miskraam

23-11-2010 19:28 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo lieve mensen

ik he been vraag alhoewel ik niet weet of tie hier thuis hoort.

ben nieuw op deze site !

: ik heb op 8-11-2010 ee nmiskram gehad waneer kan ik nu me ongestelheid verwachten? en hoelang blijft hgg hormonen in je lichaam pc wil graag zwanger worden maar weet nu niet waneer ik dat kan teste???

alvast bedankt
Vaak komt je eerste menstruatie iets later dan je hem normaal zou verwachten. Maar het verschilt van vrouw tot vrouw. En ik heb het idee dat de lengte van je zwangerschap ook uitmaakt, 5 weken of 12 weken scheelt veel in hormonen en opbouw.

Sterkte.

Ik zou een kleine week later testen dan 'normaal' en een slag om de arm houden bij positief. Hij kan vals positief zijn vanwege je vorige zwangerschap. Maar dan kan je vragen of ze bloed prikken 2x met wat dagen ertussen en kunnen ze het zien aan je HCG.
Hoi mama,

Wat erg van je miskraam... sterkte ermee. Hoe ver was je?

Je HCG peil zou na 4-6 weken weer normaal moeten zijn.

Menstruatie komt na zo'n 6 weken op gang, maar dit kan ook een paar weken eerder zijn of later.

Heel erg vervelend, maar het is nu even afwachten dus...

veel sterkte!
Ik had 6 weken na mijn miskraam een positieve test in handen. Na echo in het ziekenhuis bleek ik zwanger!

Volgens de gynaecoloog kan het hcg hormoon zo´n 9 weken na je miskraam in je lichaam blijven.
Ik heb een miskraam gehad met 5 weken. Toen was een zwangerschapstest ook meteen negatief. Mijn 1e menstruatie daarna was na 29-30 dagen. 1 dag later dan normaal.

Hangt af van de duur van je zwangerschap en verschilt ook per persoon.

Sterkte!
oh ja mama, ik heb in juli een miskraam gehad na 11 weken, en ik heb gisteren ontdekt dat ik weer zwanger ben!

Ik wilde ook het liefst per direct weer zwanger zijn na mijn miskraam, maar ik heb gemerkt dat die paar maanden ertussen wel geholpen hebben om het verdriet een plek te kunnen geven.
j
Ik testte begin sept 2009 positief, vrijwel direct daarna een miskraam dus heel vroeg, begin oktober weer ongesteld, 3 weken later een weekendje samen weg en testte 15 november positief. Het resultaat ligt nu boven lekker te slapen!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven