Mommyvloggers - deel 4

01-01-2023 11:00 3004 berichten
Welkom in deel 4 van dit topic!

We hebben deel 3 alweer gezellig volgeschreven met z’n allen, laten we dat in dit nieuwe deel opnieuw doen. :)

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285

Afbeelding


In dit topic is het niet toegestaan om te speculeren over elkaar als zijnde besproken vloggers of andere beschuldigingen over vloggers te posten. Degene die zich daar niet aan houdt, krijgt per direct een ban. We waarschuwen hier niet meer voor.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-02-2023 15:57
Reden: aanvulling
30.99% gewijzigd
Nine schreef:
02-01-2023 09:18
Oh spannend! Hoop het uiteraard voor haar.

Debbie met dr werkster. 80 stories later weten we het wel.
Ik dacht: je weet toch wat je zelf in 3 uur kunt doen? De meeste huishoudelijke taken lijkt me: Overal stofzuigen, dweilen, stoffen&afnemen, badkamer, toilet en wat er verder nog op het pad komt. Hoe opgeruimder het huis, hoe meer er gepoetst kan worden. Bedden afhalen en opmaken liet ik ook altijd doen door de schoonmaakster, maar niet iedereen wil dat doen.
Als ZZP'er kun je ook in de ziektewet tijdens de zwangerschap. Ik begrijp niet zo goed dat als je zooooo ziek bent, dat je dan wel blijft doorwerken op Instagram. Heel stoer 3 weken insta-vakantie houden en daar een jaar lang op terugblikken en anderen adviseren, maar als je dan zelf Heel Erg Ziek bent, dan moet het maar doorgaan. Ik snap dat niet.
ZombieQueen schreef:
02-01-2023 08:03
Het is 2 januari dn mamabloggersuus gaat vandaag een icsi update geven. Ik hoop zo voor haar dat ze een plakker heeft en dus zwanger is. :heart:
Ik hoop het ook :heart:
Marilyn blijft vaag over verblijfplaats en update nieuwe woning. Ik ben wel benieuwd hoe het er nu voorstaat.
Brokkel* schreef:
02-01-2023 10:08
Als ZZP'er kun je ook in de ziektewet tijdens de zwangerschap. Ik begrijp niet zo goed dat als je zooooo ziek bent, dat je dan wel blijft doorwerken op Instagram. Heel stoer 3 weken insta-vakantie houden en daar een jaar lang op terugblikken en anderen adviseren, maar als je dan zelf Heel Erg Ziek bent, dan moet het maar doorgaan. Ik snap dat niet.
Ik snap het ook echt niet. En zeker niet in haar conditie (zwanger). Maar zonder haar publiek waar ze tegen kan zeuren en klagen is blijkbaar ook onmisbaar.
Dat van Marilyn blijf ik ook zo raar vinden. Vooral de combinatie dat ze amper wat post op haar instagram.

Ik volg Joyceschrijft al een hele tijd op instagram. Zij heeft een zoontje met een beperking. Hebben ook een huis gebouwd maar neemt haar insta mee in het proces.
Nu heb ik zelf geen ervaring met een huis bouwen. Maar als je het naast elkaar zet, Joyce en Marilyn... Dan wordt het nog vager bij Marilyn.
Ik ben echt heel erg benieuwd hoe ze het gaan inrichten. Het huis dat ze gebouwd hebben, is echt heel erg klein. Ik snap niet zo goed hoe ze die 4 kinderen gaat herbergen.
Mensen zullen verschillend zijn in hoe ze hun huis 'delen' met de buitenwereld. De een zal je meenemen van a tot z en de ander zal zo nu en dan wat posten.
Alle reacties Link kopieren
Huh ik zie helemaal geen update bij Marilyn? Ik kan haar profiel nog wel zien en ik volg haar ook nog steeds…
Brokkel* schreef:
02-01-2023 10:30
Mensen zullen verschillend zijn in hoe ze hun huis 'delen' met de buitenwereld. De een zal je meenemen van a tot z en de ander zal zo nu en dan wat posten.
Ja, dat is natuurlijk ook wel zo. Ze hoeven ook zeker niet alles te delen. Maar het blijft gewoon een gekke bedoeling.

Ik heb het vooral te doen met de kinderen. Van vakantiepark, naar vakantiepark. Gun die kinderen een écht thuis.
Alle reacties Link kopieren
ZombieQueen schreef:
02-01-2023 10:38
Ja, dat is natuurlijk ook wel zo. Ze hoeven ook zeker niet alles te delen. Maar het blijft gewoon een gekke bedoeling.

Ik heb het vooral te doen met de kinderen. Van vakantiepark, naar vakantiepark. Gun die kinderen een écht thuis.
+ een school waar ze iedere dag kunnen leren en spelen met vriendjes/vriendinnetjes. Of goed thuisonderwijs, maar Marilyn heeft aangegeven dat de kinderen weer naar school gaan vanaf het nieuwe jaar dus ik hoop echt dat ze daar volgende week starten. Ik heb er alleen een hard hoofd in…
Alle reacties Link kopieren
JaNeeDan schreef:
02-01-2023 09:35
Mooi ook hoe Debbie haar prioriteiten stelt. “Insta is mijn hoofdinkomen dus dat doe ik wel.”
Als werkgever zou ik dat echt niet tof vinden.
Lekker ontslaan zo iemand. Dat gekreun ook de hele tijd, dat ze gaat rusten, dan haar nagels laat doen en dan weer gaat rusten.
Alle reacties Link kopieren
Waarom schrijft Debby de poetsinstructies in het Engels?
Alle reacties Link kopieren
De hulp zal wel geen Nederlands spreken? ;-)

Ik vind haar echt zeuren. Ik ben ook zwanger en recent ook covid gehad. Ik ben van mijn collega's het meest en langst ziek geweest. Nu weken later nog steeds niet van het kuchje af. Was ook hondsmoe en wist soms niet waar ik het zoeken moest. Ik heb geen dokter gezien hoor, want het is ook gewoon een kwestie van uitzieken en je lijf de tijd geven. Ik zou pas na hele geruime tijd een huisarts opzoeken als de klachten in hevigheid zouden blijven. Wel netjes gecheckt bij de gyn of ik nog ergens rekening mee moest houden ivm baby. Dat was vooral koorts en het niet afnemen van klachten...
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig nieuwjaar!

Ik post ook weer mee leuk mus in de openingspost.
Het gaat goed met Marilyn (heel goed zelfs) zegt ze
Alle reacties Link kopieren
Brokkel* schreef:
02-01-2023 10:08
Als ZZP'er kun je ook in de ziektewet tijdens de zwangerschap. Ik begrijp niet zo goed dat als je zooooo ziek bent, dat je dan wel blijft doorwerken op Instagram. Heel stoer 3 weken insta-vakantie houden en daar een jaar lang op terugblikken en anderen adviseren, maar als je dan zelf Heel Erg Ziek bent, dan moet het maar doorgaan. Ik snap dat niet.
Moet ze wel een verzekering hebben en ik denk zo maar dat ze die niet heeft.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Maartje2021 schreef:
02-01-2023 11:25
Het gaat goed met Marilyn (heel goed zelfs) zegt ze
Ik zie geen stories of post van haar?
Was haar helemaal vergeten haha
Girafjes schreef:
02-01-2023 12:25
Ik zie geen stories of post van haar?
Was haar helemaal vergeten haha
Dat was zaterdag volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn er veel instamommies met hun gezin op reis!

Rebeccaboektje is in Zuid-Afrika
Sannyzoektgeluk gaat 2 maanden naar Thailand
Huisje.vol.liefde doet een roadtrip door de USA
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
02-01-2023 11:08
Waarom schrijft Debby de poetsinstructies in het Engels?
En ze noemt haar bij haar voornaam ivm privacy
Alsof ze zonder de privacy haar zou aanspreken met werkster, dat doet toch niemand?

Nu maar hopen dat ze bevalt want Debbie is ook goed in iemand afbranden op haar insta
Alle reacties Link kopieren
Happy new year meiden! Ik post en lees ook weer gezellig mee.
Alle reacties Link kopieren
Zeeschelp schreef:
01-01-2023 11:41
Ik merk dat ik de laatste tijd met name wat meer engelstalige moeder volg. In NL weet ik het inmiddels wel met overal dezelfde reclames. Valt me ook op dat ze in het buitenland minder reclame lijken te maken. Wel wat natuurlijk, maar niet die onophoudelijke meuk aan troep die me met name de laatste tijd is opgevallen. Hopelijk nu weer wat minder nu het Januari is.
Mamabloggersuus zou in het nieuwe jaar pas delen of haar terugplaatsing geslaagd is, ik hoop het zo voor haar, het is ze zo gegund. Ook weer een aantal momfluencers die op knappen staan, zoals Lieke en Merlin. Ik ben best benieuwd naar de namen, Lieke zegt dat het mensen zal verbazen (mogelijk geen L?). Voor Merlin heb ik al een rijtje met random letternamen gepost een tijdje terug, ben benieuwd of ik warm ben :biggrin: Ik ben daar vrij goed in haha, gisteren is mijn nichtje geboren en ik was ook zoooo warm qua naam! Grappig is dat.

Ik ben juist door het volgen van Amerikaanse instagram-moeders op dit topic terecht gekomen. Sommigen zijn net zo erg met reclame als sommige dames hier. Maar meestal is het leuker om te volgen. De betreffende dames staan ook dichter bij hoe ik zelf in het leven sta.

Ik ben ook vaak warm qua namen. Maar wel alleen bij bekenden. Een kennis van mij wordt al heel snel vader. Ik raadde een naam en aan z'n gezicht te zijn, zou het me niks verbazen als ik het geraden had. Ooit eens bij een vriendin. Die was niet heel blij.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de4vankim zo mega arelaxt op vakantie. Het lijkt mij niks voor haar op vakantie gaan. Ze komt sowieso de laatste weken al best gestresst en weinig lachend over. Veel klagerige posten en in combi met haar accent is dat een tikje erger 🤭🥴

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven