meisjes naam
maandag 17 september 2012 om 22:18
Over twee weken hoop ik te gaan bevallen. Alleen; we hebben nog geen naam. We hadden vanaf het begin wel al een naam, maar na een paar maanden hebben we daar toch van afgezien. Nu zijn we dagelijks voor namen aan het kijken, maar de naam zijn we nog niet tegen gekomen, er zijn wel een paar namen die we leuk vinden, maar wat ik me afvroeg was of je toen je de naam las/hoorde nou het gevoel had van JA! Of dat je allebei zo iets had van mooie naam, er is namelijk wel 1 naam die we allebei erg mooi vinden maar dat JA gevoel ontbreek toch.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
maandag 17 september 2012 om 22:24
Hier nooit overeenstemming bereikt over een meisjesnaam. We zijn uiteindelijk voor een compromis gegaan, waar we beiden mee konden leven maar geen van beiden een JA gevoel bij hadden. Hoewel ik het nog steeds wel een mooie naam vind, heb ik niet het gevoel wat ik bij zoon's naam heb. Daar wel echt een JA, al toen ik twee weken wist dat ik zwanger was en nooit meer getwijfeld.
In welke hoek denken/zoeken jullie?
In welke hoek denken/zoeken jullie?
The time is now
maandag 17 september 2012 om 22:32
quote:Ukkie27 schreef op 17 september 2012 @ 22:26:
Wat zoek je ongeveer?
Mijn dochters heten Joya (djoja) en Jissy (djissie)
Werk in de kindervang dus kan zat namen bedenkenWat een bijzondere namen. Zo te lezen is TO niet helemaal in deze stijl op zoek.
Wat zoek je ongeveer?
Mijn dochters heten Joya (djoja) en Jissy (djissie)
Werk in de kindervang dus kan zat namen bedenkenWat een bijzondere namen. Zo te lezen is TO niet helemaal in deze stijl op zoek.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
maandag 17 september 2012 om 22:33
Zijn jullie Turks? Of Eén van jullie? Anders zou ik persoonlijk niet zo snel voor een buitenlandse naam gaan. Maar dat is het lastige met namen: het is voor iedereen anders en dat maakt het ook juist leuk... Ik vind Elizya trouwens wel heel mooi. Tenminste, als je het zo uitspreekt als dat ik denk dat het uitgesproken wordt. Eliesja met de klemtoon op lies?
Wij hebben 2 jongens en bij beide hadden we dezelfde meisjesnaam die dus nog steeds niet in gebruik is. Toch denk ik niet dat ik die naam zou gebruiken als ik ooit een dochtertje zou krijgen. Ben er denk ik en beetje op uitgekeken.
Wij hebben 2 jongens en bij beide hadden we dezelfde meisjesnaam die dus nog steeds niet in gebruik is. Toch denk ik niet dat ik die naam zou gebruiken als ik ooit een dochtertje zou krijgen. Ben er denk ik en beetje op uitgekeken.
maandag 17 september 2012 om 22:35
quote:-kaetje- schreef op 17 september 2012 @ 22:33:
Wij hebben 2 jongens en bij beide hadden we dezelfde meisjesnaam die dus nog steeds niet in gebruik is. Toch denk ik niet dat ik die naam zou gebruiken als ik ooit een dochtertje zou krijgen. Ben er denk ik en beetje op uitgekeken.Vertel
Wij hebben 2 jongens en bij beide hadden we dezelfde meisjesnaam die dus nog steeds niet in gebruik is. Toch denk ik niet dat ik die naam zou gebruiken als ik ooit een dochtertje zou krijgen. Ben er denk ik en beetje op uitgekeken.Vertel
The time is now
maandag 17 september 2012 om 22:35
quote:-kaetje- schreef op 17 september 2012 @ 22:34:
Toevallig ken ik twee vrouwen die een half turks kindje hebben (de ene is zelf turkse en van de ander is de man turks) en ze heten beide Sarah (of Zarah). Dan vind ik zelf Elizya veel mooier!Vind ik ook prachtig!!!
Toevallig ken ik twee vrouwen die een half turks kindje hebben (de ene is zelf turkse en van de ander is de man turks) en ze heten beide Sarah (of Zarah). Dan vind ik zelf Elizya veel mooier!Vind ik ook prachtig!!!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"