Meisjesnamen

vrijdag 19 augustus 2016 om 00:32
quote:Aileen schreef op 18 augustus 2016 @ 23:31:
Graag jullie mening.
Eind van dit jaar verwachten wij een dochter. Haar naam zal Myla-Roos of Myla-Rose worden. Myla uitgesproken als Mila.
Wat vinden jullie de mooiste schrijfwijze?
Zo gewoon mogelijk, voorkomt spellen en uitspraak verwarring.
Dus:
Mila-Roos
Ik dacht dat je de Y als IJ zou uitspreken. Of ligt dat aan mij, kan hoor
Graag jullie mening.
Eind van dit jaar verwachten wij een dochter. Haar naam zal Myla-Roos of Myla-Rose worden. Myla uitgesproken als Mila.
Zo gewoon mogelijk, voorkomt spellen en uitspraak verwarring.
Dus:
Mila-Roos
Ik dacht dat je de Y als IJ zou uitspreken. Of ligt dat aan mij, kan hoor

vrijdag 19 augustus 2016 om 00:49
Graag jullie mening.
Als het uitgesproken dient te worden als Mila waarom dan niet Mila schrijven?
Bij myla denk ik aan dat lingeriemerk ook..
Graag jullie mening.
Als het uitgesproken dient te worden als Mila waarom dan niet Mila schrijven?
Bij myla denk ik aan dat lingeriemerk ook..
vrijdag 19 augustus 2016 om 07:53
Graag jullie mening.
Eens met eerdere reacties. Als je Myla schrijft, zou ik het uitspreken als Maila ipv Mila.
Gevoelsmatig past hier dan de Engelse schrijfwijze het beste bij als je toch kiest voor Myla.
Graag jullie mening.
Eens met eerdere reacties. Als je Myla schrijft, zou ik het uitspreken als Maila ipv Mila.
Gevoelsmatig past hier dan de Engelse schrijfwijze het beste bij als je toch kiest voor Myla.

woensdag 31 augustus 2016 om 20:38
Wat vinden jullie van E.vine? Nederlandse uitspraak dus zeg maar Eline met een v.
Dit is duidelijk onze favoriet maar ik ben een beetje bang voor gekke associaties, of rijmen of zoiets waar we zelf niet aan denken. En met vriendinnen ga ik het toch niet uitgebreid bespreken dus fijn om hier wat feedback te krijgen. Bedankt alvast voor het meedenken
Dit is duidelijk onze favoriet maar ik ben een beetje bang voor gekke associaties, of rijmen of zoiets waar we zelf niet aan denken. En met vriendinnen ga ik het toch niet uitgebreid bespreken dus fijn om hier wat feedback te krijgen. Bedankt alvast voor het meedenken
woensdag 31 augustus 2016 om 20:47

zaterdag 3 september 2016 om 19:47
Wij zijn ook langzaam (er is nog zooooo veel tijd) aan het oriënteren geslagen. Ben benieuwd naar tips. De criteria: meer dan 1 lettergreep.
Mijn huidige shortlist:
Sarah (mijn favo, afgeschoten door vriend wegens te Bijbels)
Anna
Emma
Julia
Veerle (afgeschoten door vriend wegens niet mooi)
Lana
Susanne
Ik heb ook nog een longlist maar ben benieuwd of jullie een naam hebben waar we nog niet aan hebben gedacht.
Mijn huidige shortlist:
Sarah (mijn favo, afgeschoten door vriend wegens te Bijbels)
Anna
Emma
Julia
Veerle (afgeschoten door vriend wegens niet mooi)
Lana
Susanne
Ik heb ook nog een longlist maar ben benieuwd of jullie een naam hebben waar we nog niet aan hebben gedacht.