Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
justline wat laat jij je kennen .....
Mijn god, Justline, doe even normaal!
quote:justline schreef op 22 september 2008 @ 23:32:

[...]

Ik zeg ook helemaal niet dat ik het niet met haar eens ben als Angel zijnde. Waarschijnlijk doet ze prima werk, maar ik vind het echt niet normaal hoe ze (met haar normale nick) in haar post van 17 september praat. Notabene een Angel die hier meeleest en er niets van zegt terwijl het duidelijk niet een erg respectvolle manier is van praten. Dat irriteert mij echt!

Dan moet je vervolgens niet gaan verkondigen dat je altijd naar eer en geweten hebt gehandeld want dat is gewoon niet zo.

Voor de rest zal ik me zeker inhouden qua taalgebruik. Wat ik al zeg...sporadisch.Wat is je punt nou? Heb je nou commentaar op wat een Angel zegt of doet (namens de Viva) of op wat een gewone forummer zegt of doet (namens zichzelf)? Of ben je het er sowieso niet mee eens dat Angels ook gewone mensen zijn met een eigen mening?
Justline, wat is nu het probleem?

Jullie willen een ledenstop op jullie topic, als het ware een besloten topic. En dat kan niet op het Vivaforum, simpel als dat. Iemand legt je dat ook uit, maar nu jij merkt dat diegene die dat zei ook nog eens een engel is, ben jij blijkbaar dubbel op je pik getrapt (okee, je bent een vrouw, dus maak er maar van ' op je schaamlippen getrippeld').

Maar dat zijn toch twee verschillende dingen? Of mag een engel in haar eigen tijd niet als gewone forummer reageren?

Het is helemaal aan jou om het niet met iemand eens te zijn, maar het is ronduit kinderachtig om te gaan schelden en dergelijke, zeker zonder enige ware fundering.
Zo, iedereen klaar? Zou fijn zijn, want hier is een moderatortopic niet voor bedoeld. Justline, mocht je je gal verder willen spuwen: doe dat dan op mijn eigen modtopic, mijn mail (vivaangel5@gmail.com of klaag bij de hoofdmoderator, forum@viva.nl ) Ik ga Angel 4 vragen verdere discussies hier te verwijderen.
Goh, dus je hebt nooit problemen gehad met nr5, maar nu ze SS is wel ? Da's pas vewarrend

(Overigens vond ik de opmerking van SS niet eens over de scheef gaan, maar da's dan weer mijn persoonlijke mening én een andere discussie )
Ow, sorry, mosterd
.
Viev, mag ik even hier reageren op Justline? Ik vind het wel zo netjes om haar een reactie te geven. Dat kan ik natuurlijk op haar eigen topic doen, maar dan ben ik weer compleet offtopic tussen de eisprongen en hormoonsesies door.

Justline, bedankt voor je reactie. Ik heb de reactie van SS niet als denigrerend gelezen. En haar tip om eventueel bij Babybrabbel te kijken, vind ik ook niet zo vreemd, aangezien jullie graag een besloten groep of ledenstop of hoe je het ook wilt noemen wilden.

En het feit dat SS een reactie gaf op het moderatortopic als forumster, tja, ik geef nu ook als forumster een reactie op het moderatortopic. Alleen ben ik daarnaast geen engel. Maakt voor mij geen verschil.
Justline, uiteraard heb ik de betreffend opmerking van SarahScott gelezen. En hoewel vast niet aardig in de ogen van de ontvanger, worden er wat mij betreft toch echt geen fatsoensgrenzen overschreden, laat staan Viva-regels. Vandaar dus dat ik het niet nodig vind en vond om SarahScott hier op aan te spreken.

Het schelden heb ik inmiddels bewerkt. Ik vertrouw erop dat je dergelijk taalgebruik voortaan achterwege laat.

Verder wil ik nog kwijt dat ik het vervelend vind dat je op een dergelijke manier dit onderwerp aan de kaak stelt. Je hebt op de Viva-pijler ook kunnen lezen dat privé-nicks van angels niet aangesproken dienen te worden op modereerzaken. En voor de nicks van de angels geldt hetzelfde als voor de rest van de forummers: klachten kun je indienen bij de angel van de betreffende pijler of bij de forumredactie (forum@viva.nl).

groet,

Angel 4
.
Angel 4 is hier de moderator en niet SarahS (da's een andere angel for you're information). Dus valt ze zichzelf niet bij of af. Verschil van perceptie Justline. Vind het overigens totaal niet kunnen wat je doet hier! Dat jij zit te mokken omdat er geen besloten topic hier op viva mag is tot daaraan toe. Maar dan een forummer pakken op uitspraken die ze niet mag doen omdat ze angel is. BELACHELIJK! En behoorlijk kinderachtig. Bedenk even: op je werk heb je ook een totaal andere pet op dan thuis. Op je werk moet je ook omgaan en samenwerken met mensen die je wellicht niet mag. Thuis hoeft dat niet. Dus een angel heeft een pet op (werk) dat ze met iedereen om moet kunnen gaan. Daar waar ze op het moment dat ze "thuis" is en als forummer deelneemt aan de discussie er toch een totaal andere visie op mag en kan hebben. Als je al wilt schoppen en schelden doe dat dan wel met de juiste info. Viev4 sorry wilde je topic niet vervuilen maar dit vind ik werkelijk laag bij de grond.
Eens met Dushi, als een forummer onder eigen nick forumt dan heeft dat niks te maken met al dan niet Angel zijn. Dat iemand Angel is betekent niet dat diegene onder de eigen nick geen eigen mening meer mag hebben.
.
Is het mogelijk om je nickname te veranderen?

Groetjes
Stella, je kunt gewoon met een ander mailadres een nieuwe account maken en deze op non-actief laten zetten door een verzoekje te mailen naar forum@viva.nl.

Dames, lijkt me dat deze discussie nu wel klaar is. Justline heeft al haar excuses aangeboden. Erop doorgaan lijkt me niet nodig.
Angel,

Nog een vraagje ter info:

In hoeverre vindt er overleg plaats tussen de Angels en de forumredactie over dergelijke mailtjes die door een forummer worden verstuurd?

Zou je het topic 'Wij beginnen eind 2008, wie ook en wil meepraten?' willen veranderen in 'Wij beginnen eind 2008'?

Alvast bedankt!
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 24-09-2008 10:22
Reden: foutje, edit ipv quote...
% gewijzigd
Angel, ik heb een persoonlijk vraagje en weet niet hoe ik jullie kan benaderen dan via deze weg. Is het mogelijk dat een angel (maakt niet uit wie) even via mijn mail contact opneemt?

Thanx
Laat maar, ik zie net in de openingspost een mailadres staan. Daar mail ik wel even naartoe.

groetjes
quote:mogalie schreef op 23 september 2008 @ 15:55:

Angel,

Nog een vraagje ter info:

In hoeverre vindt er overleg plaats tussen de Angels en de forumredactie over dergelijke mailtjes die door een forummer worden verstuurd?

Zou je het topic 'Wij beginnen eind 2008, wie ook en wil meepraten?' willen veranderen in 'Wij beginnen eind 2008'?

Alvast bedankt!

Ik zal zo de topictitel aanpassen.

Wat betreft je eerste vraag... ik neem aan dat je mails met een klacht over een forummer bedoelt? Het hangt af van de inhoud van de mail en de ernst van de klacht. Als het iets kleins is, dan gaat de mail naar de angel van de betreffende pijler, is het iets forumbreeds (hm, raar woord), dan gaat de mail naar ons allemaal. Dat geldt ook voor ernstige klachten, tenzij ze zo privé zijn dat ze beter door Viva zelf afgehandeld kunnen worden. Viva (Naomi dus) heeft een doorslaggevende stem als zaken in de angelgroep besproken worden. En bovendien de taak de angels te controleren/aan te sturen.

Ik weet niet zeker of ik nou jouw vraag goed geinterpreteerd heb. Zo niet, dan lees ik het wel.
Intiem, ik zal je zo even terugmailen.
Angel, je antwoord is helder. Bedankt!
'[
Angel, wil je mijn topic "als je kind nooit fit is" verwijderen of er een slotje op zetten? Thanks!
Ik zal 'm op slot zetten Mirjam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven