mei tai

08-12-2011 20:55 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal. Heeft iemand een mai tai en heeft hij hier ervaring mee. Ik heb nu een draagdoek, maar een mai tai lijkt me makkelijker omknopen. Zit je kindje er alleen net zo lekker in.
Wat is het eigenlijk?
Een soort aziatische draagdoek. Die je makkelijk om kan doen.

Ja, ik heb er een. Voor rugdragen vind ik het handig, maar niet heel veel handiger dan een draagdoek. Heb je nu een rekbare of een geweven doek?

Ik ben persoonlijk ook fan van de Manduca. Wompat is ook heel mooi.

Vraag het anders eens op het draagdoekentopic, daar zitten volgens mij ook mensen die ze zelf maken.
Ik heb een mei-tai, een draagdoek en een Meduca en de laatste gebruik ik veruit het meest. Voor hele kleintjes is een draagdoek het meest ideaal, maar als ze ouder worden is die allround ondersteuning minder nodig. Ik ben blij met m'n mei-tai omdat ie costum made is, dus met een leuk motiefje naar mijn smaak, maar in de praktijk vind ik die lange banden die eraan zitten bijna net zo irritant als zo'n lange draagdoek. Je sleept er toch mee over de grond bij het omdoen. De Meduca heeft gespjes en dus ook makkelijk te verstellen als m'n vriend 'm dragen wil.
Heb een mei-tai van een geweven draagdoek en vind dat zelf erg lekker dragen. Mijn zoontje zit er ook lekker in.

Ik vind het zelf makkelijker knopen dan een doek, maar nog minder makkelijk dan een SSC (zoals de eerder genoemde manduca).

Zelf vind ik mei-tai's met brede 'doek achtige' banden het fijnst. De wrap-arounds. Je hebt ze ook met gevulde banden, en er zijn ook zat mensen die dat juist prettiger vinden dragen.

Even langslopen op het draagdoekentopic anders, daar weten ze alles over dragers.
Dank je wel voor jullie ervaringen. Ik ga een manduca ook eens bekijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven