Misschien toch starten in maart 2009??

20-09-2008 17:08 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Door medische klachten moet ik 1 jaar wachttijd in lassen. Mijn vriend en ik waren heilig overtuigt. Dat we in sept 2008 konden beginnen.

Dat is eigenlijk in het begin ook zo tegen ons verteld.

Maar uit eindelijk in overleg met de verloskundige praktijk.

Moeten we toch maar even geduld hebben.

Op dat moment was het even een domper.

Ook al weet je dat dat de beste oplossing is.

I.v.m vervolg gesprek hoop ik toch in maart 2009 te kunnen beginnen.

En anders augustus 2009.

Wie wil er ook in 2009 starten???
hallo babymerel.
hallo hanzie??
mag ik vragen wat je daar verder mee bedoelt???

We hebben elkaar gedag gezecht
Hoi babymerel

Wij willen ook in 2009 starten, waarschijnlijk wel iets later dan jullie.

Pas in juni ofzo. Om wat voor reden hebben jullie het uit moeten stellen??

Lijkt me best lastig, als je je erop in hebt gesteld dat je gaat beginnen en het dan nog niet kan.
ekser

Spannend dat jullie ook gaan starten in 2009.

Ik had veel problemen tijdens de zwangerschap met mijn bekken.

En later na de bevalling waren er nog veel meer dingen aan de hand.

cyste

ontsteking bij het bekken kop

en een afgegleden ruggen wervel.

Als ik te snel zou beginnen heb ik kans de hele zwangerschap plat moet liggen en een vergrote kans blijvende schade.

Vandaar het uitstel.

Terwijl in het begin andere dingen werden verteld. Zoals het verhaal 9 maanden op en 9 maanden af. Vrij laat werd er toch gezecht om beter te wachten.

Het is beter voor je lijf. Maar in je hoofd ben je een stapje verder.
Hoi babymerel

Jullie gaan in 2009 dus voor de tweede??

Lijkt me een nogal heftige zwangerschap die je doorgemaakt hebt.

Zal sowieso dan wel erg spannend zijn of het de volgende keer dan zonder problemen zal verlopen.
eksner.

*Dat zal inderdaad spannend zijn. Het is afwachten in die zin .

Ik weet wel dat de cyste en de ontsteking nu weg zijn.

Ik moest de afgelopen maandag naar het ziekenhuis.

Alleen ik blijf wel onder controle van de afgeleden ruggen wervel.

Ik wil in maart kijken hoe ik er dan voor sta. En misschien gaan we dan beginnen.
Jeetje, wat kruipt de tijd voorbij.... Als je moet wachten!!!

En zeker als er misschien nog een half jaar bij komt. 4,5 maand te gaan.

Verder gaat het hier prima!!! Op wat enkele dingentjes na.

Merel loopt officieel nu. Precies 14 dagen na haar verjaardag liep ze helemaal los.

Ik hoop dat er straks nog meer lot genoten mee schrijven.
-
ja, zeker ookik

Gelukkig wordt ik afgeleid door mijn meisje.

Waarom wil jij dan precies in maart beginnen??
iedereen zegt de tijd gaat snel!!! achteraf is dat ook zo.

Maar als op dat moment kijkt komt het toch heeel lang g over.

Over 2 weken gaan we stoppen met de pil. Even de cyclus opgang brengen. En kijken hoe lang die is. Dan nog even voor 3 maanden hopen dat de tijd snel voorbij gaat.

En dan mogen we eindelijk beginnen.

Merel is nu bijna 14 maanden. En het is echt geen baby meer. Ze zegt mama en papa, ze loopt en rent. En er zit een koppie op. Ze drinkt geen opvolg melk meer en de box is vandaag opgeruimd. Het baby tijd is echt te snel voorbij gegaan. Ze is gewoon te snel in dingen. En daarom verlang je misschien er ook naar. Plus het fijt dat de vorige keer het niet goed ging met mijn meisje door de kraamhulp. En dat ik geestelijk niet aanwezig was. Omdat ik toen medicijnen moest slikken.

Straks over 3 maanden nieuwe kansen en nieuwe rondes zullen we maar zeggen.
Heey babymerel,

Zie dat er niet zoveel gereageerd wordt op je topic, dus daarom ik maar

Ik heb een zoontje van nu 8 maanden en hoop mei 2009 te gaan beginnen, ook ik zou wel wat eerder willen, maar heb een heftige bevalling met uiteindelijke keizersnede gehad en ook mn hart gedrukt gekregen het rustig aan te doen met een tweede. Toch is het al behoorlijk aan het kriebelen.

Ik heb er inmiddels helemaal vrede mee om "pas" mei 2009 weer voor het eggie te beginnen, mijn zoontje is dan 14 maanden. Het lijkt me prettig als hij loopt voordat ik weer hoogzwanger ben. Spannend dat je alweer gestopt bent met de pil! En over drie maanden is al hartstikke snel (zeker met al die feestdagen en die korte maand februari).

Wat is er allemaal gebeurd je vorige kraamtijd? Heb je een postnatale depressie gehad, of moest je heel veel pijnstillers slikken oid? Ikzelf heb een week in het ziekenhuis gelegen, waardoor ik ook het gevoel heb veel gemist te hebben, hoop een eventuele volgende keer gewoon te bevallen.
Hallo Babymerel

Wij willen ook weer gaan 'beginnen' rond maart. Wij hebben nu een meisje van bijna 5 maanden en hebben vanaf het begin gezegd dat we niet een te groot leeftijdsverschil tussen de kinderen willen.

Eigenlijk wilden we meteen in het nieuwe jaar beginnen, maar vrienden van ons hebben aangekondigd dat ze in september gaan trouwen... in Toscane! Stel dat het in januari meteen zou lukken (een mens mag hopen, toch), dan zou dat niet al te best uitkomen, weet bijv. niet wat persen in het Italiaans is
quote:hanZie schreef op 20 september 2008 @ 17:23:

hallo babymerel.
@bibi

Mijn kraamhulp heeft het voor elkaar gekregen dat mijn kind. Onderkoelde teveel was afgevallen en uitgedroogd was. Ik kon in die tijd eigenlijk niet voor mijn kindje zorgen. Ik had zoveel pijn dat ik de eerste 9 dagen vanaf mijn bevalling niet had geslapen. Puur van de pijn!!!. Ik kwam alleen mijn bed uit voor te douche(voor de pijn te verzachten) te plassen. Ik kon letterlijk niks. Ik had geluk dat mijn kraamhulp werd over genomen. Omdat ze ging verhuizen.

Die heeft merel en mijn weer op de reels gezet, en mijn vriend.

Zij heeft de huisart gebeld.. want het ging alleen maar bergafwaarts. Achteraf heeft verloskundige praktijk verantwoording over de kraamhulp. Hun hadden niks gemerkt (zo genaamt) Achteraf wisten ze dat die kraamhulp altijd een puinhoop er van maakte. en dat baby's net waren gered uit de ondergang.

Ik kreeg alleen te horen dat ze dachten dat al weg was.

kortom grote fouten!!!

Ik had het bij denk ik kunnen krijgen wat jij had kwa geestelijke dingen. Ik kan je zeggen het gaat je niet in de koude kleren zitten.
@bibi

bedankt dat je wou reageren op mijn topic.

Ik hoop voor je dat het vol te houden is tot mei 2009.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk tot sept 2009 eerste instantie moet wachten. Alleen ik merk aan me zelf dat het lichamelijk kan. Geestelijk is drang heel groot.

Ik hoop dat de volgende keer er anders uit ziet voor jouw. Krijg je eigenlijk medische begeleiding als ze weten dat postnatale depressie heb gehad??
@darceltje

Dat is in de zelfde periode als wat wij in onze gedachte hadden. Maart is ook mijn verjaardag maand.

Wel een leuk idee de trouwerij om daar te geven. Stel dat inderdaad gelijk raak is. Dan mag je tegen die tijd niet eens de lucht in. Waarneer wou je dan beginnen??
Hallo babymerel en anderen

wij willen ook in 2009 beginnen, als alles meezit in april 2009, voor de 1e

eerst nog met zijn 2en ver weg op vakantie en hopelijk snel aan de slag als bloed is gecontroleerd en medicatie is bepaald ivm schildklierafwijking

heel spannend allemaal!
@ilar

ik hoop het voor je, dat het goed is. Ik hoop dat het allemaal samen kan met je medicatie. Is er ook groot risico dat de kleine misschien de afwijking krijgt. Of is dat helemaal geen erfelijkheidsaandoening
Mijn eerste menstruatie is nu voorbij. Het aftellen gaat nu echt beginnen. Mijn 3 menstruatie zal op 28 feb zijn. Dan gaan we echt officieel beginnen. Misschien zeg ik na deze menstruatie al, dat ik wil beginnen. SPANNEND
Wij gaan ook starten in maart 2009, maar dan wel voor de eerste. Ff lekker genieten nog samen, keertje op vakantie en dan gaan we ervoor. En dan heeft mijn vriend nog even de tijd om het te laten bezinken . Hij blijft het spannend vinden, ondanks dat hij het ook heel leuk vindt. Maar goed, het is ook spannend!! Hoop maar dat het allemaal gaat lukken, maar ben erg positief. Lijkt me de beste instelling :-)

Leuk in ieder geval om alvast een beetje rond te kijken op de forums. Super om alle verhalen te lezen en vooral als ze dan goed aflopen en je ineens leest dat iemand zwanger is!
Hallo,

Wij gaan er ook in 2009 weer voor zoals het nu lijkt. We hebben een dochter van 9 mnd en rond haar eerste verjaardag stop ik weer met de pil.

Leuk en spannend tegelijk. De vorige keer heb ik er ook echt naar toegeleefd om te stoppen en toen heeft het ongeveer 6 maanden geduurd voordat ik zwanger was. Ik hoop een beetje op hetzelfde voor ronde nummer 2!

groetjes
Wat gezellig allemaal, dat jullie ook willen beginnen in 2009.

Ik wens jullie vruchtbaar jaar toe.

Voor mij wordt het spannend. Als ik op 8 jan niet ongesteld ben dan mag ik officieel een test doen.

Het is eigenlijk net iets te vroeg. Maar het is niet anders...

Soms gaan de dingen net iets anders dan normaal zullen we maar zeggen.

Ik denk ook niet dat het raak is. Maar eigenlijk heb ik ook niet echt tekens gehad van een aankomend ongesteldheidsperiode. De vorige keer was ook erig ongeregeld matig. Maar toen was ik vanaf mijn 13 jaar met de pil begonnen. En nu zit er een periode tussen van 13 maanden zonder pil en een zwangerschap. We wachten het af..

Spannend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven