Mommyvloggers - deel 4

01-01-2023 11:00 3004 berichten
Welkom in deel 4 van dit topic!

We hebben deel 3 alweer gezellig volgeschreven met z’n allen, laten we dat in dit nieuwe deel opnieuw doen. :)

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285

Afbeelding


In dit topic is het niet toegestaan om te speculeren over elkaar als zijnde besproken vloggers of andere beschuldigingen over vloggers te posten. Degene die zich daar niet aan houdt, krijgt per direct een ban. We waarschuwen hier niet meer voor.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-02-2023 15:57
Reden: aanvulling
30.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp :-D
Alle reacties Link kopieren
Louen schreef:
01-01-2023 20:04
Misschien is het omdat ik daar minder makkelijk in ben, maar met alle stories deze feestdagen valt het mij op dat kindjes van veel insta mommy’s echt zoooo veel worden weggebracht. Hele weekenden zodat mama en papa kunnen opladen, een week of langer zodat ouders alleen op vakantie kunnen. In mijn omgeving zie ik dit eigenlijk niet zo?
Viel mij ook op en merk het ook wel in mijn omgeving. Niet alleen met de feestdagen. Ik vind er ook wel wat van.
Soms wel jaloersmakend hoor want wij regelen echt alleen maar logeerpartijtjes voor max 1 keer per jaar een nachtje weg samen.
Alle reacties Link kopieren
Waar zijn de kinderen van MB en KB eigenlijk als zij uiteten gaan?
Alle reacties Link kopieren
Hocuspocus schreef:
01-01-2023 21:37
Waar zijn de kinderen van MB en KB eigenlijk als zij uiteten gaan?
Ik zat me dit ook net af te vragen🤔
Alle reacties Link kopieren
Nou dat vroeg ik mij ook idd af
En wie maakt al die foto's van hun 3?
Zou er toch nog een oppas mee zijn zonder dat wij dat weten? Wij willen dat weten ja, haha
Alle reacties Link kopieren
Voor alle Dilling fans; MamaLotje heeft weer een kortingscode. Andere influencers waarschijnlijk ook.
Alle reacties Link kopieren
Na Kyra heeft Debbie nu iets gewonnen bij Daaloumaa. Ik heb daar flink besteld in het verleden, maar ik ga ermee stoppen. Doorgestoken kaart als je het mij vraagt…
Alle reacties Link kopieren
Norivelletje schreef:
01-01-2023 22:29
Voor alle Dilling fans; MamaLotje heeft weer een kortingscode. Andere influencers waarschijnlijk ook.
Kyra heeft er half januari een dacht ik gelezen te hebben. Die code zou ik alleen zelf nooit gebruiken :rofl:
Moohalloo schreef:
01-01-2023 22:08
Nou dat vroeg ik mij ook idd af
En wie maakt al die foto's van hun 3?
Zou er toch nog een oppas mee zijn zonder dat wij dat weten? Wij willen dat weten ja, haha
MB schreef in een story dat haar oudste 2 met haar appen
Misschien doen ze dat als er wat is. En of een babyfoon? Genoeg manieren....of ik het ook zo zou doen is een 2de....
Alle reacties Link kopieren
Moohalloo schreef:
01-01-2023 22:08

En wie maakt al die foto's van hun 3?
Volgens mij Morris vaak. Staat er wel eens onder
Alle reacties Link kopieren
Isa37 schreef:
01-01-2023 22:29
Na Kyra heeft Debbie nu iets gewonnen bij Daaloumaa. Ik heb daar flink besteld in het verleden, maar ik ga ermee stoppen. Doorgestoken kaart als je het mij vraagt…
Ze heeft niet gewonnen bij dalalouma maar bij demivanwijngaarden.
Toch?
Alle reacties Link kopieren
Nieuw hier! Hallo allemaal

Om maar meteen met de deur in huis te vallen.. Kim zal het weekendje centerparcs niet gekregen hebben aangezien ze niet zo te spreken is over het huisje en het meubilair ;)
Anders was het vast helemaal geweldig geweest allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Girafjes schreef:
01-01-2023 23:29
Ze heeft niet gewonnen bij dalalouma maar bij demivanwijngaarden.
Toch?
Ja maar het is wel heel toevallig dat er twee influencers hebben gewonnen die dat vervolgens weer delen met hun volgers.
Alle reacties Link kopieren
Ah, hier zijn jullie!

Nouja, wat stom dat er nu een tweede influencer wint bij een winactie met Daaloumaa.
Vorig jaar had mamalotje rond kerst een win-week en bij de 3 grootste/duurste prijzen won toen ook steeds een account met 5000+ volgers waarvan volgens mij ook 1 hele bekende en bij de kleinere prijzen wonnen er ook wat kleinere accounts. Ik weet dat nog omdat een vriendin van mij toen iets won waar ze heel erg lang op heeft moeten wachten.

@Zeeschelp, dank voor het delen van de accounts! Ik volgde er al 2 van en haal daar veel uit, maar een goed idee om daar meer van te gaan volgen.

Ik ben ook wel een beetje klaar met de eenheidsworst van de meeste influencers dus mijn goede voornemen is om daar minder van te volgen en meer accounts te volgen waar ik echt iets uithaal.
joe wijzigde dit bericht op 02-01-2023 07:46
Reden: Aanvulling
3.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Van mamalotje wordt je toch helemaal kriegel.. de hele dag door die gezichten trekken in de camera.. en dan volhouden dat dat je werk is. En dat o zo Nobel vinden van jezelf.
Als iemand nou vraagt wat hun werk is, wordt je dan serieus genomen als je zegt dat je influencer bent?
Alle reacties Link kopieren
Voor de mensen die het naast hun werk doen heb ik dan toch echt meer respect.. zoals elinezwitser. Maar serieus, de mensen die hun baan opzeggen omdat influencer te worden zoals kellycaresse en mamalotje. Serieus.
Het is 2 januari dn mamabloggersuus gaat vandaag een icsi update geven. Ik hoop zo voor haar dat ze een plakker heeft en dus zwanger is. :heart:
Alle reacties Link kopieren
TVP :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
ZombieQueen schreef:
02-01-2023 08:03
Het is 2 januari dn mamabloggersuus gaat vandaag een icsi update geven. Ik hoop zo voor haar dat ze een plakker heeft en dus zwanger is. :heart:
Zij staat op prive.
Alle reacties Link kopieren
Oh spannend! Hoop het uiteraard voor haar.

Debbie met dr werkster. 80 stories later weten we het wel.
Alle reacties Link kopieren
Nine schreef:
02-01-2023 09:18
Oh spannend! Hoop het uiteraard voor haar.

Debbie met dr werkster. 80 stories later weten we het wel.
Mooi ook hoe Debbie haar prioriteiten stelt. “Insta is mijn hoofdinkomen dus dat doe ik wel.”
Als werkgever zou ik dat echt niet tof vinden.
Alle reacties Link kopieren
ZombieQueen schreef:
02-01-2023 08:03
Het is 2 januari dn mamabloggersuus gaat vandaag een icsi update geven. Ik hoop zo voor haar dat ze een plakker heeft en dus zwanger is. :heart:
Ik hoop het ook! Het is ze zo gegund!
Alle reacties Link kopieren
Isa37 schreef:
01-01-2023 22:29
Na Kyra heeft Debbie nu iets gewonnen bij Daaloumaa. Ik heb daar flink besteld in het verleden, maar ik ga ermee stoppen. Doorgestoken kaart als je het mij vraagt…
Ik heb haar (van daaloumaa) Na het winnen van Kyra er op aangesproken. Dat dit wel heel raar over kwam. Zou volgens haar wel random zijn en geen doorgestoken kaart. Ook zou ze geen spullen gratis opsturen naar influencers.



Ze zou wat doen met mijn commentaar, maar op deze manier is het niet echt geloofwaardig.
Alle reacties Link kopieren
TVP :applause:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven