miskraam
dinsdag 23 november 2010 om 19:28
hallo lieve mensen
ik he been vraag alhoewel ik niet weet of tie hier thuis hoort.
ben nieuw op deze site !
: ik heb op 8-11-2010 ee nmiskram gehad waneer kan ik nu me ongestelheid verwachten? en hoelang blijft hgg hormonen in je lichaam pc wil graag zwanger worden maar weet nu niet waneer ik dat kan teste???
alvast bedankt
ik he been vraag alhoewel ik niet weet of tie hier thuis hoort.
ben nieuw op deze site !
: ik heb op 8-11-2010 ee nmiskram gehad waneer kan ik nu me ongestelheid verwachten? en hoelang blijft hgg hormonen in je lichaam pc wil graag zwanger worden maar weet nu niet waneer ik dat kan teste???
alvast bedankt
dinsdag 23 november 2010 om 19:34
Vaak komt je eerste menstruatie iets later dan je hem normaal zou verwachten. Maar het verschilt van vrouw tot vrouw. En ik heb het idee dat de lengte van je zwangerschap ook uitmaakt, 5 weken of 12 weken scheelt veel in hormonen en opbouw.
Sterkte.
Ik zou een kleine week later testen dan 'normaal' en een slag om de arm houden bij positief. Hij kan vals positief zijn vanwege je vorige zwangerschap. Maar dan kan je vragen of ze bloed prikken 2x met wat dagen ertussen en kunnen ze het zien aan je HCG.
Sterkte.
Ik zou een kleine week later testen dan 'normaal' en een slag om de arm houden bij positief. Hij kan vals positief zijn vanwege je vorige zwangerschap. Maar dan kan je vragen of ze bloed prikken 2x met wat dagen ertussen en kunnen ze het zien aan je HCG.
dinsdag 23 november 2010 om 19:38
dinsdag 23 november 2010 om 19:41
dinsdag 23 november 2010 om 19:44
dinsdag 23 november 2010 om 21:09
Ik testte begin sept 2009 positief, vrijwel direct daarna een miskraam dus heel vroeg, begin oktober weer ongesteld, 3 weken later een weekendje samen weg en testte 15 november positief. Het resultaat ligt nu boven lekker te slapen!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...