Misschien toch starten in maart 2009??

20-09-2008 17:08 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Door medische klachten moet ik 1 jaar wachttijd in lassen. Mijn vriend en ik waren heilig overtuigt. Dat we in sept 2008 konden beginnen.

Dat is eigenlijk in het begin ook zo tegen ons verteld.

Maar uit eindelijk in overleg met de verloskundige praktijk.

Moeten we toch maar even geduld hebben.

Op dat moment was het even een domper.

Ook al weet je dat dat de beste oplossing is.

I.v.m vervolg gesprek hoop ik toch in maart 2009 te kunnen beginnen.

En anders augustus 2009.

Wie wil er ook in 2009 starten???
Dat is inderdaad spannend!

En als het meteen raak is, is het niet anders.... Ik zou er geen moment minder blij om zijn!

Ik hou het in de gaten.

Begin zelf het ook moeilijker te vinden om toch nog een aantal maanden te wachten moet ik zeggen...... Het werkt toch aanstelijk!
Hier geen zwangere dame

Maar ook nog steeds niet ongesteld.

Ik heb nu een cyclus van 48 dagen. Ik heb inmiddels de ha al gesproken. Als het over 3 maanden nog niet normaal is mag ik lang komen.Voor een vervolg gesprek....

We moeten nog steeds geduld hebben dus!!!!

Misschien in de tussen tijd wel zwanger wie weet???

Maar als er geen ei is er ook geen bevruchting.
hallo, allemaal...

De situatie is nog steeds niks veranderd. Alleen de cijfers zijn verander is zit nu op een cyclus van 67 dagen. Ik kan je vertellen dat je er best gek van wordt. je weet niet wanneer je ei is. Je ovulatietest kan je dan bijna elke dag wel gaan doen. Want er valt echt geen berekening te maken daar over. We zijn inmiddels 10 zw-testen verder. Want het kan nog alle kanten op... Foliumzuur slik ik voor de zekerheid ook maar. Je weet ook niet of je sommige dingen nog mag eten..tja, het kan alle kanten op.

Ik kan je vertellen dat ik het toch wel heel moeilijk vindt. Je heb al voor je gevoel een half jaar gewacht. En nu mag je eindelijk beginnen, en dan laat ineens moeder natuur je in de steek. Met 100 dagen ga ik echt naar het spreekuur. Voor verder gesprek....ze zei wel drie maanden afwachten. Maar dat ga ik echt niet doen, dan ben ik al 3 maanden minstens niet geweest.

Met mijn dochtertje gaat het erig goed.. ze is inmiddels 16 maanden. Alleen de griep heeft ons te pakken. Mijn vriend is ziek thuis gekomen afgelopen week. Mijn dochter heeft 1 dag koorts gehad,nu alleen nog maar hoesten en snottenbellen niezen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven