Mommyvloggers - deel 7

17-12-2023 20:03 3289 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben alweer 6 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.

Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
meauve01 wijzigde dit bericht op 17-12-2023 20:11
10.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier (dorp vlakbij dat van Laviesanne) is school deze week maandag t/m woensdagochtend. Dus kan me voorstellen dat ze voor die 2,5 dag even overlegd heeft met de directeur. Hier is die mogelijkheid er in ieder geval ook.
Alle reacties Link kopieren
Debs gaat weer een drukke week tegemoet. Benieuwd wanneer ze haar rust kan nemen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Meauve01 schreef:
25-03-2024 07:50
Jipp is zoenend met een andere man gespot, dus dat is wel over.. Jammer zeg!
Waar zie of lees je dat?
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
25-03-2024 11:06
Debs gaat weer een drukke week tegemoet. Benieuwd wanneer ze haar rust kan nemen.
"Roy ik wil wat gaan doen met Pasen"
"neh geen zin gewoon thuis wat doen..."

Ook Roy :
"yay mijn familie wilt naar het museum met Pasen dus we gaan dat doen!!!" 🤣😂
En naar een of ander eierzoek gebeuren 👌 lekker thuis zonder gedoe alla Roy 😂🤣😂👍

Dat rust gedoe gelooft helemaal niemand meer die helder nadenkt
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
25-03-2024 11:06
Debs gaat weer een drukke week tegemoet. Benieuwd wanneer ze haar rust kan nemen.
als ik haar ochtend programma voor de wandeling lees dan denk ik hmmmm.
Wat zou ik dat graag allemaal doen en dan ook nog wandelen. Fijn dat het allemaal lukt bij haar!
Alle reacties Link kopieren
Rijneker rebels is bevallen
Alle reacties Link kopieren
Huppeltante schreef:
25-03-2024 11:52
Rijneker rebels is bevallen
Oh vreselijk, Rocki. Vind de tweede en derde naam beter: Frenky Joah.
Alle reacties Link kopieren
Zonde als Jipp en Luke uit elkaar zijn/gaan. Ze hebben toch 3 kinderen samen. Ik kreeg vanuit de stories afgelopen jaren het idee dat hij eigenlijk heel het huishouden draaide en alles voor de kids deed en zij vooral op bed lag met migraine of anders bezig was met 1 van haar 50 paarden die er ook nog zo nodig bij moesten komen. 🙈 Kreeg altijd de indruk dat hij haar 100% steunde en dat zij er weinig voor terug deed. Maargoed je weet natuurlijk nooit of het beeld dat je vanaf de socials krijgt ook klopt...
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
25-03-2024 11:06
Debs gaat weer een drukke week tegemoet. Benieuwd wanneer ze haar rust kan nemen.
Nee, druk paasweekend.
Alle reacties Link kopieren
zzonnetje schreef:
25-03-2024 11:45
als ik haar ochtend programma voor de wandeling lees dan denk ik hmmmm.
Wat zou ik dat graag allemaal doen en dan ook nog wandelen. Fijn dat het allemaal lukt bij haar!
dat geloof ik graag
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic heeft de 3000 postings ruimschoots overschreden dus ik wil jullie verzoeken een nieuw topic aan te maken.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
miep schreef:
25-03-2024 12:15
Nee, druk paasweekend.
Maar goed ze heeft dit weekend vooral veel geslapen.
Supergezellig ook wanneer Roy thuis is je bed steeds in te duiken.
En die uitjes as weekend is toch niet veel?
Sinds wanneer is een museumbezoek een zware activiteit?
Ff haar rondje conditie opbouwen in het museum, en dag erna eieren zoeken.. nou laat de kinderen zoeken en ga er zelf lekker bij zitten.
Als je je op maandag al druk maakt over een weekend dat komen gaat en nu al negatief erover denkt gaat het zekers tegenvallen.
Mindset is bij haar een dingetje,
Alle reacties Link kopieren
Liselot schreef:
25-03-2024 12:27
Maar goed ze heeft dit weekend vooral veel geslapen.
Supergezellig ook wanneer Roy thuis is je bed steeds in te duiken.
En die uitjes as weekend is toch niet veel?
Sinds wanneer is een museumbezoek een zware activiteit?
Ff haar rondje conditie opbouwen in het museum, en dag erna eieren zoeken.. nou laat de kinderen zoeken en ga er zelf lekker bij zitten.
Als je je op maandag al druk maakt over een weekend dat komen gaat en nu al negatief erover denkt gaat het zekers tegenvallen.
Mindset is bij haar een dingetje,
Door de week doet ze al niet veel, en toch moest ze in het weekend alweer bijslapen. Ze slaapt al tussen de middag.
Misschien moet ze eens wat meer gaan doen, cirkel doorbreken.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
25-03-2024 12:23
Beste forummers,

Dit topic heeft de 3000 postings ruimschoots overschreden dus ik wil jullie verzoeken een nieuw topic aan te maken.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.
https://forum.viva.nl/kinderen/mommyvl ... ges/504990

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven