Moeders (vaders), blaas hier schaamteloos stoom af!

07-11-2006 22:59 627 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle moeders en vaders zijn van harte uitgenodigd om hier hun beklag te doen over het gedrag van hun spruiten.We houden echt wel van ze, maar soms.... bewerkt door moderator,
mijn dochter van 2 zit lief te kleien zegt ze:jij op de muur plakken anders ga ik gillen!!!!

wijffie

oja en ze zingt ook:poesje miauw doe niet zo flauw

wat een kind
heej Hallo,

Ik ben geen moeder noch vader, maar een dochter van, ja een moed En een vader. Wellicht kunnen mensen zich herkennen in mij, of ik in hen. Stoom afblazen omwille van je ouders. Ze doen vaak dingen, waarvan je denkt: "waarom doen ze dit?" Waarom behandelen ze mij, een 19 jarige, als een kind van 3? Waarom kunnen ze nooit eens gewoon doen, in de zin van communiceren op een vriendelijke manier? Ik studeer, ik werk, doe thuis veel dingen, maar om de een of andere reden is het nooit goed.

Waarderen jullie als ouders de dingen die jullie kinderen voor jullie doen? dit is geen aanval, alleen een poging om (mijn) ouders te leren begrijpen.

Gr. Muisje
Wat heerlijk!!!!!!!!

Ik dacht dat ik de enige was die mijn kind af en toe wel kan wurgen!

Maar zou ik dan toch normaal zijn?

Ik ben mama van een dochter van bijna 6 die vindt dat wij nu wel eens rekening met haar mogen houden.

Als je vraagt of zem wat voor je wil pakken hoor ik, zeg moet ik alles doen hier in huis?  ( Van wie zou ze dat gehoord hebben?)

Gisteren een toppunt!

Zus verveeld zich, heb niks om mee te spelen...

Haar kamer lijkt wel een opslagloods van Bart Smit maarja.

Wij naar de de binnen speeltuin, zo'n kidsplayground fantastische uitvinding!

Zij samen met een vriendinnetje urenlang aan het ravotten, kwam alleen terug als ze dorst of homger had.

Na een uur of 4 was ik dat harde stoeltje wel een beetje zat aan het worden dus toen sprak ik de vreselijke woorden...We gaan naar huis...

En toen begon het gelazer..