merkkleding voor kids!
maandag 19 januari 2009 om 12:20
Merkkleding voor kids!
Merkkleding heeft de afgelopen decennia een interessante plaats in de Nederlands samenleving gecreëerd. Maar wat is de plek van merkkleding in de modebranche voor kinderen?
Ik vraag me af hoe moeders over merkkleding denken. Wordt er veel geld uitgegeven aan merkkleding voor de kinderen en waarom wel of niet?
Daarnaast vraag ik me af waar kinderkleding van merken makkelijk te vinden is.
De kinderen houden niet van winkelen, hoe schaf je dan toch die leuke kleding aan en krijg je je zoon of dochter is het pashokje? Gaat iedereen naar een favoriete kinderwinkel in het dorp? Naar de grote warenhuis ketens? Of wordt er toch veel op het internet gekocht?
Ik ben erg nieuwsgierig naar de ieders mening hierover!
Groetjes,
Tess
Merkkleding heeft de afgelopen decennia een interessante plaats in de Nederlands samenleving gecreëerd. Maar wat is de plek van merkkleding in de modebranche voor kinderen?
Ik vraag me af hoe moeders over merkkleding denken. Wordt er veel geld uitgegeven aan merkkleding voor de kinderen en waarom wel of niet?
Daarnaast vraag ik me af waar kinderkleding van merken makkelijk te vinden is.
De kinderen houden niet van winkelen, hoe schaf je dan toch die leuke kleding aan en krijg je je zoon of dochter is het pashokje? Gaat iedereen naar een favoriete kinderwinkel in het dorp? Naar de grote warenhuis ketens? Of wordt er toch veel op het internet gekocht?
Ik ben erg nieuwsgierig naar de ieders mening hierover!
Groetjes,
Tess
maandag 19 januari 2009 om 13:01
merkkleding hou ik al helemaal niet van en zeker niet voor mijn kids. Kids zijn niet zuinig op hun spullen dus ga echt geen dure kleding aanschaffen.
Ik koop alles gewoon op het oog en neem die 2 jongens echt niet mee shoppen. Hooguit dat ik het soms wat te groot koop maar daar groeien ze vanzelf in.
Mijn 2 meiden hebben kleedgeld, die zoeken het zelf maar uit.
Doeidoei
Ik koop alles gewoon op het oog en neem die 2 jongens echt niet mee shoppen. Hooguit dat ik het soms wat te groot koop maar daar groeien ze vanzelf in.
Mijn 2 meiden hebben kleedgeld, die zoeken het zelf maar uit.
Doeidoei

maandag 19 januari 2009 om 13:25
maandag 19 januari 2009 om 19:00
Ik koop alleen Bengh voor mijn meisje.
Ik niet alleen want het viegt de (internet)winkels uit.
Als je er niet op tijd bij bent ( binnen een uur) dan heb je niks.
Dan hebben ze het wel eens over de dolle dwazen dagen van de bijenkorf maar het gebeurt ook op het net hoor. Gekkenhuis!!
En het ergste is, ik doe er zelf aan mee.
Dan hebben ze het wel eens over de dolle dwazen dagen van de bijenkorf maar het gebeurt ook op het net hoor. Gekkenhuis!!
En het ergste is, ik doe er zelf aan mee.
dinsdag 20 januari 2009 om 09:59
dinsdag 20 januari 2009 om 12:04

dinsdag 20 januari 2009 om 14:18
quote:Marosa schreef op 19 januari 2009 @ 19:00:
En het ergste is, ik doe er zelf aan mee.ja....
En het ergste is, ik doe er zelf aan mee.ja....
dinsdag 20 januari 2009 om 14:23
quote:miss dubbelfriss schreef op 20 januari 2009 @ 12:12:
Bovendien waarom zou je het doen? Het is stikduur, het verslijt net zo snel en ze groeien eruit in no time! a) omdat ik het leuk vind als dochter er leuk uitziet b) dat hangt er nogal vanaf wat je te besteden hebt c) dat is absolute onzin; goede kleding blijft namelijk wel mooi d) nu niet meer (ze is bijna 5) en alles wat er nog picobello uitziet zet ik op Ebay, waar veel vraag is naar merkkleding.
Bovendien waarom zou je het doen? Het is stikduur, het verslijt net zo snel en ze groeien eruit in no time! a) omdat ik het leuk vind als dochter er leuk uitziet b) dat hangt er nogal vanaf wat je te besteden hebt c) dat is absolute onzin; goede kleding blijft namelijk wel mooi d) nu niet meer (ze is bijna 5) en alles wat er nog picobello uitziet zet ik op Ebay, waar veel vraag is naar merkkleding.