menstruatie na bv
zaterdag 16 oktober 2010 om 20:11
Na 11 maanden bv werd ik eergisteren voor het eerst weer ongesteld, althans dat dacht ik.In 2 dagen heb ik wat oud bloed verloren, maar niet veel.
Nu willen wij graag een 2e en zijn een paar weken bezig.Ik hoop natuurlijk stiekem dat het een innestelingsbloeding was, maar misschien is zo weinig bloedverlies de 1e keer wel normaal, vandaar deze vraag.
Ik snap dat jullie geen waarzeggers zijn en dat ik ws geduld moet hebben, maar iemand ervaring ?
Alvast bedankt
Nu willen wij graag een 2e en zijn een paar weken bezig.Ik hoop natuurlijk stiekem dat het een innestelingsbloeding was, maar misschien is zo weinig bloedverlies de 1e keer wel normaal, vandaar deze vraag.
Ik snap dat jullie geen waarzeggers zijn en dat ik ws geduld moet hebben, maar iemand ervaring ?
Alvast bedankt
zaterdag 16 oktober 2010 om 21:48
zaterdag 16 oktober 2010 om 22:03
Maar een innestelingsbloeding is toch om en nabij de tijd dat je ongesteld zou moeten worden? (Sowieso wordt onverklaarbaar bloedverlies in een beginnende zwangerschap op die hoop gegooid, zei mijn gynaecoloog ooit. Ik had het tussen de vijf en zes weken en dat noemde hij ook nog innestelingsbloeding.) Niet twee dagen na de seks, dat is echt te snel.