Meisjesnamentopic!

01-11-2009 19:43 3507 berichten
Verder spuien!

Nog meer inspiratie in het vorige topic.

Succes!
@ lady_bug

Erynn, Norah en:

Milla

Nahla

Lucie

Emily

Aimée

Lotte

Amber

Sanne

Jasmin

Mirre

Yinthe

Vera

Linn

Olivia

Nanne

Nova
Alle reacties Link kopieren
quote:Catooo schreef op 03 mei 2010 @ 09:41:

Of Luteijn?

Je bent Luteijn wel aan het promoten, hè

Ik vind het een hele mooie naam, maar mijn man was het er niet mee eens. Kent iemand al een meisje dat zo heet?
Ladybug; Erynn, Norah en...

Faye, Lucie, Zarah, Caro, Lanne, Feijo/Feije, Lykke, Marlie, Berber, Juul, Veerle, Reza, Sam, Pleun, Rea, Lauke, Sverre.
Erynn, Norah en:

- Celeste

- Carlijn

- Katrijn

- Felice

- Babette
Dochter van Peter Jan Rens heet Lutijn. Ik vind het een erg mooie, aparte maar niet te aparte, naam. Met -e- vind ik hem liever staan dan zonder.

Verder ken ik geen Luteijnen hoor
Wil je hem dan niet liever voor jezelf houden? (of zit je nog niet/ niet meer in de kinderfase?)
nee joh, tegen de tijd dat ik daar aan toe ben zijn weer hele andere namen 'in' (ga eerst voor mn carriere..)
Oh, herkenbaar! Dat vond ik ook, een paar jaar geleden .

(Maar toch: de naam die ik op mijn 25e bedacht had, is het wèl geworden toen ik een dochter kreeg. En ze was de enige uit 2009 met die naam )
Wat vinden jullie van de naam:

Norin ?
haha aletta; wie weet kom ik ook nog wel terug op mijn lijstje van nu (die ik stiekem natuurlijk wel heb

Norin vind ik wel leuk, maar meer voor een jongen.. doet me denken aan Nordin. Maar misschien dat je er wel aan 'went' als meisjesnaam. Heb overigens wel eens van de naam Norinde gehoord.
Lijkt een beetje op Norit.
Houd Luteijn er maar in, ik vind 'm leuk!
Norin zo heet een collega van mij, dacht eerst even huh Norin? Maar vind het nu eigenlijk echt een leuke meisjes naam!
Ja Norin is denk ik wel leuker als je hem vaak hoort.

Zoiets heb ik ook met de naam Julin en Julot (niet samen hoor). Maar beiden vond ik eerst 'huh', vreemd.. en nu steeds mooier
ja grappig is dat, aan sommige namen moet je echt wennen.. en dan zijn ze ineens leuk.

wat vinden jullie van felicia?
quote:Catooo schreef op 04 mei 2010 @ 10:52:

Dochter van Peter Jan Rens heet Lutijn. Ik vind het een erg mooie, aparte maar niet te aparte, naam. Met -e- vind ik hem liever staan dan zonder.

Verder ken ik geen Luteijnen hoor Ik ken het alleen als achternaam
felicia vind ik wel mooi, maar wel erg lang en beetje ouwelijk.. weet niet precies waarom. ik ken een meisje wat felice heet dat klinkt meteen een stuk korter (ook al scheelt het maar 1 letter). maar goed, als je van lang houdt
quote:AlettaJacobs schreef op 04 mei 2010 @ 10:45:

[...]

Je bent Luteijn wel aan het promoten, hè

Ik vind het een hele mooie naam, maar mijn man was het er niet mee eens. Kent iemand al een meisje dat zo heet?Ik ken geen Luteijn, wel een Lutien en een Lutine. Beide komen ze uit Drenthe, misschien is het een Drentse naam die daar wat vaker voorkomt? Ik vind vooral Lutine wel een lieve naam...
wij willen felicia als 2e naam gaan gebruiken

1e loïs ... stuk korter :-)
oja loïs felicia vind ik dan wel weer leuk felicia als tweede naam vind ik top!
jeeej :-) whaha thanks
Ik vind het ook mooi (dat heb ik al eens gezegd, geloof ik). Lois Felicia, mooi, vrouwelijk, charmant, makkelijk uit te spreken, ik zeg: doen!
Lois Felicia: heel leuk. Elegant, maar toch is Lois ook wel weer een beetje stoer.

Ik ben nu helemaal weg van de naam Emelie, maar dan als uitspraak Ee-muh-LIE.
ladybug; zit er al wat leuks bij? of zullen we nog even verder meedenken voor je?
bedankt voor de reacties ! -)

Eerst nog even afwachten of het een meisje wordt hihi...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven