Moeders (vaders), blaas hier schaamteloos stoom af!

07-11-2006 22:59 627 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle moeders en vaders zijn van harte uitgenodigd om hier hun beklag te doen over het gedrag van hun spruiten.We houden echt wel van ze, maar soms.... bewerkt door moderator,
ALS JE VOLGENDE KEER WEER MIJN HELE HOUTEN VLOER ONDERKLEURT, GEBRUIK DAN  #%$@&^ JE EIGEN HEMAPOTLODEN IN PLAATS VAN MIJN LANCOME POTLODEN!!!!

Draak.......
:?

Middelste van toch al een tijd zes krast met zijn nagel een tekening in mijn leren bank. En komt dan nog doodleuk vragen of ik het mooi vind. Nee, ik vind het niet leuk.
quote:

Mijn dochter van 9 maand zit in een "gil"fase. Wordt er helemaal gestoord van. Ze gilt bijna de hele dag!

Haha hier vroegen op het kinderdagverblijf of ik geen oordoppen "erbij" heb gekregen! :D
Ik heb hier een paar jongetjes die zó ongelooflijk aan vakantie toe zijn! De hele dag lopen ze te miepen, huilen om nix, ruzie om nix, boos om nix.. en tot overmaat van ramp regende het afgelopen week vaak, zodat ze ook niet naar buiten konden. Dus geen rennen en voetballen en bomen klimmen, dus geen energie kwijtraken, DUS elkaar maar de hersens inslaan . Ze zeggen dat je niet mag schreeuwen tegen je kinderen, maar ik móet af en toe wel om boven de herrie uit te komen!

Zal blij zijn als deze laatste schoolweek om is... :?
Ik ook, ik ook, ooievaar!

Gek word ik ervan, en net wat je zegt...die buien regen helpen ook niet echt...

Gisteren duurde het 2 tellen, toen hadden ze elkaar in de plassen gegooid..

Ik heb ze maar mooi even gelaten.

;(
Dachten jullie dat vakantie de oplossing was dan?

Zit al drie dagen aan te hikken tegen een überdominant jongetje dat mij een grote bek geeft en zijn broertje zodra hij de kans krijgt te hardhandig aanpakt.

Broewaah.
quote:

Dochter is een schatje, eerlijk waar. En ik heb hier nog nóóit iets hoeven schrijven en ze is nu 14 maanden, voorbeeldig kind dus.

Maar ze heeft het behang ontdekt. En ze heeft ontdekt dat aan het behang weleens een hoekje loszit. En dat als je daar maar genoeg aan pulkt en peutert, dat er dan een groter hoekje loszit. En dat je daar dan heel leuk heel hard aan kunt trekken en dat er dan een hele grote reep papier loskomt van de muur. Zó leuk.... En dat papa en mama heel grappig gaan doen als ze dat geluidje van scheurend papier horen. Dus scheurt ze het losgekomen stuk papier nog maar even in een paar stukjes, zodat het in ieder geval niet meer teruggeplakt kan worden.

Wij zitten nu dus op onze prachtige donkerbruine muur met een enorme plek waar het behang vanaf gescheurd is. En waar dochter steeds naartoe kruipt om verder te gaan als je 2 seconden niet oplet, die vindt dat grijze beton wat eronder zit véél mooier geloof ik. heb ik vroeger ook gedaan, op mijn pas behangen kamertje, toen ik mijn middagslaapje moest doen en niet kon slapen.

ik kan me nóg herinneren hoe verleidelijk dat loszittende puntje was....;)
Hoezo vakantie helpt??? Hier hebben ze vakantie. En hoe kan het ook anders, het is ***weer. Dus zitten we binnen. Bij speelgoed, tv, dvd, video en pc. En dan nog is het enige leuke spel op vol volume om kwart over zeven ´s ochtends elkaar de hersenen inslaan. Zucht, nog maar 5 weken en 5 dagen en dan is het weer school!
Mooie dag voor een speelparadijs - dacht ik.

Mooi niet want er is hier een busstaking.

Oudste wordt agressief van de playstation. Stom dat ik dat ding gekocht heb.
Pff ben dan wel geen moeder maar wel zo ongeveer fulltime nanny. Vandaag heb ik een uitermate saggo 1 jarig verwend prinsesje. Ze heeft net haar pap (want ze wilde geen brood en geen fruit en geen liga) op de grond gegooid, ik dacht dat ze haar lepeltje wilde pakken, maar nee ze ging voor het bordje en die ging tegen de grond!! Bordje kapot, pap spetters op mijn zwarte broek. En dan lachen, waarom deed ik dit werk ook al weer?? Gelukkig mag ze om 3 uur weer naar bed, echt een baaldag vandaag.
Ik denk niet dat vakantie de oplossing is, maar dan sta ik in ieder geval even niet elke ochtend broodtrommels te vullen (met natuurlijk het verkeerde beleg), kinderen aan te sporen hun brood op te eten/drinken op te drinken/kleren aan te trekken. We gaan as vrijdag zodra de 2 oudsten vrij zijn weg. Ik heb niet de illusie dat ze daar geen ruzie zullen maken, maar dan is hun vader er tenminste ook, kan ik vluchten als ze vervelend zijn ;)

Nog een klein jaartje overigens, dan gaat de jongste ook naar school. Ik heb de vlag al klaarliggen... :D
Hier heeft meneer al 1,5 week vakantie. Hij was erg blij dat hij vakantie had. Ik iets minder. Als hij naar school gaat, maakt hij alleen troep tussen 5 en 8 uur 's morgens en na drieën. Nu de héle dag. Máár nu hij toch niet naar school hoeft en geen huiswerk heeft, kan hij mooi meer meehelpen in huis. Dat vond híj iets minder maar ik niet :)
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:

Mooie dag voor een speelparadijs - dacht ik.

Mooi niet want er is hier een busstaking.

Oudste wordt agressief van de playstation. Stom dat ik dat ding gekocht heb. Mijn zoon wordt ook agressief van de playstation!!!!!

Ik dacht dat hij een of andere storing in zijn emotie-regulatie systeem had.

En dan heeft hij niet eens echt van die agressieve spelletjes,maar gewoon als het niet lukt veranderd hij in een of ander rood aangelopen schreeuwend monster. En het is van nature zo'n lief manneke :o.

Ik haat die spelcomputers,maarja,zonder  die dingen gaat hij zich weer vervelen,en daar wordt je ook niet vrolijk van.

Zucht.....waarom kunnen ze gewoon niet tekenen,knikkeren,muziek luisteren,belletje trekken etc. Ik heb mij vroeger prima vermaakt!
Zijn alle jongens hetzelfde wat betreft computerspelletjes??? Hier ook. Ze spelen, verliezen of het gaat niet zoals zij willen en hopla, twee licht hysterisch gillende, huilende, grommende roodaanlopende monsters, die de pc op zijn minst menselijke kwaliteiten toedichten en er absoluut van overtuigd zijn dat de pc een complot tegen ze is begonnen door alles voor ze te verpesten. En ik krijg: `Het is maar een spelletje` en `De pc kan echt niet nadenken` maar niet in die koppen geprent.
Hier hebben de heren ook last van playstation-stress. Zo zitten ze leuk te spelen, bedenken dat ze op de playstation willen, en een kwartier later vliegen ze elkaar in de haren. Standaard, iedere keer weer.

Hier geldt inmiddels al de regel dat als er geschreeuwd/gemept wordt, de playstation de rest van de dag niet meer aan gaat. En de volgende dag ook niet, als het héél gortig wordt.

Ze hebben hem (ongevraagd) van opa en oma gekregen, maar voor mij had dat ding niet gehoeven :?.
Wat te denken van eye toy op de ps :o

zie je het al voor je.... 3 stoere pubers van 15 die je hele huiskamer verbouwen omdat ze dat spel willen spelen... bammmm tegen de lamp.....bonk bonk op de vloer ...gillen.. springen... dansen... vloeken... allerlei vleeswaren die ze uitroepen  pffffff 

Moeders die dat aanziet en een gebedje doet dat die vakantie maar snel om mag gaan ,ondertussen de jeugd voorziend van cola en chips want ja je wilt toch de coole moeder zijn ;)
Moet zeggen dat ik nu echt wel met jullie meevoel hoor.. vakantie, kids thuis en dan dit weer :(

Ik vind dit al erg zonder de heren in mn buurt.....
De eerste dagen van de vakantie zijn mijn kinderen acht en vijf jaar, strontvervelend.

Ze hebben constant ruzie en ze vervelen zich.

Ik haal en rol behang en daar plak ik ze achter.

Ik ga ze nu de zooi laten opruimen in de tuin en de kamer..Is de vakantie alweer bijna voorbij?
.
Sinas, jouw stukje had het mijne kunnen zijn! Van de week ben ik uit pure nood (vanwege de regen) met zoon en vriendje naar mac donalds gegaan. En het leek wel of ik ze mee had genomen naar een strafkamp. Niets was goed lekker of leuk en ze waren alleen maar ruzie aan het maken! Ik mag vanaf morgen ook werken (vier dagen achter elkaar), het voelt alsof ik op vakantie ga!!!
Mag ik mijn buurkinderen achter het behang plakken?

Ze zijn nu al de hele week aan het gillen, roepen en herrieschoppen. Bij de flat liggen er al 2 ramen uit en de telefooncel is alweer in diggelen!

BTW, het zijn een paar jongens en meiden van ongeveer 12 tot 15. De schoolvakantie verveling slaat hier al vroeg toe, ze zijn net 1 week vrij :(
Hmmm, ik wou ook buurkinderen achter het behang plakken. Maar deze zeuren alleen maar constant aan het raam om mijn kinderen of hun speelgoed.
AARGH, vandaag voor het eerst een beetje boos op Ebaby geweest. Hij is een moeilijke slapen (over 2 weken wordt ie 1 btw) maar de laatse tijd maakt ie het helemaal bont, snachts 6x wakker is geen uitzondering. Van morgen van 9 tot half 10 geslapen , daarna wakker en niet meer in slaap te krijgen. Vanmiddag van 1 tot half 2 geslapen, zelfde verhaal, EN HIJ IS DOODMOE :@:?. En ik dus ook inmiddels.

Vriend werkt ook niet mee. Ik loop s avonds 80x op en neer. Hij blijft lekker op de bank zitten om na een uur te zeggen, daar word je moe van dat gehuil en gemekker heel de tijd... HOEZO JIJ WORDT MOE ? je doet er niet eens iets an. IK WORD MOE !  ZO . Das er uit.

( iemand nog slaaptips, al het gebruikelijke al geprobeerd\toegepast)

Borodini.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ach gos Borodini, dat is echt heel erg ja..!! Ik heb nauwelijks tips, heb zelf ook de eerste vier jaar van het leven van mijn draakjes wakker gelegen...het enige wat hielp (mij dan, ze sliepen er niet beter van) is zodra het kan zelf rust te nemen. Dus niet snel het hele huis soppen als kleine slaapt, maar op bank wat rust pikken.

En het gaat echt over hoor.... echt!

Sapphkid is vanmorgen naar Spanje vertrokken.... brr... ik vond mezelf nooit zo'n heel bezorgde moeder maar poeh hee.. zal blij zijn als ie terug is (oww gemeen hè).
quote:Hmmm, ik wou ook buurkinderen achter het behang plakken. Maar deze zeuren alleen maar constant aan het raam om mijn kinderen of hun speelgoed.Oww, herkenbaar, ik heb zelfs weleens een briefje op de deur gehangen met Sapphzoon 1 en 2 zijn NIET thuis (omdat ik honderd keer naar beneden kon rennen voor de bel en dan stonden er weer van die druipneuzen op de stoep..)

Maar ze kunnen zeker nog niet lezen bij jou Mamzelle?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven