Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
Het gaat weer eens over geloof hoor....

Op dit topic over dooprituelen is het weer nodig om geloven ziek en walgelijk te noemen. Lijkt me onnodig kwetsend, bovendien is dit géén discussie over het wel of niet goed zijn van geloven, de kerk etc.

Kan je er even naar kijken?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Noujaaaaa zeg! bespottelijk!

mensen geven aan om religieuze boekjes kado te doen aan kleine kinderen, dat choqueert mij. Waarom mag dat weer niet gezegd worden?

TO is zelf niet gelovig, vandaar dat ik haar dus ook aanraadt om geen religieuze boekjes ed te geven.

er is ook een topic over rubberen nep-babies waar ook iedereen kokhalzend op reageert, mag ik dan ook gaan jengelen dat ik toevallig DOL ben op die dingen en dat het Heul Kwetsend is dat mensen het walgelijk noemen?

nee natuurlijk niet, want iedereen mag zn mening geven.

Behalve.. als het over dat kutgeloof gaat, voor die tirranie moet weer alles wijken.
Beste Poezewoes en RosieRo,

Iedereen heeft recht op zijn eigen mening en een forum is juist de plek waar je die mening ten toon kan spreiden.

RosieRo kan zeggen dat ze het ziek vindt om een baby een religieus boek cadeau te doen.

En Poezewoes, jij kan haar in datzelfde topic vertellen dat je dat onnodig kwetsend vindt.

Loopt het uit op een discussie of je kleine kinderen een geloof mag meegeven/opdringen, dan kunnen jullie daar een nieuw topic over openen.
Wat is niet toegestaan op Viva.nl?- Het beledigen en provoceren van mede-bezoekers

toevoeging: behalve als het over geloof gaat?

Laat ook maar.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Poezewoes schreef op 09 april 2009 @ 14:23:

Wat is niet toegestaan op Viva.nl?- Het beledigen en provoceren van mede-bezoekers

toevoeging: behalve als het over geloof gaat?

Laat ook maar.

Beste Poezewoes,

Wat de één een mening vindt, vindt de ander een belediging. Zeker in het geval van geloof ligt dat snel gevoelig.

Maar dat betekent niet dat mensen geen mening mogen hebben over geloof.

Ik ga er van uit dat RosieRo haar mening geeft en het niet provocerend of beledigend bedoelt.
Dag engel. Bij deze de eerste keer dat ik als een huilie naar het mod-topic ren. Ik vind het niet zo plezierig om uitgescholden te worden door Elninjoo omdat ik een kind op de wereld zet met een mogelijke afwijking.

na 12 weken kiezen voor abortus
goed dat je zelf zegt dat je 'n huilie bent!
Nou Nien, iemand uitmaken voor kutwijf gaat te ver natuurlijk
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
tja, dat was in the heat of the moment en idd niet erg netjes maar achter de rest sta ik volledig achter, ook al wordt het zometeen weggemodereerd
je kan het zelf ook even wegmodereren en sorry zeggen..
Elninjo, wat ben jij een ongelofelijke hork!
Ja, dat vind ik echt.
ik heb het woord zelf al weggecensureerd
En nu nog excuses aanbieden, je gedrag sloeg nergens op.
Ja, dat vind ik echt.
quote:Mamasaar schreef op 13 april 2009 @ 21:12:

En nu nog excuses aanbieden, je gedrag sloeg nergens op.Buiten het woord wat ik weggehaald heb omdat dat idd wat te grof is, meen ik ieder woord.
Heb je die plank voor je kop speciaal laten maken of heb je die gewoon ergens gevonden op straat?
Ja, dat vind ik echt.
quote:Mamasaar schreef op 13 april 2009 @ 21:23:

Heb je die plank voor je kop speciaal laten maken of heb je die gewoon ergens gevonden op straat?
Fleurs 'tegenprestatie' was ook niet mals, anders. Niet dat ik er iets op tegenheb, beide snap ik wel. En Parnell slaapt er ook niet minder om, geloof ik. Maar goed, het vieze woord is eruit en weggecensureerd, dus misschien kunnen we weer gewoon verder?...
"na 12 weken kiezen voor abortus" is verplaatst naar de moderatorpijler, om privacyredenen.
Dames,

Het topic is al weg, om een andere reden.

Maar laten we wel netjes blijven tegen elkaar.

Elninjo, je mag een eigen mening hebben, maar schelden mag niet en dat weet je zelf ook.

Ik ben blij dat je het weggehaald hebt, maar oprechte excuses naar Parnell zou ik erg fijn vinden.

Verder kan iedereen natuurlijk een eigen mening hebben. Maar probeer het niet persoonlijk te maken.

Als het over iemands eigen kinderen gaat, dan komt dat te dichtbij en is er maar een hele dunne scheidslijn tussen beledigen en een mening hebben.

"Ik vind grote neuzen lelijk. En mensen met een grote neus moeten daar iets aan doen": klinkt een stuk minder aanvallend dan:

"Wat heb jij een lelijke grote neus, zou je die niet eens weglaten opereren"
Wat is nou de reden dat dit topic verwijderd is?
quote:Viva Angel4 schreef op 14 april 2009 @ 08:45:

Dames,

Het topic is al weg, om een andere reden.

Maar laten we wel netjes blijven tegen elkaar.

Elninjo, je mag een eigen mening hebben, maar schelden mag niet en dat weet je zelf ook.

Ik ben blij dat je het weggehaald hebt, maar oprechte excuses naar Parnell zou ik erg fijn vinden.Okee, hierbij mijn excuses voor het gebruik van 't k-woord.
Alweer een topic weg? Zonde van mijn bijdragen. Ik vind het leuk en handig om dingen na te kunnen slaan of mijn eigen gedachtengang te volgen (je weet nooit). Moet ik nou werkelijk alles gaan opslaan? Stom forum. Stomme forummers met hun privacygehuil...

*jengelt*
quote:HoiPippiLangkous schreef op 13 april 2009 @ 21:03:

Nou Nien, iemand uitmaken voor kutwijf gaat te ver natuurlijkJoh?
En ik vind het ook jammer dat het topic weg is, de discussie werd steeds interessanter naar mijn idee. Maar oke...de wegen van de Angels zijn ondoorgrondelijk...
Nou ja zeg wat dit nou? Prima discussie, Elninjoo zegt sorry en past post aan en toch hele topic weg?

Angel, je zal er je redenen wel voor hebben maar ik snap er niks van.

Eens met Ligeia, zonde!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven