Mommyvloggers - deel 8

25-03-2024 12:56 3229 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben alweer 7 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.

Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
Alle reacties Link kopieren
Bamboetafeltje schreef:
15-05-2024 15:58
Is verteld in vlogs. De ouders hebben er moeite mee. Ook haar eigen ouders dat koen het met jvp doet.
Ik geloof er niks van, waarom wel dat Koen het met JvP doet en niet dat ze het zelf met haar doet.
Alle reacties Link kopieren
Assiral schreef:
15-05-2024 15:30
Een pen?
Yep, hij heet Parker
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
15-05-2024 16:43
Ik geloof er niks van, waarom wel dat Koen het met JvP doet en niet dat ze het zelf met haar doet.
Vinden ze ook niet leuk. De ouders hadden liever gehad dat koen en michelle er samen uit waren gekomen ipv iemand erbij. De moeder van Michelle had koen en jvp ook een keer zoenend aangetroffen en was daar enorm van geschrokken.
Alle reacties Link kopieren
Bamboetafeltje schreef:
15-05-2024 14:24
De ouders van jvp vinden die hele poly helemaal niks en zien mb ook niet als schoondochter. Er zijn ook nooit foto's van hun of verjaardagen waar ze bij zijn. Lijkt me ook heftig.
Ik vraag mij altijd af hoe je bij deze feiten komt... of zijn het aannames?
O nee, je kent ze persoonlijk, vandaar dat je dit post.
Alle reacties Link kopieren
Liselot schreef:
15-05-2024 18:35
Ik vraag mij altijd af hoe je bij deze feiten komt... of zijn het aannames?
O nee, je kent ze persoonlijk, vandaar dat je dit post.
Wordt gewoon in vlogs gezegd
Alle reacties Link kopieren
Bamboetafeltje schreef:
15-05-2024 15:58
Is verteld in vlogs. De ouders hebben er moeite mee. Ook haar eigen ouders dat koen het met jvp doet.
Nou, ik heb alles van ze gevolgd maar dit heb ik nergens gehoord/gelezen.
Als je dit verzint vind ik dat hier ook maar eens strenger naar gekeken moet worden.
Over 1 persoon mogen we het hier een maand niet hebben en wordt je gestraft als je netjes iets schrijft.
Blijkbaar mag jij alles het forum ingooien.
Alle reacties Link kopieren
Liselot schreef:
15-05-2024 18:38
Nou, ik heb alles van ze gevolgd maar dit heb ik nergens gehoord/gelezen.
Als je dit verzint vind ik dat hier ook maar eens strenger naar gekeken moet worden.
Over 1 persoon mogen we het hier een maand niet hebben en wordt je gestraft als je netjes iets schrijft.
Blijkbaar mag jij alles het forum ingooien.
Ze heeft dat daadwerkelijk gezegd. Ook over het met elkaar naar alle ouders gaan dat dat beladen is etc.
Alle reacties Link kopieren
Nou Bamboetafeltje, doe ons eens een lol en vertel dan eens welke vlogs precies al deze dingen over de ouders gezegd worden zoals jij het nu beschrijft?
Alle reacties Link kopieren
Bamboetafeltje schreef:
15-05-2024 18:44
Ze heeft dat daadwerkelijk gezegd. Ook over het met elkaar naar alle ouders gaan dat dat beladen is etc.
Kun je aan geven welke vlog ze dat heeft gezegd. Ik heb het nog nooit gehoord namelijk.
Aangezien je altijd alleen maar negatief bent over Michelle, Koen en Jacqueline geloof ik niets hiervan voordat je met een duidelijke bron komt ivm wat vaag. Heeft ze een keer aan gegeven.
Alle reacties Link kopieren
Kijk zelf lekker die duizenden vlogs ik heb wel wat beters te doen dan alles terugkijken.

En waar ben ik negatief?
Alle reacties Link kopieren
Bamboetafeltje schreef:
15-05-2024 19:11
Kijk zelf lekker die duizenden vlogs ik heb wel wat beters te doen dan alles terugkijken.

En waar ben ik negatief?

:rofl:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
15-05-2024 19:34
:rofl:
Je kan kennelijk geen vb geven?
Alle reacties Link kopieren
Bamboetafeltje schreef:
15-05-2024 18:44
Ze heeft dat daadwerkelijk gezegd. Ook over het met elkaar naar alle ouders gaan dat dat beladen is etc.
Welnee, ze heeft dat helemaal niet in vlogs gezegd. Een deel van de roddels die jij nu noemt zijn gedeeld door zo'n juice channel op instagram
romeanne wijzigde dit bericht op 15-05-2024 20:10
0.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bamboetafeltje schreef:
15-05-2024 19:11
Kijk zelf lekker die duizenden vlogs ik heb wel wat beters te doen dan alles terugkijken.

En waar ben ik negatief?
Jij kan dus niet aangeven in welke vlog en moeten we jouw dus geloven, terwijl anderen dit niet gehoord hebben.
Hoe kan dat dan?
Alle reacties Link kopieren
Dit hebben ze never nooit gezegd in vlogs.
Dit is gedeeld op juice channels die grotendeels altijd onzin delen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek iemand die ik ooit gevolgd heb op insta. Een moeder van veel (9?) Kinderen. De oudste is een tweeling. 2 meisjes. Die zijn van een andere vader. Dan komen er heel veel jongens en dan nog een meisje. De meeste kinderen haddden een rugzakje. Een van de jongens heet Mees.
Weet iemand dan wie ik bedoel?
Alle reacties Link kopieren
Mama van 9 kindjes, aan elkaar ofzoiets. Maar inmiddels is er een 10e bij. Ik weet niet of ze haar insta naam heeft aangepast
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Alle reacties Link kopieren
Bamboetafeltje schreef:
15-05-2024 15:58
Is verteld in vlogs. De ouders hebben er moeite mee. Ook haar eigen ouders dat koen het met jvp doet.
En Koen zijn ouders dan? Die zie je ook nooit meer op foto’s met verjaardagen en bv Moederdag. Ook met carnaval waren eerst altijd foto’s met Koen zijn broers.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me wel voorstellen dat voor de ouders zo'n poly lastig te volgen is hoor.
Alle reacties Link kopieren
Sabine schreef:
15-05-2024 21:37
Ik zoek iemand die ik ooit gevolgd heb op insta. Een moeder van veel (9?) Kinderen. De oudste is een tweeling. 2 meisjes. Die zijn van een andere vader. Dan komen er heel veel jongens en dan nog een meisje. De meeste kinderen haddden een rugzakje. Een van de jongens heet Mees.
Weet iemand dan wie ik bedoel?
Kim_mamavan_10kindjes
Alle reacties Link kopieren
Juniper_ schreef:
15-05-2024 22:27
Mama van 9 kindjes, aan elkaar ofzoiets. Maar inmiddels is er een 10e bij. Ik weet niet of ze haar insta naam heeft aangepast
Bedankt. Ik ga zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Marielle8585 schreef:
16-05-2024 00:10
Kim_mamavan_10kindjes
Dit is helemaal makkelijk. Bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Lisje90 schreef:
15-05-2024 22:35
En Koen zijn ouders dan? Die zie je ook nooit meer op foto’s met verjaardagen en bv Moederdag. Ook met carnaval waren eerst altijd foto’s met Koen zijn broers.
Met de ouders bedoel ik alle ouders.
Alle reacties Link kopieren
Assiral schreef:
15-05-2024 21:04
Dit hebben ze never nooit gezegd in vlogs.
Dit is gedeeld op juice channels die grotendeels altijd onzin delen.
Zij komen echt niet op juicekanalen hoor. Wat denk je dat ze daar ook truus en henk en karin uit brabant bespreken?
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
15-05-2024 22:45
Ik kan me wel voorstellen dat voor de ouders zo'n poly lastig te volgen is hoor.
Ja behoorlijk. Zou mij ook heftig lijken hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven