Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
quote:Lee24 schreef op 30 maart 2009 @ 15:39:

In het kader van de sfeer op de pijlers...

Word het niet tijd om elninjoo eens een ban te geven voor de kinderpijler?

Posts met toegevoegde waarden komen er zelde van haar hand als het om deze pijler gaat.

Zoals ik en wel meer forummers opmerken sleept ze het liefst iedere forummer met zwangerschapstwijfels rechtstreeks naar de abortuskliniek toe.

En dat is niet bepaald uitnodigend voor forummers en vooral de nieuwe mensen die serieus hun verhaal kwijt willen.

Beste Lee,

Ook Elninjoo heeft recht op haar mening. Net als de mensen met anti-abortusmeningen hier hun mening mogen blijven geven mag Elninjoo haar oplossing voor een ongeplande zwangerschap vertellen.
Angel, even een vraagje:

Ons topic wordt al de hele avond overgenomen (4 pagina's) met onzinnige en vooral vervelende postings van forummers die tot nu toe nooit met ons hebben meegepraat. Ik weet dat een ledenstop niet mag, maar mogen zij wel ons forumplezier op deze manier vergallen?
joh, ze zijn een beetje in een relbui vandaag geloof ik (ook gezien andere topics...), lekker laten gaan, gaat vanzelf weer over....
quote:Bowie79 schreef op 31 maart 2009 @ 22:39:

Angel, even een vraagje:

Ons topic wordt al de hele avond overgenomen (4 pagina's) met onzinnige en vooral vervelende postings van forummers die tot nu toe nooit met ons hebben meegepraat. Ik weet dat een ledenstop niet mag, maar mogen zij wel ons forumplezier op deze manier vergallen?Overdrijven is ook een vak, de hele avond tsssssss
@lika, ach, je hebt waarschijnlijk gelijk......
dubbel......
quote:dewit schreef op 31 maart 2009 @ 22:58:

[...]

Overdrijven is ook een vak, de hele avond tsssssss

Ach meisje toch, ik weet dat je een tikkie verdrietig bent omdat je geen medestanders op overige kreeg, maar wees dan iig zo flink om een eigen topic te openen hier, en laat de dames die een baby willen gewoon met rust. Zij kunnen ook niets aan jouw verdriet doen.

groetjes en kusjes,

Borodini, die echt niet vies van een relletje is, maar soms kan je ook te laag zakken.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:Bowie79 schreef op 31 maart 2009 @ 22:39:

Angel, even een vraagje:

Ons topic wordt al de hele avond overgenomen (4 pagina's) met onzinnige en vooral vervelende postings van forummers die tot nu toe nooit met ons hebben meegepraat. Ik weet dat een ledenstop niet mag, maar mogen zij wel ons forumplezier op deze manier vergallen?4 zal morgen opschonen en maatregelen nemen, tot die tijd heb ik even ingegrepen en ik weet vrij zeker dat jullie weer gewoon de draad op kunnen pakken.
Engel, zusenzo zit me af te zeiken in het topic babynamen top 100. Kun je er iets aan doen?

kusjes en liefs,

fleur
Nou Fleurtje zit me te beschuldigen dat ik een dubbelnicker ben, dat klopt ook niet hoor

Ons kent ons
Woehahahahhaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

Maar goed Engel, wat gaan we hier aan doen?
Kusje er op dan maar Fleur

Vrede?
Jaaaaaaaa, je bent lief. Ik heb morgen een mooie vraag voor je op het het multicultirelatietopic (4x woordwaarde). Echt waar.

Nu ga ik slapen en hopen dat ik morgen weer net zo mild, lief, gevat, aardig, attent, sociaal en humorvol ben als vandaag.

Welterusten!

Ohh morgen pas, ik zit nu al weer te lezen, toch egt blont......

Truste!
Fleurtje en Zusenzo!

Zit daar achterin niet zo te klieren.

En nu stil anders moeten jullie met blote voeten naar bed.
.
quote:Viva Angel4 schreef op 03 april 2009 @ 09:23:

Fleurtje en Zusenzo!

Zit daar achterin niet zo te klieren.

[afbeelding]

En nu stil anders moeten jullie met blote voeten naar bed.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Hihihi
vraagje: het februari 2009 topic is gesloten. Ik heb hiervoor destijds de tabel bijgehouden... er is inmiddels een nieuw topic geopend hiervoor met een nieuwe tabel. Is het mogelijk de tabel bij het gesloten februari 2009 topic te verwijderen?

bvd
quote:loewyz schreef op 04 april 2009 @ 22:04:

vraagje: het februari 2009 topic is gesloten. Ik heb hiervoor destijds de tabel bijgehouden... er is inmiddels een nieuw topic geopend hiervoor met een nieuwe tabel. Is het mogelijk de tabel bij het gesloten februari 2009 topic te verwijderen?

bvdIs gedaan, maar het waarom ontgaat me een beetje.
reclamemelding: chaos en nog iets
quote:Teddy82 schreef op 08 april 2009 @ 22:05:

reclamemelding: chaos en nog ietschaos and order com (en daarna deleten)
quote:intiem schreef op 08 april 2009 @ 22:14:

[...]

chaos and order com (en daarna deleten)Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven