meisjes naam

17-09-2012 22:18 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over twee weken hoop ik te gaan bevallen. Alleen; we hebben nog geen naam. We hadden vanaf het begin wel al een naam, maar na een paar maanden hebben we daar toch van afgezien. Nu zijn we dagelijks voor namen aan het kijken, maar de naam zijn we nog niet tegen gekomen, er zijn wel een paar namen die we leuk vinden, maar wat ik me afvroeg was of je toen je de naam las/hoorde nou het gevoel had van JA! Of dat je allebei zo iets had van mooie naam, er is namelijk wel 1 naam die we allebei erg mooi vinden maar dat JA gevoel ontbreek toch.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:nouschi schreef op 17 september 2012 @ 22:40:

Eliv vind ik een mooie Turkse naam.

Je bedoelt Elif?

Ik vind Sultan de allermooiste Turkse meisjesnaam. Práchtig.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:feyz schreef op 17 september 2012 @ 22:56:

Wat vind je van Elisa, makkelijker uit te spreken dan Elizya.Bovenstaande vraag ik me ook af, is Elisa misschien een geschikte naam?
Mijn dochter heet izem ( turkse naam) mss vind je t mooi:)
İzem ( zo heet mijn dochter is half turks) x
Onze dochter heeft als tweede, turkse naam Ela. Op ons lijstje stonden nog Elif en Alize. De eerste is erg bekend natuurlijk, de laatste kennen de meeste Turken niet als turkse naam.
if we all light up, we can scare away the dark...
Oja, we hadden ook nog Eliz op het lijstje.
if we all light up, we can scare away the dark...
Mijn dochter heet melisa ( met 1 s ) turkse naam.. En de 2de gaat Norah Giselle heten als het een meisje word..
Ben je er al uit Norma-Jeane? Ik blijf het toch een mooie naam vinden hoor. Persoonlijk ook mooier dan Elize/Eline oid omdat het toch nét wat Turkser klinkt En dat mag in dit geval vind ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven