Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
Okee okee ik heb een nieuw topic geopend, wist niet dat je boos werd

nee, je hebt helemaal gelijk

Zou je heeeel misschien onze tabel willen overzetten in mijn openingspost? Dankjewel
Sorry Viev, sluit me aan bij Neem
oproepje van Prem;

Prem helpt scholieren.

Ik dacht, ik zeg het ff!
quote:nemovisje schreef op 22 oktober 2009 @ 11:44:

Okee okee ik heb een nieuw topic geopend, wist niet dat je boos werd

nee, je hebt helemaal gelijk

Zou je heeeel misschien onze tabel willen overzetten in mijn openingspost? Dankjewel

Was andere Engel.

Om welk topic ging het?

Dan zet ik hem even open en kun je je tabel kopieren.

Als ik het doe, kunnen jullie hem niet meer aanpassen.
quote:Annie Ooi schreef op 22 oktober 2009 @ 14:26:

oproepje van Prem;

Prem helpt scholieren.

Ik dacht, ik zeg het ff!

Het is weggehaald.

Bedankt voor het melden!
Dank Viev 4, we hebben het zelf al opgelost

Zelfstandig als we zijn
viev, door de hysterie van gisteravond zijn we nogal hard gegaan in ons topic. maw, we zitten weer aardig richting 3000. er is al weer een nieuw topic aangemaakt. gooi je de oude op slot?
Speaking of which, helemaal vergeten te melden dat 'Een slimme Meid ... - deel 2" inmiddels ook een opvolger heeft wegens de 3000 postings, en op slot mag.

dank!
Zwangerschapshormonen, he Tia...
De topics zijn op slot gedraaid.
hallo, ik ben actief op het stoppen-met-de-pil-in-november-topic. nu zie ik dat als ik inlog dat ons topic rond de 22 pagina's telt en als ik uitlog dat het slechts 12 pagina's telt. Mijn eigen conclusie is dat je dus blijkbaar ergens in kunt stellen dat alleen jouw berichten te lezen zijn voor mensen die ingelogd zijn???? of zie ik dit nu helemaal verkeerd?

Ik zou dit namelijk wel graag willen, want ik ben bang dat mijn vriend een keer zijn nieuwsgierigheid niet kan bedwingen en gaat rond neuzen op het forum. Nou staan hier geen schokkende dingen op maar ik vind het gewoon fijn om hier mijn hart te kunnen luchten en lekker van een mug een olifant te mogen maken zonder dat hij dat leest. En ik heb natuurlijk rekening gehouden met ervoor zorgen dat iemand me niet zomaar kan herkennen op het forum, maar hij zou me er wel uit kunnen halen als hij weet op welke topic hij moet zijn (en ik liet laatst perongeluk de pagina open staan, dus dat weet hij wel, ahum)

Kun je me vertellen of mijn conclusie juist was en zo ja, waar ik dit in kan stellen?
Dag Angel,

Kan ik echt oude topic (zo'n twee jaar geleden) nog terug vinden of zijn die echt helemaa weg?

Bedankt!
quote:Dinly29 schreef op 25 oktober 2009 @ 20:09:

Dag Angel,

Kan ik echt oude topic (zo'n twee jaar geleden) nog terug vinden of zijn die echt helemaa weg?

Bedankt!

Ik heb werkelijk geen idee.

Het beste werkt googlelen op de topicnaam.
quote:hellotitty schreef op 25 oktober 2009 @ 18:53:

hallo, ik ben actief op het stoppen-met-de-pil-in-november-topic. nu zie ik dat als ik inlog dat ons topic rond de 22 pagina's telt en als ik uitlog dat het slechts 12 pagina's telt. Mijn eigen conclusie is dat je dus blijkbaar ergens in kunt stellen dat alleen jouw berichten te lezen zijn voor mensen die ingelogd zijn???? of zie ik dit nu helemaal verkeerd?

Ik zou dit namelijk wel graag willen, want ik ben bang dat mijn vriend een keer zijn nieuwsgierigheid niet kan bedwingen en gaat rond neuzen op het forum. Nou staan hier geen schokkende dingen op maar ik vind het gewoon fijn om hier mijn hart te kunnen luchten en lekker van een mug een olifant te mogen maken zonder dat hij dat leest. En ik heb natuurlijk rekening gehouden met ervoor zorgen dat iemand me niet zomaar kan herkennen op het forum, maar hij zou me er wel uit kunnen halen als hij weet op welke topic hij moet zijn (en ik liet laatst perongeluk de pagina open staan, dus dat weet hij wel, ahum)

Kun je me vertellen of mijn conclusie juist was en zo ja, waar ik dit in kan stellen?Iedereen kan je berichten lezen en je kunt niet instellen dat je daar voor moet inloggen.
Beste Angels,

kunne de postings van FritsvanEgters uit mijn topic (driftbuien, niet luisteren. Radeloos) verwijderd worden. Hij zit gewoon te stoken.

bedankt.
Een regelrechte onzinbeschuldiging, zoals iedereen op het topic kan lezen. En erg vals. Maar goed, dat valt allemaal volkomen in het niet bij TO's opvoedproblemen.
quote:Nunja schreef op 26 oktober 2009 @ 10:54:

Beste Angels,

kunne de postings van FritsvanEgters uit mijn topic (driftbuien, niet luisteren. Radeloos) verwijderd worden. Hij zit gewoon te stoken.

bedankt.

Als bepaalde postings niet aansluiten bij jouw mening, betekent dat niet direct dat er sprake is van stoken.

Je kan het lezen en naast je neerleggen, of negeren als je dat wil. Maar ik ga de postings niet weghalen.
akkoord angel, maar oproepen tot kindermishandeling is volgens mij gewoon een strafbaar feit en volgens mij hoort dàt niet thuis op het forum.
quote:Nunja schreef op 26 oktober 2009 @ 15:55:

akkoord angel, maar oproepen tot kindermishandeling is volgens mij gewoon een strafbaar feit en volgens mij hoort dàt niet thuis op het forum.Ik zal Frits vragen zijn opmerkingen over slaan te verwijderen.
Hoi Angel 4... Ik heb een nieuw topic geopend, Koters te koop. Nou heb ik in mijn enthousiastme en frustratie geen koterss maar kotertt getypt. Zou je het voor me willen veranderen? Ik heb zo`n hekel aan fouten in de topictitel... alvast onwijs bedankt!!
Modellen gezocht is verplaatst naar het prikbord.
Angel, even een vraagje, de laatste dagen/ weken is er weer een enorme wildgroei van topics pil vergeten, ben ik zwanger, ik zie een streep ben ik zwanger e.d. Is het mogelijk dat er een vast topic voor dit soort topics wordt aangemaakt? Dat een ieder met dergelijke vragen daar terecht kan/moet?

Even uit mn hoofd heb ik deze week al 5 topics over vergeten pillen en mogelijke zwangerschappen gelezen, en de antwoorden zijn eigenlijk allemaal hetzelfde, wij kunnen het niet weten. Misschien voor de overzichtelijkheid handig om 1 algemeen topic te hebben?
quote:gizz schreef op 27 oktober 2009 @ 13:43:

Angel, even een vraagje, de laatste dagen/ weken is er weer een enorme wildgroei van topics pil vergeten, ben ik zwanger, ik zie een streep ben ik zwanger e.d. Is het mogelijk dat er een vast topic voor dit soort topics wordt aangemaakt? Dat een ieder met dergelijke vragen daar terecht kan/moet?

Even uit mn hoofd heb ik deze week al 5 topics over vergeten pillen en mogelijke zwangerschappen gelezen, en de antwoorden zijn eigenlijk allemaal hetzelfde, wij kunnen het niet weten. Misschien voor de overzichtelijkheid handig om 1 algemeen topic te hebben?

Tsja, als ik zo'n topic zie, stuur ik ze meestal naar Gezondheid.

Het heeft volgens mij nl. niets met sporten of lijnen te maken.

Maar we zitten op kinderen, zie ik nu.

Ben er met m'n hoofd niet goed bij, geloof ik.
Oftewel: thanks.
reizen met kinderen is verplaatst naar het prikbord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven