Mommyvloggers - deel 8

25-03-2024 12:56 3222 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
We hebben alweer 7 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.

Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
18-05-2024 07:33
Juud Singlemom vraagt tips om te doen in Brabant. En dat moet dat wel even in de vragensticker want ze krijgt al zo veel DMs en dan is ze het overzicht kwijt. Oké, snap ik.

Volgende story: ‘jullie raden me heel vaak het natuurmuseum aan. Weten jullie of je daar met een museumkaart naar binnen kan?’
Eh.. check de website en binnen 5 seconden weet je dat. Maar nu wil je weer allemaal DMs met ‘ja, dat kan’? :sarcastic:
Het enige wat zij wil is zoveel mogelijk interactie/clicks/views op haar insta om zoveel mogelijk geld eraan te verdienen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat vooral. Ze zegt ook vaak: je hoeft het niet te kopen maar als je klikt verdien ik er al aan. Zij is zo gierig en vrekkig.
Waarschijnlijk hoopt ze ook gratis binnen te kunnen. Ik zie haar ervoor aan om dit te melden bij de kassa.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zag net de nieuwe video van MB van hun vakantie op Curaçao. Ik schrok er gewoon van, wat ziet zij er uitgeput uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
lila01 schreef:
19-05-2024 00:44
Ik zag net de nieuwe video van MB van hun vakantie op Curaçao. Ik schrok er gewoon van, wat ziet zij er uitgeput uit.
Waar is ze moe van?
Alle reacties Link kopieren Quote
Bamboetafeltje schreef:
19-05-2024 06:39
Waar is ze moe van?
Vanwaar die vraag? Ze zit niet (zoals de meeste influencers) de hele dag thuis te niksen toch?
Alle reacties Link kopieren Quote
Assiral schreef:
19-05-2024 06:53
Vanwaar die vraag? Ze zit niet (zoals de meeste influencers) de hele dag thuis te niksen toch?
Nee ze gaat op vakantie en veel eten etc. Maar wordt ze daar moe van? Ja kan natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bamboetafeltje schreef:
19-05-2024 07:15
Nee ze gaat op vakantie en veel eten etc. Maar wordt ze daar moe van? Ja kan natuurlijk.
En runt een blijkbaar succesvol bedrijf naast haar gezin, 2 relaties onderhouden en ook nog oppassen op haar neefje en nichtje.

Van alle influencers is MB nou net degene die het wèl druk heeft.
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
19-05-2024 07:22
En runt een blijkbaar succesvol bedrijf naast haar gezin, 2 relaties onderhouden en ook nog oppassen op haar neefje en nichtje.

Van alle influencers is MB nou net degene die het wèl druk heeft.
Ok ja jij kan dat zo zien, ik zie iemand due juist alleen maar aan het eten is, op vakantie is en idd een poly heeft. Ze hebben een werkster, haar ouders doen veel voor de kinderen. Dat lijkt mij persoonlijk niet vermoeiend.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bamboetafeltje schreef:
19-05-2024 07:35
Ok ja jij kan dat zo zien, ik zie iemand due juist alleen maar aan het eten is, op vakantie is en idd een poly heeft. Ze hebben een werkster, haar ouders doen veel voor de kinderen. Dat lijkt mij persoonlijk niet vermoeiend.
Jij ziet niet dat ze fulltime een bedrijf runt?
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
19-05-2024 08:10
Jij ziet niet dat ze fulltime een bedrijf runt?
Nee absoluut niet. Ik zie iemand die alleen maar fundingen doet, lunchen, make up opdoen, met de poly een weekendje weg, op vakantie. Ze zal een bedrijf op naam hebben en ze zal daat zeker af en toe rondlopen maar ik denk dat ze bijna alles uitbesteedt en af en toe voor een vlog wat pakketjes zelf inpakt. Thuis besteedt ze ook veel uit, haar ouders passen erg veel op de kinderen, er zijn oppassen, het huis maakt ze niet zelf schoon.

Tja als je dan moe wordt van lunchen, vakanties, je omkleden in goedkope jurkjes, je haar wassen dan doe je ergens iets niet goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bamboetafeltje schreef:
19-05-2024 08:18
Nee absoluut niet. Ik zie iemand die alleen maar fundingen doet, lunchen, make up opdoen, met de poly een weekendje weg, op vakantie. Ze zal een bedrijf op naam hebben en ze zal daat zeker af en toe rondlopen maar ik denk dat ze bijna alles uitbesteedt en af en toe voor een vlog wat pakketjes zelf inpakt. Thuis besteedt ze ook veel uit, haar ouders passen erg veel op de kinderen, er zijn oppassen, het huis maakt ze niet zelf schoon.

Tja als je dan moe wordt van lunchen, vakanties, je omkleden in goedkope jurkjes, je haar wassen dan doe je ergens iets niet goed.
Wat loop jij hier te zuigen zeg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tja als je dan moe wordt van lunchen, vakanties, je omkleden in goedkope jurkjes, je haar wassen dan doe je ergens iets niet goed.

Dat is wat jij denkt te zien aan de hand van een deel van de berichten die je ziet van de selectie die wordt gemaakt om op insta te zetten.

En daar maak jij dan je eigen, uiteraard negatieve want het gaat over de Bollens, conclusie van.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Ok dan oprechte vraag, waar zou ze zo moe van worden? En zou ze mss minder moe kunnen worden door niet te vloggen, niet zoveel uit te gaan, niet steeds omkleden, niet steeds de kinderen wegbrengen?

Zou dat niet meer rust creëren?
Alle reacties Link kopieren Quote
Bamboetafeltje schreef:
19-05-2024 08:41
Ok dan oprechte vraag, waar zou ze zo moe van worden? En zou ze mss minder moe kunnen worden door niet te vloggen, niet zoveel uit te gaan, niet steeds omkleden, niet steeds de kinderen wegbrengen?

Zou dat niet meer rust creëren?
Natuurlijk zou dat helpen, dat wordt hier ook continue gezegd. Het is volledig haar eigen verantwoordelijkheid als ze zo moe is. Want dan moet ze niet alles tegelijk willen doen.

Maar dat betekent niet dat ze nu niet ‘terecht’ moe is van wat ze allemaal doet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja ik ken ook verder niemand die niet uitrust van een dure vakantie naar curacao. Wij kwamen ook altijd enorm uitgerust terug.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bamboetafeltje schreef:
19-05-2024 08:41
Ok dan oprechte vraag, waar zou ze zo moe van worden? En zou ze mss minder moe kunnen worden door niet te vloggen, niet zoveel uit te gaan, niet steeds omkleden, niet steeds de kinderen wegbrengen?

Zou dat niet meer rust creëren?
Ik ben het wat dit betreft wel met je eens. Je ziet ze idd alleen maar lunchen, uitgaan, wijn drinken, omkleden en vooral van hot naar her rennen. Zelfs na iets druks is het regelmatig toch nog éven de stad in of een feestje meepakken, ze lijken zo bang iets te missen, en dan vooral Michelle.

En ik kan me wel voorstellen dat een vakantie met 7 kinderen waarin je moet opletten of alles wel perfect is omdat je nog de hele dag alles moet fotograferen en filmen, elke avond tot laat uit eten, uitgaan en vooral al die drank je niet echt uitgeruster maakt …
Alle reacties Link kopieren Quote
Bamboetafeltje heeft een permaban. Gelukkig. Stopt dat gezuig eindelijk eens.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nina-tje schreef:
19-05-2024 09:52
Bamboetafeltje heeft een permaban. Gelukkig. Stopt dat gezuig eindelijk eens.

.. tot de volgende nick..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Pfff even rust. Moest echt mijn jeukende handen bedwingen om niet te reageren de laatste dagen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind wel dat zij anders mag denken over de poly dan de meesten hier.
Alle reacties Link kopieren Quote
Snaky schreef:
19-05-2024 11:41
Ik vind wel dat zij anders mag denken over de poly dan de meesten hier.
Je mag anders denken over de poly, maar dat is iets anders dan structureel iemand afbranden omdat ze in een poly zit.
Fox off!
Alle reacties Link kopieren Quote
Nutella schreef:
19-05-2024 11:43
Je mag anders denken over de poly, maar dat is iets anders dan structureel iemand afbranden omdat ze in een poly zit.

En niet alleen over de relatie met zijn 3 op zich, maar álles wat met die familie te maken had deugde niet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat ben ik met je eens hoor. De negatieve focus is irritant.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wilde nog zoiets typen als: succesvol zijn is niet hetzelfde als succesvol blijven. Maar goed. De rest snapt t wel gek genoeg.

Overigens iemand die op insta het leuke leventje laat zien met alleen maar luxe, kan ik mij juist voorstellen dat je dit niet volhoudt. Daar is de gemiddelde mens niet voor gemaakt.

Van een 36 urige werkweek kom je er nog fitter uit dan wat zij allemaal doen in een vakantie. Wat ik niet snap is wáárom ze dat steeds blijft doen. Naar mijn idee zit er een onvervulde behoefte achter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Stokbroodje schreef:
19-05-2024 13:38


Van een 36 urige werkweek kom je er nog fitter uit dan wat zij allemaal doen in een vakantie. Wat ik niet snap is wáárom ze dat steeds blijft doen. Naar mijn idee zit er een onvervulde behoefte achter.
Dat denk ik ook, ze blijft maar rennen, lijkt het wel. In het youtubefilmpje (met geluid, dan hoor je ook de herrie op de achtergrond in het huisje) komt het toch wat anders over dan op de gelikte Insta-foto's.
Ik schrok er oprecht van, aan het eind van de vakantie kijkt ze bijna scheel van vermoeidheid.
Ik zou het niet kunnen, zoveel drukte, zoveel mensen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven