Misdragingen in de privétijd bij een voorbeeldfunctie
dinsdag 23 juli 2019 om 00:37
dinsdag 23 juli 2019 om 06:23
Waarom niet? Heb je als psycholoog geen seks?Kandijsuiker schreef: ↑23-07-2019 03:24Ik had vroeger op de middelbare een klasgenoot die tijdens haar studie voor psycholoog ook webcamseks deed. Dat vond ik niet kunnen.

dinsdag 23 juli 2019 om 06:24
De juf mag in haar privétijd doen wat ze wil. Wel handig om geen ouders op sociale media te hebben. Niet in de zelfde plaats wonen als je werkt is ook handig.
Verder vind ik wel dat als ze in privétijd veel kinderen van haar school kan tegenkomen dat haar voorbeeldfunctie nog steeds geldt. Dronken worden op de nieuwjaarsborrel van de voetbalclub op zondagmiddag waar ook veel leerlingen met ouders zijn, zou ik haar dan ook afraden.
Verder vind ik wel dat als ze in privétijd veel kinderen van haar school kan tegenkomen dat haar voorbeeldfunctie nog steeds geldt. Dronken worden op de nieuwjaarsborrel van de voetbalclub op zondagmiddag waar ook veel leerlingen met ouders zijn, zou ik haar dan ook afraden.
dinsdag 23 juli 2019 om 06:45
Ze leerde hoe ze serieus genomen kon worden?Kandijsuiker schreef: ↑23-07-2019 03:24Ik had vroeger op de middelbare een klasgenoot die tijdens haar studie voor psycholoog ook webcamseks deed. Dat vond ik niet kunnen.
Maar een juf die uitgaat? Who cares?
(Nee maar even serieus...ze studeerde nog...)

dinsdag 23 juli 2019 om 07:05
redbulletje schreef: ↑23-07-2019 06:45Ik snap vooral niet dat die juf haar social media niet afsluit voor pottenkijkers.
Dit! Wat de juf in haar vrije tijd doet moet ze zelf weten

dinsdag 23 juli 2019 om 07:17
Dit. Gewoon geen klikkende ouders of collega's op je social media toelaten.Marnamai schreef: ↑23-07-2019 00:42Wat is "extreem de bloemetjes buiten zetten"?
Zo dronken zijn dat ze haar maag moesten leegspoelen?
Zo high zijn dat ze op de spoed belandde?
Ik zou als juf eerder zorgen dat mijn social media geblokkeerd zijn voor iedereen behalve mijn vrienden.
En kieskeurig zijn in wie ik toelaat.

dinsdag 23 juli 2019 om 07:33
Ik kom ook regelmatig bekenden tegen in de sauna die ik liever alleen met kleren aan zie...nachtvlinder1977 schreef: ↑23-07-2019 01:12![]()
Mijn baas was ook fervent sauna-bezoeker. No way dat ik ooit naar die sauna ging![]()

Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!

dinsdag 23 juli 2019 om 07:35
Van mij mag alles, maar als ik mijn psych google en ik zou sm-foto's van hem tegenkomen zou ik toch heel wat minder vertrouwen in 'm hebben. Zoiets moet je gewoon lekker privé houden ipv het internet op gooien.-Darkside- schreef: ↑23-07-2019 07:22Wat dan wel? Als psycholoog in spe mag je geen geld met seks verdienen?
dinsdag 23 juli 2019 om 07:36
Precies, ik zie het probleem ook echt niet.-Darkside- schreef: ↑23-07-2019 07:22Wat dan wel? Als psycholoog in spe mag je geen geld met seks verdienen?

dinsdag 23 juli 2019 om 07:37
En wat TO moet met de social media kanalen van de (een?) juf te volgen.redbulletje schreef: ↑23-07-2019 06:45Ik snap vooral niet dat die juf haar social media niet afsluit voor pottenkijkers.

dinsdag 23 juli 2019 om 07:38
Het ging erom dat betreffende forummer het niet vond kunnen dat een psychologiestudent haar geld verdient met webcamseks.redbulletje schreef: ↑23-07-2019 07:35Van mij mag alles, maar als ik mijn psych google en ik zou sm-foto's van hem tegenkomen zou ik toch heel wat minder vertrouwen in 'm hebben. Zoiets moet je gewoon lekker privé houden ipv het internet op gooien.
SM maak je er zelf van, net als dat het overal online terug te vinden is.
Edit: en bovendien zoek je er dan blijkbaar zelf naar. Als ik niet expliciet op sek/bdsm zoek, verschijnen dat soort foto's ook niet in mijn zoekresultaten.

dinsdag 23 juli 2019 om 07:54
Een voorbeeldfunctie heb je als leerkracht tov je leerlingen. Basisschoolleerlingen mogen nog niet op social media vanwege de leeftijdsgrens, daar kan ze dus gewoon foto's van wilde stapavondjes plaatsen.
Als er toch kinderen onder de 13 zijn die dit zien, komt het omdat hun ouders het slechte voorbeeld geven door ze te jong op social media te laten.
Als er toch kinderen onder de 13 zijn die dit zien, komt het omdat hun ouders het slechte voorbeeld geven door ze te jong op social media te laten.
dinsdag 23 juli 2019 om 07:57

yette schreef: ↑23-07-2019 07:54Een voorbeeldfunctie heb je als leerkracht tov je leerlingen. Basisschoolleerlingen mogen nog niet op social media vanwege de leeftijdsgrens, daar kan ze dus gewoon foto's van wilde stapavondjes plaatsen.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
dinsdag 23 juli 2019 om 08:07
fluttershy schreef: ↑23-07-2019 02:29Niet waar. Mijn juffen wonen op school. En nu ik al ruim 20 jaar van school ben, wonen ze daar nog, vredig lessen aan het voorbereiden.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 23 juli 2019 om 08:16
dinsdag 23 juli 2019 om 08:26
Waarom kijk je naar het etaleren? Precies toch waarom er zo geëtaleerd wordt? Pot-ketel- enzo
Afijn, ik ben een saaie op Facebook. Heb geen perfecte leventjes, kindjes, jurkjes, partnertjes, tuintjes, reisjes, dagjes wegjes en dies wat meer zij. En ook geen ruw woest wild uitgaansleven. Aan aan mij kan niemand zich verheerlijken en ergeren tegelijkertijd, zo jammer.
enn wijzigde dit bericht op 23-07-2019 08:41
5.75% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 23 juli 2019 om 08:36
Ik mijn psycholoog in de kroeg, dansend en flirtend met de dames.
Was best gek. Gelukkig waren de sessies net gestopt. Misschien was hij daarom zo uitgelaten

I wanna live my life with the volume full!