Mommyvloggers - deel 4

01-01-2023 11:00 3004 berichten
Welkom in deel 4 van dit topic!

We hebben deel 3 alweer gezellig volgeschreven met z’n allen, laten we dat in dit nieuwe deel opnieuw doen. :)

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285

Afbeelding


In dit topic is het niet toegestaan om te speculeren over elkaar als zijnde besproken vloggers of andere beschuldigingen over vloggers te posten. Degene die zich daar niet aan houdt, krijgt per direct een ban. We waarschuwen hier niet meer voor.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-02-2023 15:57
Reden: aanvulling
30.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat Debbie heeft gewonnen bij Demi (van Daalouma) vind ik werkelijk een grote aanfluiting. Random name picker? Ammehoela.
Dat Daalouma leek me een leuk bedrijf met mooie producten (ik hou van wol). Op zich al dubieus dat er influencer wint (levert natuurlijk meer potentiele klanten op, dan mijn eenvoudige accountje met 70 volgers). Maar sluit de influencers waar je mee samenwerkt uit van deelname.


Bij winacties valt me vaak het volgende op.
* Hoe verdrietiger je verhaal, hoe groter je kans om te winnen. Vaak doen vrouwen voor een vriendin mee die een zwaar jaar heeft gehad. Maarsoms zie ik dames vertellen hoe moeilijk ze het hebben omdat partner of kind is overleden en dat ze het product daarom zichzelf gunnen. Heel erg, maar je verdriet uitmelken om te winnen vind ik op z'n zachst gezegd bijzonder.
* Het zijn 9 van de 10 keer grotere accounts die winnen. En van iemand die ik ken, weet ik dat daar vaak een strategie achter zit. Zij wilde iets weggeven en zei (achter de schermen uiteraard) gewoon glashard: "Die wint niet, want dat levert me niets op. En die maakt een goede kans, want goed lopend account met potentiele nieuwe volgers en kopers."
*Random name pickerss worden zelden in beeld laten zien. Dus name picking wordt alsnog een gevalletje goed vertrouwen.

En met dat laatste hoef je wat Demi en Debbie bij mij niet aan te komen.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Alle reacties Link kopieren
Wout en Elise hebben de boyzzz volgens mij met oud en nieuw weer weggebracht want ze hadden tijd om uuuuuuurren lang te brunchen. Maar ja, whats new???
Alle reacties Link kopieren
Ouder1980-2de schreef:
02-01-2023 14:55
Ik vind de4vankim zo mega arelaxt op vakantie. Het lijkt mij niks voor haar op vakantie gaan. Ze komt sowieso de laatste weken al best gestresst en weinig lachend over. Veel klagerige posten en in combi met haar accent is dat een tikje erger 🤭🥴
Ik vind vooral dat ze heel erg veel filmt
Laat die telefoon eens met rust en geniet van je weekje vakantie!
Alle reacties Link kopieren
De kinderen van Kyra zijn ziek. De baby heeft al meer dan een week meer dan 40 graden koorts en ze gaat nu pas zetpillen geven? Of begrijp ik dit verkeerd? Sorry maar als dat zo is vind ik dat echt te sneu. Had dat meisje gewoon al veel eerder een zetpil gegeven, alleen al tegen het ongemak. Ze vindt het nu na een week pas genoeg geweest voor het lijfje?
Nine schreef:
02-01-2023 15:48
De kinderen van Kyra zijn ziek. De baby heeft al meer dan een week meer dan 40 graden koorts en ze gaat nu pas zetpillen geven? Of begrijp ik dit verkeerd? Sorry maar als dat zo is vind ik dat echt te sneu. Had dat meisje gewoon al veel eerder een zetpil gegeven, alleen al tegen het ongemak. Ze vindt het nu na een week pas genoeg geweest voor het lijfje?
Koorts heeft een functie, dus koorts mogen ze hebben van Kyra. Alleen bij pijn en ongemak krijgen ze een zetpil.

Ja, koorts heeft een functie. Maar ik voel me kut met koorts en neem dan ook pcm. Nergens voor nodig om je rot te voelen met koorts.
Alle reacties Link kopieren
Nou inderdaad. Ik had vorige week een paar dagen koorts, man wat voelde ik me rot. En leuk hoor dat zij zo gelooft in de functie van koorts, maar haar kinderen zijn om de haverklap ziek. Wat zou het verschil zijn als ze wel een zetpil zou geven? Nagenoeg niks denk ik als ze nu al zo vaak ziek zijn.
Alle reacties Link kopieren
ZombieQueen schreef:
02-01-2023 15:52
Koorts heeft een functie, dus koorts mogen ze hebben van Kyra. Alleen bij pijn en ongemak krijgen ze een zetpil.

Ja, koorts heeft een functie. Maar ik voel me kut met koorts en neem dan ook pcm. Nergens voor nodig om je rot te voelen met koorts.

Dat verschilt per persoon. Ik voel me ook kut met koorts. En neem dan geen pcm. Me rot voelen is voor mij geen reden om een pcm te nemen. Denk dat iedereen daar z'n eigen keuzes in mag maken. Om die kinderen van Kyra nu gelijk zielig te noemen omdat ze geen pcm krijgen. Verdiep je eens in paracetoml/tylenol denk ik dan.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Alle reacties Link kopieren
Nine schreef:
02-01-2023 16:01
Nou inderdaad. Ik had vorige week een paar dagen koorts, man wat voelde ik me rot. En leuk hoor dat zij zo gelooft in de functie van koorts, maar haar kinderen zijn om de haverklap ziek. Wat zou het verschil zijn als ze wel een zetpil zou geven? Nagenoeg niks denk ik als ze nu al zo vaak ziek zijn.

De functie van koorts is niet iets waar je in gelooft hoor. Dat is gewoon wetenschap.

Neemt niet weg dat ik als ik Kyra was eens wat dieper liet onderzoeken hoe het kwam dat ze zo vaak ziek zijn.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat echt wel zielig. Dat jij ervoor kiest je rot te voelen, is helemaal aan jezelf. Maar een kind zolang bij zulke hoge koorts niks geven, ja dat vind ik echt zielig. De functie van koorts kan me dan op een gegeven moment gestolen worden. Een huisarts adviseert ook niet voor niks om dan een zetpil te geven. Ik vind het ook echt niet overdreven dat ik dit zielig vind.
Ik denk dat het wel meevalt hoe vaak en hoe ziek de kinderen zijn. ALs je leven alleen de kinderen is, dan voel je ook alles en maak je misschien dingen ook groter dan ze zijn. Die jongste is niet al een week ziek met 40gr koorts. Ze had de afgelopen dagen visite en deed nog van alles met Kerst. Met een baby met 40gr koorts, zou ik echt allang eerder aan de bel hebben getrokken. Richtlijn bij die kleintjes is 3 dagen koorts toch?

Ik denk dat het allemaal wel wat meevalt hoe ziek de kinderen zijn.

Ik vind het zorgelijker dat ze zich zorgen maakt over de peuter die bij de vader thuisblijft en in janken uitbarst. En dat K zich daar dan rot over voelt. Ik weet niet hoor, maar het is haar vader waar ze haar kind achterlaat.
Alle reacties Link kopieren
Nine schreef:
02-01-2023 16:12
Ik vind dat echt wel zielig. Dat jij ervoor kiest je rot te voelen, is helemaal aan jezelf. Maar een kind zolang bij zulke hoge koorts niks geven, ja dat vind ik echt zielig. De functie van koorts kan me dan op een gegeven moment gestolen worden. Ik vind het ook echt niet overdreven dat ik dit zielig vind.

Oh, maar ik zeg ook niet dat je het niet zielig mag vinden of dat het overdreven is. De vraag is alleen of het ook zielig is. Medisch gezien zeg maar.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat Kyra wat overdrijft met al een week 40 graden koorts, veruit de meeste ouders zouden dan al lang een arts geraadpleegd hebben. En dan vraagt ze zich af hoe andere moeders omgaan met huilende peuters? Tja sneu maar gewoon gaan? En misschien de navelstreng een keer wat verder doorknippen zodat je peuter leert dat het oké is als mama eventjes weggaat. Enorm belangrijk voor de ontwikkeling ook. Zou me werkelijk niks verbazen als C met 4 jaar gewoon niet naar school wordt gebracht.
Honolulu schreef:
02-01-2023 16:10
Dat verschilt per persoon. Ik voel me ook kut met koorts. En neem dan geen pcm. Me rot voelen is voor mij geen reden om een pcm te nemen. Denk dat iedereen daar z'n eigen keuzes in mag maken. Om die kinderen van Kyra nu gelijk zielig te noemen omdat ze geen pcm krijgen. Verdiep je eens in paracetoml/tylenol denk ik dan.
Ik noem ze niet zielig hoor...
Alle reacties Link kopieren
Honolulu schreef:
02-01-2023 16:16
Oh, maar ik zeg ook niet dat je het niet zielig mag vinden of dat het overdreven is. De vraag is alleen of het ook zielig is. Medisch gezien zeg maar.
‘Om die kinderen van Kyra nu gelijk zielig te noemen omdat ze geen pcm krijgen. ’

Dit was volgens mij een reactie op mijn eerdere bericht dat ik het sneu vond.

Overigens noemt niemand inderdaad de kinderen zielig. Dus snap je opmerking sowieso niet eigenlijk. Ik zeg de hele tijd al dat ik dat sneu/zielig vind.
Alle reacties Link kopieren
Jenn-1806 schreef:
02-01-2023 16:17
Ik neem aan dat Kyra wat overdrijft met al een week 40 graden koorts, veruit de meeste ouders zouden dan al lang een arts geraadpleegd hebben. En dan vraagt ze zich af hoe andere moeders omgaan met huilende peuters? Tja sneu maar gewoon gaan? En misschien de navelstreng een keer wat verder doorknippen zodat je peuter leert dat het oké is als mama eventjes weggaat. Enorm belangrijk voor de ontwikkeling ook. Zou me werkelijk niks verbazen als C met 4 jaar gewoon niet naar school wordt gebracht.
Ik denk ook dat het thuisonderwijs gaat worden daar
Gelukkig voor de leerkrachten want poeh poeh, je zal Kyra treffen als ouder die alles beter weet en niks aan een ander toevertrouwt
Alle reacties Link kopieren
Isa37 schreef:
01-01-2023 22:29
Na Kyra heeft Debbie nu iets gewonnen bij Daaloumaa. Ik heb daar flink besteld in het verleden, maar ik ga ermee stoppen. Doorgestoken kaart als je het mij vraagt…
Kyra had niks gewonnen. Alleen de namen goed geraden (duh) waarop ze reageerden met ‘we have a winner’. Dat was alleen de eer.
Dat shoptegoed is later pas verloot en die van €500 loopt nu nog.
Alle reacties Link kopieren
Honolulu schreef:
02-01-2023 15:13
Dat Debbie heeft gewonnen bij Demi (van Daalouma) vind ik werkelijk een grote aanfluiting. Random name picker? Ammehoela.
Dat Daalouma leek me een leuk bedrijf met mooie producten (ik hou van wol). Op zich al dubieus dat er influencer wint (levert natuurlijk meer potentiele klanten op, dan mijn eenvoudige accountje met 70 volgers). Maar sluit de influencers waar je mee samenwerkt uit van deelname.


Bij winacties valt me vaak het volgende op.
* Hoe verdrietiger je verhaal, hoe groter je kans om te winnen. Vaak doen vrouwen voor een vriendin mee die een zwaar jaar heeft gehad. Maarsoms zie ik dames vertellen hoe moeilijk ze het hebben omdat partner of kind is overleden en dat ze het product daarom zichzelf gunnen. Heel erg, maar je verdriet uitmelken om te winnen vind ik op z'n zachst gezegd bijzonder.
* Het zijn 9 van de 10 keer grotere accounts die winnen. En van iemand die ik ken, weet ik dat daar vaak een strategie achter zit. Zij wilde iets weggeven en zei (achter de schermen uiteraard) gewoon glashard: "Die wint niet, want dat levert me niets op. En die maakt een goede kans, want goed lopend account met potentiele nieuwe volgers en kopers."
*Random name pickerss worden zelden in beeld laten zien. Dus name picking wordt alsnog een gevalletje goed vertrouwen.

En met dat laatste hoef je wat Demi en Debbie bij mij niet aan te komen.
Ze heeft vorig jaar een bon gewonnen van Groenrijk Rijswijk. Ze had in die tijd ook afgesproken met demammavan. De meeste hier weten wel hoe de vork dan in de steel zit.

Ik vond dat zo vreselijk opvallend en vooral stom.
Alle reacties Link kopieren
Nine schreef:
02-01-2023 15:48
De kinderen van Kyra zijn ziek. De baby heeft al meer dan een week meer dan 40 graden koorts en ze gaat nu pas zetpillen geven? Of begrijp ik dit verkeerd? Sorry maar als dat zo is vind ik dat echt te sneu. Had dat meisje gewoon al veel eerder een zetpil gegeven, alleen al tegen het ongemak. Ze vindt het nu na een week pas genoeg geweest voor het lijfje?
Ik geef ook nooit een zetpil met koorts en laat mijn kinderen gewoon uitzieken. Koorts betekent niet automatisch ongemak. Als ik merk dat de kinderen ergens last van hebben of niet kunnen slapen dan pas krijgen ze hier een zetpil.
Alle reacties Link kopieren
Een van de meiden (de oudste dacht ik) had toch eerder ook al antibiotica gehad voor de oren? Volgens mij nog niet zo lang terug.
Alle reacties Link kopieren
Man man man, de peuter huilen omdat mama weg gaat. Dat zou niet heel gek zijn als ze bij iemand anders achterbleef. Maar ze bleef bij haar vader!! Gaan die enorme oogkleppen van Kyra ooit af?
Alle reacties Link kopieren
Hocuspocus schreef:
02-01-2023 16:41
Ik geef ook nooit een zetpil met koorts en laat mijn kinderen gewoon uitzieken. Koorts betekent niet automatisch ongemak. Als ik merk dat de kinderen ergens last van hebben of niet kunnen slapen dan pas krijgen ze hier een zetpil.
Maar baby S heeft wel ongemak schrijft ze.
Alle reacties Link kopieren
Volgt iemand Judith Keijsers op TikTok? Vind haar dochter wel leuk, alleen post ze eigenlijk alleen maar filmpjes met haar dochter.. weet niet zo goed wat ik daar van vind..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat ge'beertje' ineens ook zo bijzonder. Zonnetje en beertje ipv S'je en C'tje?
Alle reacties Link kopieren
Hocuspocus schreef:
02-01-2023 16:45
Man man man, de peuter huilen omdat mama weg gaat. Dat zou niet heel gek zijn als ze bij iemand anders achterbleef. Maar ze bleef bij haar vader!! Gaan die enorme oogkleppen van Kyra ooit af?
Gelukkig was iedereen mee toen de peuter naar de ha moest. Stel je voor dat de baby even alleen bij haar vader blijft.
Alle reacties Link kopieren
Doemijmaarwijn schreef:
02-01-2023 17:06
Ik vind dat ge'beertje' ineens ook zo bijzonder. Zonnetje en beertje ipv S'je en C'tje?
Ja ik vroeg me ookal af of de peuter ooit eerder beertje heette? Kan het me niet herinneren..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven