Mommyvloggers - deel 8

25-03-2024 12:56 3229 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben alweer 7 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.

Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
Alle reacties Link kopieren
Wie is Judith van Bob? (Als in: wat is haar Insta?)
Alle reacties Link kopieren
Iemand de nieuwe update van Mathilde voorbij zien komen? Leuk als je net je kersverse baby zit te voeden en dat komt voorbij op je tijdlijn..
Alle reacties Link kopieren
pindakaasmetnootjes schreef:
08-05-2024 23:42
Iemand de nieuwe update van Mathilde voorbij zien komen? Leuk als je net je kersverse baby zit te voeden en dat komt voorbij op je tijdlijn..
Ja dat is pijnlijk. Maar dit is natuurlijk wel een flauwe flapdrol van een vent. Totaal gebrek aan mannelijkheid en verantwoordelijkheid. Past prachtig in zo’n nieuwe kerkelijke scène waar nog een vrouw te vinden was die op zoek was en verder geen vragen of doelen stelt behalve onder de pannen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Koffieleut123 schreef:
08-05-2024 21:55
We hebben het hier toch al eens over dat hectische leven van de Huismuts gehad? Ze is inderdaad een tijdje geleden min of meer ingestort.
Vertel!

Het laatste wat ik van haar weet is dat ze verhuisd was naar een woonboerderij, ze een boblijn had en continu op vakantie ging..
Alle reacties Link kopieren
Oceanside schreef:
08-05-2024 23:00
Wie is Judith van Bob? (Als in: wat is haar Insta?)

Juuds_singlemom_life
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Rubelientje schreef:
09-05-2024 02:56
Ja dat is pijnlijk. Maar dit is natuurlijk wel een flauwe flapdrol van een vent. Totaal gebrek aan mannelijkheid en verantwoordelijkheid. Past prachtig in zo’n nieuwe kerkelijke scène waar nog een vrouw te vinden was die op zoek was en verder geen vragen of doelen stelt behalve onder de pannen zijn.
Zo dan… genuanceerd
Alle reacties Link kopieren
Is het verwijderd? Ik heb alleen stories gezien waarin ze een kamer in huis gingen opknappen en jona’s geboortedag herdachten?
Alle reacties Link kopieren
Ah, we zijn weer lekker aan het invulllen zie ik.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Alle reacties Link kopieren
Bamboetafeltje schreef:
09-05-2024 04:20
Vertel!

Het laatste wat ik van haar weet is dat ze verhuisd was naar een woonboerderij, ze een boblijn had en continu op vakantie ging..
Ja dat maar ook een kledinglijn beginnen en dat vakantiepark in Friesland van de ondergang proberen te redden. Continu auto in en uit en intussen natuurlijk wel feesten met alleen een flesje water. Heb de hele rant eerlijk gezegd niet gelezen TL:DR want er komt vast weer een manifestatie-weekend ofzo om de boel te resetten.
Alle reacties Link kopieren
Als je net je pasgeboren baby zit te voeden, zou ik mijn focus daar op houden en niet op het bijhouden van mijn tijdlijn.
En besides: er zit een ontvolgknop op al die apps.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Alle reacties Link kopieren
Koffieleut123 schreef:
09-05-2024 08:23
Ja dat maar ook een kledinglijn beginnen en dat vakantiepark in Friesland van de ondergang proberen te redden. Continu auto in en uit en intussen natuurlijk wel feesten met alleen een flesje water. Heb de hele rant eerlijk gezegd niet gelezen TL:DR want er komt vast weer een manifestatie-weekend ofzo om de boel te resetten.
Dat vakantiepark is echt flut. Loopt voor geen meter daar heeft ze zich echt op verkeken. Ik heb familie daar in de buurt wonen en er zijn erg veel spanningen onderling (dorp vs camping)
Alle reacties Link kopieren
Koffieleut123 schreef:
09-05-2024 08:20
Is het verwijderd? Ik heb alleen stories gezien waarin ze een kamer in huis gingen opknappen en jona’s geboortedag herdachten?
Nee niet verwijderd.
Post en stories waar ze het over de nieuwe liefde heeft. In stories subtiel , samen op bed the bachelor kijken.
Zij is echt wel wat veranderd qua levensstijl.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond niet zoveel van Mathilde’s tekst, totdat in de afsluiter las: alles is beter nu jij bij ons bent. Oeii, dat vind ik toch wel een lelijke, als het waar is dat haar vriend de buurman met de pasgeboren baby is.
Alle reacties Link kopieren
Laat die vrouw lekker gelukkig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Assiral schreef:
09-05-2024 14:34
Laat die vrouw lekker gelukkig zijn.
Het gaat ten kostte van een jonge baby en dat is imo echt verkeerd.
Je bouwt geen geluk op de brokstukken van een ander. Dat is een luchtkasteel.

En haar beeld van een relatie dat je nooit meer mag klagen over je partner zijn desinteresse voor het huishouden want hij kan zomaar dood zijn. Wat een bagatellisering van verdriet en vergelijk. Zij heeft zichzelf ingeprent dat samen beter is dan alleen ongeacht gedrag van die ander. Nou dat zien we aan het nieuwe praktijk voorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Rubelientje schreef:
09-05-2024 15:03
Het gaat ten kostte van een jonge baby en dat is imo echt verkeerd.
Je bouwt geen geluk op de brokstukken van een ander. Dat is een luchtkasteel.

En haar beeld van een relatie dat je nooit meer mag klagen over je partner zijn desinteresse voor het huishouden want hij kan zomaar dood zijn. Wat een bagatellisering van verdriet en vergelijk. Zij heeft zichzelf ingeprent dat samen beter is dan alleen ongeacht gedrag van die ander. Nou dat zien we aan het nieuwe praktijk voorbeeld.
Maar je weet toch helemaal niet hoe dat allemaal gegaan is? In dit topic zijn insinuaties obv dorps-tamtam niet toegestaan.
Alle reacties Link kopieren
Delphinia schreef:
09-05-2024 15:14
Maar je weet toch helemaal niet hoe dat allemaal gegaan is? In dit topic zijn insinuaties obv dorps-tamtam niet toegestaan.
Denk jij dat de aandacht in een nieuwe relatie te verenigen is met de zorg van een pasgeboren baby?

Ik denk van niet. Zorg eerst voor het kind ( in welke relationele vorm van vader/ moeder ook) en ga dan pas weer verbinding aan met anderen.
Alle reacties Link kopieren
Rubelientje schreef:
09-05-2024 15:03
Het gaat ten kostte van een jonge baby en dat is imo echt verkeerd.
Je bouwt geen geluk op de brokstukken van een ander. Dat is een luchtkasteel.


En haar beeld van een relatie dat je nooit meer mag klagen over je partner zijn desinteresse voor het huishouden want hij kan zomaar dood zijn. Wat een bagatellisering van verdriet en vergelijk. Zij heeft zichzelf ingeprent dat samen beter is dan alleen ongeacht gedrag van die ander. Nou dat zien we aan het nieuwe praktijk voorbeeld.
We weten helemaal niet of dat waar is, en wat het verhaal daar achter eventueel is.
Alle reacties Link kopieren
Assiral schreef:
09-05-2024 15:48
We weten helemaal niet of dat waar is, en wat het verhaal daar achter eventueel is.
Er is 100% zeker stress in het leven van deze baby. En dat is niet oké
Alle reacties Link kopieren
Rubelientje schreef:
09-05-2024 15:18
Denk jij dat de aandacht in een nieuwe relatie te verenigen is met de zorg van een pasgeboren baby?

Ik denk van niet. Zorg eerst voor het kind ( in welke relationele vorm van vader/ moeder ook) en ga dan pas weer verbinding aan met anderen.
Dat doen ze bij de Bollens ook niet, vind ik ook niet ok
Alle reacties Link kopieren
Rubelientje schreef:
09-05-2024 15:18
Denk jij dat de aandacht in een nieuwe relatie te verenigen is met de zorg van een pasgeboren baby?

Ik denk van niet. Zorg eerst voor het kind ( in welke relationele vorm van vader/ moeder ook) en ga dan pas weer verbinding aan met anderen.
Joh je weet toch niet waar die vent vandaan komt? Je doet aannames, daar gaat het mij om. Maar als we dan gaan muggenziften: pasgeboren baby = Max 28 dagen oud. Dat was niet de leeftijd van deze roddel.
Alle reacties Link kopieren
Rubelientje schreef:
09-05-2024 15:52
Er is 100% zeker stress in het leven van deze baby. En dat is niet oké

Dan ga je nog steeds af op hearsay. Dat het überhaupt gaat om deze man. Tenzij jij zelf de bedrogen vrouw bent (als het al gaat om een vrouw die in de steek gelaten is, ga je af op verhalen van anderen.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Alle reacties Link kopieren
Rubelientje schreef:
09-05-2024 15:03
Het gaat ten kostte van een jonge baby en dat is imo echt verkeerd.
Je bouwt geen geluk op de brokstukken van een ander. Dat is een luchtkasteel.

En haar beeld van een relatie dat je nooit meer mag klagen over je partner zijn desinteresse voor het huishouden want hij kan zomaar dood zijn. Wat een bagatellisering van verdriet en vergelijk. Zij heeft zichzelf ingeprent dat samen beter is dan alleen ongeacht gedrag van die ander. Nou dat zien we aan het nieuwe praktijk voorbeeld.
Zo las ik het helemaal niet. Ik denk dat ze bedoelde dat je als je “gewoon” samen bent dingen voor lief neemt en je ergert aan sokken die rondslingeren maar als je iemand moet missen zou je willen dat je je kon ergeren.
Alle reacties Link kopieren
Koffieleut123 schreef:
09-05-2024 16:47
Zo las ik het helemaal niet. Ik denk dat ze bedoelde dat je als je “gewoon” samen bent dingen voor lief neemt en je ergert aan sokken die rondslingeren maar als je iemand moet missen zou je willen dat je je kon ergeren.
Zo las ik het ook.

Onlangs werd het verhaal van de buurman hier bevestigd door iemand die wist hoe het zat maar er verder niet over uit wilde weiden.
Zo'n verhaal verzint ook niemand lijkt mij na alle verliezen die zij heeft meegemaakt.

Maar verder weten we er hier weinig van hoe het nu precies zit.
Alle reacties Link kopieren
Traveler schreef:
09-05-2024 17:10
Onlangs werd het verhaal van de buurman hier bevestigd door iemand die wist hoe het zat maar er verder niet over uit wilde weiden.

Je moet mensen de kost niet willen geven voor een hoop duimgezuig in ruil voor 10 minutes of fame en aandacht (belangrijk gevonden te worden omdat je het “echte” verhaal kent).
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven