Mommyvloggers - deel 4

01-01-2023 11:00 3004 berichten
Welkom in deel 4 van dit topic!

We hebben deel 3 alweer gezellig volgeschreven met z’n allen, laten we dat in dit nieuwe deel opnieuw doen. :)

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285

Afbeelding


In dit topic is het niet toegestaan om te speculeren over elkaar als zijnde besproken vloggers of andere beschuldigingen over vloggers te posten. Degene die zich daar niet aan houdt, krijgt per direct een ban. We waarschuwen hier niet meer voor.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-02-2023 15:57
Reden: aanvulling
30.99% gewijzigd
X
Jenn-1806 schreef:
02-01-2023 16:17
En dan vraagt ze zich af hoe andere moeders omgaan met huilende peuters?
Ik vind dat goed van haar en verfrissend. Zij vraagt een keer anderen om ervaringen/tips ipv anderen te veroordelen op hoe zij iets doen.
Ik vind deze houding haar veel beter staan.
Alle reacties Link kopieren
Hocuspocus schreef:
02-01-2023 16:45
Man man man, de peuter huilen omdat mama weg gaat. Dat zou niet heel gek zijn als ze bij iemand anders achterbleef. Maar ze bleef bij haar vader!! Gaan die enorme oogkleppen van Kyra ooit af?
Ik denk dat Kyra dat diep in haar hart heerlijk vindt, het maakt haar onmisbaar en onvervangbaar.
Dat kind moet al heel lang naar de peuterspeelzaal of kinderopvang. Niet om aan te zien dat gekleef.
Alle reacties Link kopieren
Net de babybezoek regels/eisen van die marketing vrouw gezien. Mensen vragen om niet te komen als ze ziek zijn vind ik wel logisch. Maar sommige regels... 😳 Eten meenemen en helpen met huishoudelijke taken is zeer welkom en "nodig."

In Nederland heb je al kraamzorg, dat is al veer meer dan in andere landen.
Alle reacties Link kopieren
Maartje2021 schreef:
02-01-2023 18:00
Ik vind dat goed van haar en verfrissend. Zij vraagt een keer anderen om ervaringen/tips ipv anderen te veroordelen op hoe zij iets doen.
Ik vind deze houding haar veel beter staan.
Kyra is niet verfrissend. Ze wil geen tips of ervaringen. Ze wil gewoon haar eigen ding doen. Want Kyra knows best.
Alle reacties Link kopieren
In het vorige topic ging het erover of Donsje wel of niet sponsert. Het leek er al wel op, maar ik zag bij Monica Geuze dat zij een hele berg kleding van ze gekregen had. Dus voor zover het nog niet duidelijk was, nu wel.
Leuke kleding overigens, dat wel :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat Kyra het fantastisch vindt dat haar kind gaat huilen als ze weggaat. Op zich ook wel begrijpelijk, ze wil nuttig en onmisbaar gevonden worden en op de kinderen na heeft ze eigenlijk niks.
Alle reacties Link kopieren
Ikzieikzie schreef:
02-01-2023 19:04
Kyra is niet verfrissend. Ze wil geen tips of ervaringen. Ze wil gewoon haar eigen ding doen. Want Kyra knows best.
Dat inderdaad. Ze zal nooit iets van iemand aannemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik volg Kyra niet meer. Werd er zo mistroostig van.
Alle reacties Link kopieren
Rocky schreef:
02-01-2023 13:12
En ze noemt haar bij haar voornaam ivm privacy
Alsof ze zonder de privacy haar zou aanspreken met werkster, dat doet toch niemand?

Nu maar hopen dat ze bevalt want Debbie is ook goed in iemand afbranden op haar insta
:worship: goed ingeschat!
Alle reacties Link kopieren
Isa37 schreef:
02-01-2023 19:36
:worship: goed ingeschat!
het is allemaal weer kommer en kwel he bij Debbie
Goh goh, ze neemt het hele takenbriefje niet eens mee naar boven! Hoe durft ze!
En dan haar tijd die ze te laat was inhalen na 1200 uur kan helemaal niet! Debbie heeft dan haar rustmoment!
Zou de aannemer daar ook rekening mee houden?
Tjonge, geef iemand even een kans zeg, logisch dat de eerste keer best even wennen is.
Alle reacties Link kopieren
Volg!
Alle reacties Link kopieren
ZombieQueen schreef:
02-01-2023 08:03
Het is 2 januari dn mamabloggersuus gaat vandaag een icsi update geven. Ik hoop zo voor haar dat ze een plakker heeft en dus zwanger is. :heart:
Er is een update
Alle reacties Link kopieren
Rocky schreef:
02-01-2023 19:40
het is allemaal weer kommer en kwel he bij Debbie
Goh goh, ze neemt het hele takenbriefje niet eens mee naar boven! Hoe durft ze!
En dan haar tijd die ze te laat was inhalen na 1200 uur kan helemaal niet! Debbie heeft dan haar rustmoment!
Zou de aannemer daar ook rekening mee houden?
Tjonge, geef iemand even een kans zeg, logisch dat de eerste keer best even wennen is.
Ik voorspel dat dit onderwerp nog heel erg langdradig wordt de komende weken. Met als eindconclusie geen werkster.
Nine schreef:
02-01-2023 20:04
Ik voorspel dat dit onderwerp nog heel erg langdradig wordt de komende weken. Met als eindconclusie geen werkster.
Nou deze werkster mag al niet meer terug komen. :rofl:
Te laat, te langzaam...
Isa37 schreef:
02-01-2023 19:46
Er is een update
Ben meteen gaan kijken. Oh wat vind ik dit fantastisch voor haar. :heart: Kreeg er kippenvel van. Volg haar al zo lang en hoopte zo met haar mee.
Alle reacties Link kopieren
reginaphalange schreef:
02-01-2023 18:41
Net de babybezoek regels/eisen van die marketing vrouw gezien. Mensen vragen om niet te komen als ze ziek zijn vind ik wel logisch. Maar sommige regels... 😳 Eten meenemen en helpen met huishoudelijke taken is zeer welkom en "nodig."

In Nederland heb je al kraamzorg, dat is al veer meer dan in andere landen.
Ik vind het een beetje vreemd dat ze deze regels überhaupt deelt. Vind ze eigenlijk heel logisch en niet iets wat je zou moeten delen met je vrienden die naar je nieuwe baby komen kijken.

Ik zou ze niet delen want het staat niet zo vriendelijk. Tegelijkertijd weet ik ook dat eigenlijk al mijn vrienden zich hier toch wel aanhouden.
Alle reacties Link kopieren
Nine schreef:
02-01-2023 20:04
Ik voorspel dat dit onderwerp nog heel erg langdradig wordt de komende weken. Met als eindconclusie geen werkster.
Ze moeten niet vergeten dat ze wel als 'ondersteuning' van Debbie zijn!
En dan steeds dat vragen naar prijzen en hoeveelheid werk bij haar volgers. Ze weet niet eens wat ze wil en dan al zo oordelen, bah
Alle reacties Link kopieren
ZombieQueen schreef:
02-01-2023 20:11
Nou deze werkster mag al niet meer terug komen. :rofl:
Te laat, te langzaam...
Ik snap haar wel eigenlijk. Is ook niks toch, iemand die de eerste keer al meer dan een uur te laat komt op haar werkplek? Hoef je op een kantoor ook niet te doen. Dus nee, ik zou ook meteen een hele slechte indruk hebben...
Alle reacties Link kopieren
ZombieQueen schreef:
02-01-2023 20:12
Ben meteen gaan kijken. Oh wat vind ik dit fantastisch voor haar. :heart: Kreeg er kippenvel van. Volg haar al zo lang en hoopte zo met haar mee.
Jaaaa wat fijn zeg
Alle reacties Link kopieren
ZombieQueen schreef:
02-01-2023 20:12
Ben meteen gaan kijken. Oh wat vind ik dit fantastisch voor haar. :heart: Kreeg er kippenvel van. Volg haar al zo lang en hoopte zo met haar mee.
Ik ook! Zij was een van de eerste mommy influencers/bloggers die ik ben gaan volgen, gun ze dit zo enorm! :heart: Hopelijk mag nu eindelijk echt alles goed gaan en is er over een maand of 7 (geloof ik) een mooie baby post :heart:
Alle reacties Link kopieren
Isa37 schreef:
02-01-2023 20:37
Ik ook! Zij was een van de eerste mommy influencers/bloggers die ik ben gaan volgen, gun ze dit zo enorm! :heart: Hopelijk mag nu eindelijk echt alles goed gaan en is er over een maand of 7 (geloof ik) een mooie baby post :heart:
Aw wat leuk!!! Ik volg geen enkele mommyblogger meer. Ik kijk alleen zo af en toe. En als ik hier weer iets lees. Haha. Aangezien haar account op privé staat vind ik het leuk om het hier te lezen. Ik hoop zo ontzettend dat het goed mag blijven gaan! 🙏🏻
Alle reacties Link kopieren
Norivelletje schreef:
02-01-2023 20:17

Ik zou ze niet delen want het staat niet zo vriendelijk. Tegelijkertijd weet ik ook dat eigenlijk al mijn vrienden zich hier toch wel aanhouden.
Ik heb marketing vrouw een tijdje gevolgd. Ik vind sommige stukken heel goed geschreven maar bovenal kon ik haar bozige bijna agressieve attitude niet aan.
Dat ze nu zulke regels online deelt doet mij vermoeden dat zij in real life juist eerder introvert is. Op het internet lijkt ze zich veilig te voelen om zo van zich af te slaan.
bommetje_87 wijzigde dit bericht op 02-01-2023 20:51
Reden: Niet kloppende zin hersteld
1.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook geen naar-de-huisarts type ben hoor. Ik wacht het ook liever af.

Ehm. Maar een baby die al dik een week koorts heeft, en een peuter die al dik twee weken koorts heeft. Hé? Ik neem hier maar even aan dat dit gewoon overdreven is?
Alle reacties Link kopieren
Bommetje_87 schreef:
02-01-2023 20:49
Ik heb marketing vrouw een tijdje gevolgd. Ik vind sommige stukken heel goed geschreven maar bovenal kon ik haar bozige bijna agressieve attitude niet aan.
Dat ze nu zulke regels online deelt doet mij vermoeden dat zij in real life juist eerder introvert is. Op het internet lijkt ze zich veilig te voelen om zo van zich af te slaan.
Ze heeft autisme. Zou dat niet meespelen? Ik vond haar regels juist wel duidelijk grenzen stellend die dus blijkbaar bij haar passen en haar vrienden wss snappen, als ze haar goed kennen. Ieder zijn ding qua kraamweek natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven