Mommyvloggers - deel 8

25-03-2024 12:56 3229 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben alweer 7 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.

Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
Alle reacties Link kopieren
Bamboetafeltje schreef:
16-05-2024 06:24
Zij komen echt niet op juicekanalen hoor. Wat denk je dat ze daar ook truus en henk en karin uit brabant bespreken?
Zij zijn zeker weten op de Juice kanalen besproken. Sterker nog; de juice kanalen deelden het filmpje waarmee de driehoeksverhouding met Jvp uit kwam.

Het is wel weer duidelijk dat jij dingen verzint waar je bij staat.
Alle reacties Link kopieren
Blubber schreef:
16-05-2024 06:33
Zij zijn zeker weten op de Juice kanalen besproken. Het is wel weer duidelijk dat jij dingen verzint waar je bij staat.
Precies. Bij Juicechannel hebben ze zelfs een ‘eigen’ hoogtepunt genaamd fam Bollen waar de berichten over hun zijn opgeslagen.
Alle reacties Link kopieren
Zesjuli schreef:
16-05-2024 06:37
Precies. Bij Juicechannel hebben ze zelfs een ‘eigen’ hoogtepunt genaamd fam Bollen waar de berichten over hun zijn opgeslagen. Kan je gewoon teruglezen.
Alle reacties Link kopieren
Blubber schreef:
16-05-2024 06:33
Zij zijn zeker weten op de Juice kanalen besproken. Sterker nog; de juice kanalen deelden het filmpje waarmee de driehoeksverhouding met Jvp uit kwam.

Het is wel weer duidelijk dat jij dingen verzint waar je bij staat.
Ok, dan heb ik dat niet gezien, de kanalen die ik volg oa yvonne coldeweijer gaan echt geen tijd aan hun verspillen. Grappig om te lezen dat andere kanalen dat wel doen is idd ook wel wat zo'n poly.
Alle reacties Link kopieren
🤣🤣🤣🤣🤣
Alle reacties Link kopieren
Bamboetafeltje schreef:
16-05-2024 06:47
Ok, dan heb ik dat niet gezien, de kanalen die ik volg oa yvonne coldeweijer gaan echt geen tijd aan hun verspillen. Grappig om te lezen dat andere kanalen dat wel doen is idd ook wel wat zo'n poly.
Volg je Yvonne nog dan?
Ik vind dat de moderators nu ook mogen ingrijpen
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp best dat mensen van een oudere en meer traditionele generatie moeite hebben met nieuwe relatievormen. Of er in ieder geval aan moeten wennen. Brabant is natuurlijk geen Amsterdam en wellicht dat voor sommige familieleden de kerk of katholieke normen ook nog wel een rol spelen. En met zoveel verschillende familieleden zal niet iedereen enthousiast zijn. Zeker niet omdat er ook nog een scheiding en jonge kinderen in het spel zijn.

Daarnaast willen sommige mensen ook niet online.
Alle reacties Link kopieren
miep schreef:
16-05-2024 07:57
Volg je Yvonne nog dan?
Ik vind dat de moderators nu ook mogen ingrijpen
De moderators zijn nogal willekeurig in wat hier besproken mag worden. Als dit Debbie was geweest was er al lang iemand geweest die met een vingertje komt wijzen in dit topic, maar Bamboetafeltje mag blijkbaar wel leugens de wereld in helpen en blijven bitchen op de Bollens. Of heeft Honululu niet lopen staffen? De Queen van dit topic?
Alle reacties Link kopieren
miep schreef:
16-05-2024 07:57
Volg je Yvonne nog dan?
Ik vind dat de moderators nu ook mogen ingrijpen
De moderators zijn nogal willekeurig in wat hier besproken mag worden. Als dit Debbie was geweest was er al lang iemand geweest die met een vingertje komt wijzen in dit topic, maar Bamboetafeltje mag blijkbaar wel leugens de wereld in helpen en blijven bitchen op de Bollens. Of heeft Honululu niet lopen staffen? De Queen van dit topic?
Alle reacties Link kopieren
Dat ze niet online willen begrijp ik wel. Sinds ze op de juice kanalen zijn gemeld hebben ze meer volgers gekregen (vooral JvP) en ook ik denk ook een andere groep volgers. Plus überhaupt de Juice kanalen zelf die stories herposten etc.
Ik zou ook vragen om niet meer herkenbaar in beeld te zijn.

Overigens zien we de ouders best regelmatig op bezoek of op evenementen maar dan niet (meer) vol herkenbaar in beeld. Alleen van de achterkant of met een emoji erover.
Alle reacties Link kopieren
Muurbloempje-2 schreef:
16-05-2024 08:35
De moderators zijn nogal willekeurig in wat hier besproken mag worden. Als dit Debbie was geweest was er al lang iemand geweest die met een vingertje komt wijzen in dit topic, maar Bamboetafeltje mag blijkbaar wel leugens de wereld in helpen en blijven bitchen op de Bollens. Of heeft Honululu niet lopen staffen? De Queen van dit topic?
Ja, precies, alleen over D mag er niks gezegd worden, dat is niet oke!
Alle reacties Link kopieren
Ach, eind mei kunnen we weer los gaan over mevr Lether😉.
Want dan “mag” het weer.
Alle reacties Link kopieren
Assiral schreef:
16-05-2024 09:50
Ach, eind mei kunnen we weer los gaan over mevr Lether😉.
Want dan “mag” het weer.
Daar gaat het niet om, gaat meer om het feit dat het meten is met twee maten.
Het gaat ook niet om helemaal los gaan op iemand.
Alle reacties Link kopieren
miep schreef:
16-05-2024 10:33
Daar gaat het niet om, gaat meer om het feit dat het meten is met twee maten.
Het gaat ook niet om helemaal los gaan op iemand.
Helemaal mee eens hoor! Berichtje was ook met een knipoog geschreven, want het is natuurlijk belachelijk dat we een maand lang stil moeten zijn over iemand, en vervolgens na die maand weer volop kunnen schrijven.
Alle reacties Link kopieren
miep schreef:
16-05-2024 07:57
Volg je Yvonne nog dan?
Ik vind dat de moderators nu ook mogen ingrijpen
Mag dat niet?
Alle reacties Link kopieren
Bamboetafeltje schreef:
16-05-2024 11:14
Mag dat niet?
Tuurlijk mag je dat als jij dat wil
Alle reacties Link kopieren
miep schreef:
16-05-2024 11:30
Tuurlijk mag je dat als jij dat wil
Ok
Alle reacties Link kopieren
Iemand die een van de families uit het tv programma van die 3lingen volgt?

Vind moeder Tatiana het leukst om te volgen.

Toch gek dat bijna iedereen met een beetje bekendheid vanuit tv graag 'door wil' op social media. Komen ze dan zoveel aandacht te kort.
Alle reacties Link kopieren
Stokbroodje schreef:
16-05-2024 15:05
Iemand die een van de families uit het tv programma van die 3lingen volgt?

Vind moeder Tatiana het leukst om te volgen.

Toch gek dat bijna iedereen met een beetje bekendheid vanuit tv graag 'door wil' op social media. Komen ze dan zoveel aandacht te kort.
Ja! Zo leuk.
Ik denk niet dat het om aandacht te kort gaat. Social media is heel verslavend, en ik denk als je eenmaal in dat wereldje zit en je ziet hoeveel je er uit kunt halen dat je er moeilijk uit stapt.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik volg die moeders ook.
Ik snap op zich ook wel dat ze content gaan maken ipv een 9 tot 5 baan bijvoorbeeld
Het is volgens mij best lekker verdienen als je genoeg volgers hebt, dan heb je voor een paar uur werk net zoveel verdient als een week "echt" werken.
En dan met 3 kleintjes thuis waarvan er om de haverklap wel eentje ziek is
Alle reacties Link kopieren
Two years of the three of us when we chose love

De Bollens :cheers:
Alle reacties Link kopieren
Stokbroodje schreef:
16-05-2024 15:05
Iemand die een van de families uit het tv programma van die 3lingen volgt?

Vind moeder Tatiana het leukst om te volgen.

Toch gek dat bijna iedereen met een beetje bekendheid vanuit tv graag 'door wil' op social media. Komen ze dan zoveel aandacht te kort.
Ik ken Tatiana al van voor de tv en kijk geen programma's over families etc maar ik vind Tatiana een goede moeder maar ze doet/zegt vreemde dingen.
Nu is ze naar Italië voor een korte periode om herinneringen voor het leven te maken.... die meisjes weten daar later niks vanaf.
Verder kijkt ze steeds in de camera , komt vreemd over.
Praat ze hard en vraagt van alles tig keer aan de meisjes die daar niet op kunnen antwoorden.
Komt op mij over dat ze heel hard wil bewijzen wat een goede moeder ze is.
Ik zou lekker vlakbij gebleven zijn, zat leuke dingen te doen met kleine kinderen.
Ik had ooit begrepen dat ze behoorlijk geldzorgen had. De mensen waar ze werkte, tattoosalon, droeg ze op handen, nu ze daar niet meer werkt/amper heeft gewerkt, hoor of zie je daar niks meer van. Beetje snel wisselen van best friends vind ik zorgelijk.
Alle reacties Link kopieren
Bamboetafeltje schreef:
16-05-2024 17:07
Two years of the three of us when we chose love

De Bollens :cheers:
En nu kappen met je geneuzel
Alle reacties Link kopieren
evelien2010 schreef:
16-05-2024 08:22
Ik begrijp best dat mensen van een oudere en meer traditionele generatie moeite hebben met nieuwe relatievormen. Of er in ieder geval aan moeten wennen. Brabant is natuurlijk geen Amsterdam en wellicht dat voor sommige familieleden de kerk of katholieke normen ook nog wel een rol spelen. En met zoveel verschillende familieleden zal niet iedereen enthousiast zijn. Zeker niet omdat er ook nog een scheiding en jonge kinderen in het spel zijn.

Daarnaast willen sommige mensen ook niet online.
Amsterdam of Brabant maakt natuurlijk niks uit. Brabant is echt geen achtergebleven gebied.
Verder eens dat het begrijpelijk is dat niet iedereen staat te juichen. Het is uiteindelijk natuurlijk aan henzelf, het zijn volwassen mensen. Ik zou er niet aan moeten denken en ik vraag me ook af of het op de langere termijn standhoudt. Maar ook dan zitten ze zelf met de gevolgen.
Alle reacties Link kopieren
Stokbroodje schreef:
16-05-2024 15:05
Iemand die een van de families uit het tv programma van die 3lingen volgt?

Vind moeder Tatiana het leukst om te volgen.

Toch gek dat bijna iedereen met een beetje bekendheid vanuit tv graag 'door wil' op social media. Komen ze dan zoveel aandacht te kort.
Ik kende en volgde Tatiana al voordat ze mee deed met dat programma. En ook toen was ze al vrij populair!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven