Meisjesnaam
woensdag 23 januari 2019 om 23:37
donderdag 24 januari 2019 om 17:15
Of wansmaak, maar dat is ook een soort van smaak.
donderdag 24 januari 2019 om 20:49
donderdag 24 januari 2019 om 20:57
Als je eigen gevoel nu niet aan de kant is gezet hierdoor, dan zeker vasthouden daaraan! Krijg je geen spijt van.Verrassing schreef: ↑24-01-2019 20:49Bedankt voor alle reacties! Heel wisselend, maar dat is ook logisch want iedereen heeft een andere smaak! Ik heb nog wel wat nieuwe ideeen opgedaan hier, ga die maar eens met mijn partner bespreken. En anders blijf ik gewoon bij mijn eigen gevoel. Nogmaals dank!
vrijdag 25 januari 2019 om 10:48
Er is altijd wel iemand die je naam niet mooi vindt. Zeker als de naam niet veel voorkomt. Kies een naam die jullie mooi vinden!Verrassing schreef: ↑24-01-2019 20:49Bedankt voor alle reacties! Heel wisselend, maar dat is ook logisch want iedereen heeft een andere smaak! Ik heb nog wel wat nieuwe ideeen opgedaan hier, ga die maar eens met mijn partner bespreken. En anders blijf ik gewoon bij mijn eigen gevoel. Nogmaals dank!
vrijdag 25 januari 2019 om 14:21
Luus vind ik geen mooie naam, doe dan lucy
Meis vind ik ook geen naam, dat is zoeits hoe mensen zeggen hey meis, hey schat, hey lieffie..
lou en mae zijn nog te doen, maar zou ze zelf niet kiezen zou dan eerder lois en maya doen
en fem vind ik onaf klinken maar die naam is al in gebruik dus niks aan te doen haha
Meis vind ik ook geen naam, dat is zoeits hoe mensen zeggen hey meis, hey schat, hey lieffie..
lou en mae zijn nog te doen, maar zou ze zelf niet kiezen zou dan eerder lois en maya doen
en fem vind ik onaf klinken maar die naam is al in gebruik dus niks aan te doen haha