Mommyvloggers - deel 5

05-03-2023 09:14 3387 berichten
Welkom in deel 5 van dit topic!

We hebben deel 4 alweer gezellig volgeschreven met z’n allen, laten we dat in dit nieuwe deel opnieuw doen. :)

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ja onverstandig van Kyra. Zou mijn keuze niet zijn. Staat ook haaks op de veiligheid die ze altijd op allerlei vlakken pretendeert. Blijkbaar ziet ze in Dr. Leenarts op je kind smeren meer gevaar dan fietsen met een kind in draagzak. In haar geval heeft ze ook ook nog eens prima de keuze om het niet te doen. Het is niet dat ze zich móet verplaatsen om een kind naar de opvang te brengen bijvoorbeeld. Ze heeft volgens mij prima de keuze om nog niet met allebei te gaan fietsen. Zo te lezen was dit ook met een recreatief doeleinde.

Maar tot nu toe reageert ze niet vijandig op de reacties, dat vind ik positief!
Alle reacties Link kopieren
Ze reageert inderdaad een stuk milder.
Alle reacties Link kopieren
zussel schreef:
06-03-2023 06:39
Kleintjes mag vanaf rechtop zitten, op de fiets vanaf zelfstandig gaan zitten. Daar zit zomaar een paar maand verschil tussen. In de draagzak? Bizar. Zeker als je geen waterbeads in huis haalt, predikt over de winterjas, etc.

Maar, ze reageert wel relaxed! Echt wel heel anders dan eerder, dan was alles verwijderd of was ze heel hatelijk geworden. Nu echt wel veel rustiger, mogelijk toch dankzij haar medicatie?
Dit. Ik vind dat ze mooie stappen maakt op dat gebied.
Ga ik over nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Debbie moet het even rustiger aandoen na twee uitjes afgelopen week.
Dus wat doet Debbie: de Action inlopen, goh echt rustgevend! :confused:
Alle reacties Link kopieren
Ah lekker geshopt en daarna zeker netflixen? Klinkt weer als een top dag.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft donkere wallen onder haar ogen en dat heeft ze nog nooit gehad. Meid duik lekker je bed in de hele dag, schijnbaar heb je het echt nodig 😂😂😂
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo Debbie moe.. kan niet meer luisteren naar die meid.
Alle reacties Link kopieren
Verkeerde topic
polo wijzigde dit bericht op 06-03-2023 11:17
91.61% gewijzigd
Ga ik over nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Automaatje schreef:
06-03-2023 10:57
Ik ben zo Debbie moe.. kan niet meer luisteren naar die meid.
Ik zou het zo fijn vinden als al die mommy's hun verhaal ondertitelen net als Janneke. Zo veel prettiger.
Ga ik over nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik ben nieuw hier. Maar lees al wel een tijdje mee 😀
Ik had een berichtje onder Kyra's post gezet dat het me gevaarlijk lijkt om zo te fietsen, nu heeft ze me verwijderd. Dus zo mild is ze toch ook weer niet... Ze kan nog steeds weinig kritiek verdragen helaas, en gaat op de blokkeer-tour
Pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Ik snap Kyra ook niet helemaal, ik snap dat je je kind nog niet in een fietsstoeltje zet als t al wel on de kinderstoel goed kan zitten. Is toch anders ivm beweging, hobbeltjes enzo, maar dan in de draagzak? Nee, daar kreeg ik altijd al kriebels van als ik dat op straat zag.

Janneke is op detox vakantie, de hele dag sapjes lurken, want normaal eet ze ongezond dus slaat ze nu een week lang door naar de andere kant, echt heel gezond dit...
En dan ben je te laat voor de eerste groepsactiviteit, dan maak je ook wel een goeie indruk 😅.
Alle reacties Link kopieren
Dievanhiernaast schreef:
06-03-2023 11:21

Janneke is op detox vakantie, de hele dag sapjes lurken, want normaal eet ze ongezond dus slaat ze nu een week lang door naar de andere kant, echt heel gezond dit...
En dan ben je te laat voor de eerste groepsactiviteit, dan maak je ook wel een goeie indruk 😅.
En bang om alleen te slapen, in paniek op het vliegstation. Dit zal wel een gesponsord weekje zijn
Alle reacties Link kopieren
Marilyn zit nog steeds niet in dat huis dus.
Dolphin-9 schreef:
06-03-2023 11:10
Hi, ik ben nieuw hier. Maar lees al wel een tijdje mee 😀
Ik had een berichtje onder Kyra's post gezet dat het me gevaarlijk lijkt om zo te fietsen, nu heeft ze me verwijderd. Dus zo mild is ze toch ook weer niet... Ze kan nog steeds weinig kritiek verdragen helaas, en gaat op de blokkeer-tour
Ik heb mogelijk op jou reactie gereageerd. Mocht blijkbaar ook niet. Nu ben ik ook geblokkeerd 🤣
Alle reacties Link kopieren
Ladenkastje87 schreef:
06-03-2023 11:57
Ik heb mogelijk op jou reactie gereageerd. Mocht blijkbaar ook niet. Nu ben ik ook geblokkeerd 🤣
😂😂Grote kans
Pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Ze is toch aan het blokkeren geslagen onze Kyra. Jammer dat ze andere meningen niet accepteer. Maar you do you 🤎😂
Alle reacties Link kopieren
Nine schreef:
06-03-2023 08:24
Ja onverstandig van Kyra. Zou mijn keuze niet zijn. Staat ook haaks op de veiligheid die ze altijd op allerlei vlakken pretendeert. Blijkbaar ziet ze in Dr. Leenarts op je kind smeren meer gevaar dan fietsen met een kind in draagzak. In haar geval heeft ze ook ook nog eens prima de keuze om het niet te doen. Het is niet dat ze zich móet verplaatsen om een kind naar de opvang te brengen bijvoorbeeld. Ze heeft volgens mij prima de keuze om nog niet met allebei te gaan fietsen. Zo te lezen was dit ook met een recreatief doeleinde.

Maar tot nu toe reageert ze niet vijandig op de reacties, dat vind ik positief!
Haar bekkeninstabiliteit is ook ineens verdwenen blijkbaar. Ik kon iig niet recreatief fietsen.
Alle reacties Link kopieren
Assiral schreef:
06-03-2023 11:44
Marilyn zit nog steeds niet in dat huis dus.
Ze bedoelde vast toen ze schreef ‘ we kunnen er met een week in’ dat ze naar binnen konden om foto’s te maken 😂. Iig niet wonen.
Alle reacties Link kopieren
Joe schreef:
05-03-2023 22:28
Ik ben bang dat Kyra haar angst om 1 van de kids bij haar man achter te laten groter is dan haar angst dat er iets met de baby in de draagzak gebeurd. Ik denk werkelijk waar dat ze zichzelf in deze situatie meer vertrouwd dan haar partner, op basis van wat we gezien hebben de afgelopen tijd.
Denk het ook.
Alle reacties Link kopieren
Kletskoek schreef:
06-03-2023 12:17
Ze is toch aan het blokkeren geslagen onze Kyra. Jammer dat ze andere meningen niet accepteer. Maar you do you 🤎😂
En we waren nog wel zo positief 😂
Alle reacties Link kopieren
Kletskoek schreef:
06-03-2023 09:26
Ze reageert inderdaad een stuk milder.
Ik vond die sneer: hopenlijk kunnen jullie nu lekker slapen toch echt op z’n Kyra’s hoor.
En inmiddels heeft ze weer vele volgers geblokkeerd dus ik zie dat mildere echt niet
Alle reacties Link kopieren
Rocky schreef:
06-03-2023 12:32
Ik vond die sneer: hopenlijk kunnen jullie nu lekker slapen toch echt op z’n Kyra’s hoor.
En inmiddels heeft ze weer vele volgers geblokkeerd dus ik zie dat mildere echt niet
Ik vond dit ook niet erg vriendelijk. Niemand zal er slecht van slapen ook, maar zij roeptoetert altijd zo hard dat iets op een bepaalde manier moet. Maar incasseren kan ze niet, dan lijkt instagram misschien niet de allerbeste plek voor haar 🙈
Alle reacties Link kopieren
Als je Kyra bent en je hebt op alles en iedereen commentaar dan denk je toch 3 keer na voor je zo een post plaatst.
Aangezien ze zo slim is had ze van te voren kunnen bedenken dat dit zou gaan gebeuren.

En tussen al die verontwaardiging ook een vraag.. “heel benieuwd waar je die fietshelm vandaan heb en wat is het merk?”
Staat er groot achter op maar dat terzijde :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Elsbethtroef schreef:
06-03-2023 12:42
Als je Kyra bent en je hebt op alles en iedereen commentaar dan denk je toch 3 keer na voor je zo een post plaatst.
Aangezien ze zo slim is had ze van te voren kunnen bedenken dat dit zou gaan gebeuren.

En tussen al die verontwaardiging ook een vraag.. “heel benieuwd waar je die fietshelm vandaan heb en wat is het merk?”
Staat er groot achter op maar dat terzijde :bonk:
Ik kan me zo indenken dat ze sommige dingen bewust post om haar volgers (en “ons”) op de kast te jagen. (En dat is wederom gelukt 😂)
Alle reacties Link kopieren
Catootje schreef:
06-03-2023 13:04
Ik kan me zo indenken dat ze sommige dingen bewust post om haar volgers (en “ons”) op de kast te jagen. (En dat is wederom gelukt 😂)
Maar als ze dan steeds volgers blokkeert houdt ze weinig over en dat lijkt me ook niet goed voor haar bereik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven