Mis haar zo

06-05-2012 22:53 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommige van jullie kennen misschien mijn verhaal. Ik ben moeder van twee prachtige kindjes en een engeltje. Ik merk dat ik de laatste tijd zoveel aan mijn kleine meisje denk. Hoe zou ze eruit hebben gezien, hoe zou ze zijn. Ik had verwacht dat het nadat de tijd verstrijkt makkelijker zou worden, maar niks is minder waar. Meerdere keren per dag "betrap" ik mijzelf erop dat ik aan E* denk, denk aan hoe het geweest zou zijn drie kindjes en hoe ons gezin eruit zou hebben gezien.

Wat ik wil met dit topic weet ik niet, maar wat kan het verdriet je ineens overvallen.

en je mag ook verdrietig zijn he, Het is ook niet niks een kindje verliezen
je mag aan haar denken! Je mag nog steeds verdrietig zijn.
Wat erg voor je dat je je meisje niet kunt zien opgroeien.

Kan me dat verdriet en gemis goed voorstellen.

Een dikke knuffel voor jou meis, voor deze meoilijke momenten.
Och jeetje....
Dikke knuffel
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Yep.

Laat maar komen dat denken, ze hoort er gewoon bij.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Een knuffel lijkt me wel op zijn plaats.
Dat is ook heftig
Lieve knor. Wat heb je het toch knap gedaan de laatste maanden. En nu, eindelijk, begint het ' gewone' leven weer. Maar zo gewoon is het natuurlijk niet, zonder kleine E*. Tuurlijk hoort ze bij jouw dagelijks leven en is ze dus in jouw gedachten. sterke vrouw, en weet dat je dat sterke soms even mag laten gaan.
Het rare is dat het op de meest gekke momenten je kan overvallen. Zo hadden we vorige week twee kindjes te eten. En zaten we dus met 3 grote kindjes aan tafel. (baby zat in de wipper erbij) en dan ineens de gedachte "zo had het er dus over een paar jaar uitgezien" of een jongens en meisjes tweeling zien lopen en hups daar komen de tranen.

Het rare is dat als ik bijv in een tijdschrift lees dat mensen hun kindje verloren hebben ik denk "wat erg voor die mensen" en dan de gedacht er achteraan "maar dat hebben wij ook meegemaakt"

Voor de buitenwereld telt ze al zo goed als niet meer mee, en voor ons zo van wel. Het is alleen al fijn om soms haar naam te mogen zeggen......
Ik denk dat de buitenwereld niet weet hoe ze met jou verdriet om moeten gaan.

Ik wed dat niemand het is vergeten, maar het is een heel gevoelig punt en mensen willen je geen pijn doen.

Ik vind het heel erg voor je, Als jij er over wil praten, kun je dat ook gewoon doen want het is heel normaal dat je het niet vergeten kan, en dat het vaker naar boven komt.

Het is het ergste wat een moeder kan overkomen, het aller ergste wat een mens kan gebeuren, haar/zijn kind verliezen.

Zelf heb ik dit niet meegemaakt (gelukkig) maar ik weet wel dat huilen en praten soms heel goed kan zijn voor je, en dat dingen opkroppen helemaal niet goed voor je is.

Ik hoop ook dat jij en je man??? steun hebben aan elkaar.

Het is heel normaal dat je verdrietig bent.

I am surrounded by morons
Goed gezegd Dolores.
quote:knorretje28 schreef op 06 mei 2012 @ 23:04:

Voor de buitenwereld telt ze al zo goed als niet meer mee, en voor ons zo van wel. Het is alleen al fijn om soms haar naam te mogen zeggen......De 'buitenwereld' weet het denk ik en kans bestaat dat ze zich stil houden omdat ze jou niet van streek willen maken. Praat maar met ze over jouw prachtige dochter, je zal mensen ontmoeten die luisteren. Niet allemaal maar ze zijn er echt. Sterkte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Geen woord drukt uit de droefheid,

en niets geeft weer de pijn,

aan alles wat wij wensten

maar dat niet zo mocht zijn.

Toch heeft jouw tere leven

ons in het diepst geraakt.

En daarom lief klein meisje

ben jij voor ons volmaakt.

Dank je mclean
Enn wat reageer je ontzettend lief, mooie ware woorden.

Veel sterkte knorretje, ik hoop dat je nog heel lang heel warm aan je dochter denkt. En dat je omgeving op een gegeven moment ook zelf over haar begint, tot die tijd kan alleen jij dit gesprek starten. Zal voor beide partijen moeilijk zijn maar laat je dit niet weerhouden. Dikke dikke knuffel!
Ik had een heel verhaal getypt maar eigenlijk schieten woorden gewoon zwaar tekort. Wat rest is jou en je gezin heel veel sterkte en warmte te wensen.

Jij bent altijd de moeder van je 3 kindjes
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Dikke knuffel lieve knorr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven