ik ben blij met m'n mei-tai omdat ie costum made is, dus met een leuk motiefje naar mijn smaak, maar in de praktijk vind ik die lange banden die eraan zitten bijna net zo irritant als zo'n lange draagdoek. Je sleept er toch mee over de grond bij het omdoen. De Meduca heeft gespjes en dus ook makkelijk te verstellen als m'n vriend 'm dragen wil.
donderdag 8 december 2011 om 21:15
Heb een mei-tai van een geweven draagdoek en vind dat zelf erg lekker dragen. Mijn zoontje zit er ook lekker in.
Ik vind het zelf makkelijker knopen dan een doek, maar nog minder makkelijk dan een SSC (zoals de eerder genoemde manduca).
Zelf vind ik mei-tai's met brede 'doek achtige' banden het fijnst. De wrap-arounds. Je hebt ze ook met gevulde banden, en er zijn ook zat mensen die dat juist prettiger vinden dragen.
Even langslopen op het draagdoekentopic anders, daar weten ze alles over dragers.
Ik vind het zelf makkelijker knopen dan een doek, maar nog minder makkelijk dan een SSC (zoals de eerder genoemde manduca).
Zelf vind ik mei-tai's met brede 'doek achtige' banden het fijnst. De wrap-arounds. Je hebt ze ook met gevulde banden, en er zijn ook zat mensen die dat juist prettiger vinden dragen.
Even langslopen op het draagdoekentopic anders, daar weten ze alles over dragers.