menstruatie na bv

16-10-2010 20:11 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 11 maanden bv werd ik eergisteren voor het eerst weer ongesteld, althans dat dacht ik.In 2 dagen heb ik wat oud bloed verloren, maar niet veel.

Nu willen wij graag een 2e en zijn een paar weken bezig.Ik hoop natuurlijk stiekem dat het een innestelingsbloeding was, maar misschien is zo weinig bloedverlies de 1e keer wel normaal, vandaar deze vraag.

Ik snap dat jullie geen waarzeggers zijn en dat ik ws geduld moet hebben, maar iemand ervaring ?

Alvast bedankt
Ik had mijn eerste menstruatie na de bevalling vrij snel. Ondanks borstvoeding. En het was veel! Maar... Ik heb ook wel eens anders gehoord. Iedereen is anders namelijk.

Kortom: doe gewoon een keer een test.
Ik was al tijdens de bv weer ongesteld en zwanger, dus ook hele andere ervaringen. Wel was ik de eerste keer ook flink hevig ongesteld!
Bij mij was het na de borstvoeding meteen weer zoals normaal: pijnlijk en bloederig
...en een innestelingsbloeding is overigens ook niet bepaald een wetmatigheid.
Bij duurde het vier maanden nadat ik stopte voor ik weer een menstruatie had.
Ik weet dat je geen innestelingsbloeding hoeft te hebben, maar die had ik bij de 1e wel. Ik zou wel willen testen, maar lijkt me een beetje snel als dit idd een innestelingsbloeding was dan was dat pas 2 dagen geleden..

Bedankt voor de reacties
na 9 maanden nog steeds niet ongesteld... klop het gelijk ook ff af mag nog wel een tijdje wegblijven ook
Maar een innestelingsbloeding is toch om en nabij de tijd dat je ongesteld zou moeten worden? (Sowieso wordt onverklaarbaar bloedverlies in een beginnende zwangerschap op die hoop gegooid, zei mijn gynaecoloog ooit. Ik had het tussen de vijf en zes weken en dat noemde hij ook nog innestelingsbloeding.) Niet twee dagen na de seks, dat is echt te snel.
Dank voor de reacties, geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen...
ik had bij mijn tweede kindje al na 4 maanden weer mijn eerste ongesteldheid, ondanks fulltime borstvoeding helaas....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven