Mommyvloggers - deel 8

25-03-2024 12:56 3229 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben alweer 7 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.

Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
Alle reacties Link kopieren
Bloempje1996 schreef:
27-03-2024 13:52
Ik moet er toch even wat over kwijt. Dat Debbie een overlijden van iemand die zij 10 jaar niet meer heeft gesproken vanaf de middelbare school (ze ging er niet eens mee om of heeft er niet bij in de klas gezeten, maar kende haar via via) weet te gebruiken voor aandacht. Ze gaat er niet diep op in hoor (gelukkig maar) maar ik kende diegene die overleden is wel goed. Debbie was naar het condoleren gegaan en vindt het nodig om dat op haar instagram te benoemen. Maar nu haar story van het nummer 'waterdicht' is ook wel weer een vraag om aandacht. Dit was het nummer wat op de uitvaart werd gedraaid afgelopen maandag. Debbie was daar niet bij maar heeft dus wel online meegekeken. Het is anders te toevallig dit. Alles om er over mee te kunnen praten, of gewoon voor de sensatie.. ja het is een hele grote schok dat ze is overleden, maar 'gebruik' dit niet voor je sociale media aandacht.

Ik heb debbie dit nummer al wel vaker zien posten.

Ik woon ook in barneveld, hier had iedereen het er over. en dat debbie er dan heen gaat om te condoleren is oké.. maar dat ze er een heel ding van gaat maken is zo raar! Aandacht op deze manier willen krijgen is ziek.

Was ook het gesprek van de dag gister in het dorp haha ;p
Alle reacties Link kopieren
Romeanne schreef:
27-03-2024 11:46
Ik ben jacobien weer gaan volgen nadat het hier over haar ging, maar jeetje wat een heftige berichten deelt zij. Komt over als een enorm beschadigde familie waar ze uit komt
Ik volg haar ook. Maar ze heeft haar vader ook zwart gemaakt. Het was een narcist enzo..

2 april komt ze weer op tv bij een rtl prgramma.

En ik dacht altijd dat ze het nogal breed hadden.. Maar er moet wel een bedelactie komen voor €30.000
Alle reacties Link kopieren
Boerinnetje92 schreef:
27-03-2024 18:48
Ik heb debbie dit nummer al wel vaker zien posten.

Ik woon ook in barneveld, hier had iedereen het er over. en dat debbie er dan heen gaat om te condoleren is oké.. maar dat ze er een heel ding van gaat maken is zo raar! Aandacht op deze manier willen krijgen is ziek.

Was ook het gesprek van de dag gister in het dorp haha ;p
Ik volg D al heel lang niet meer en negeer eigenlijk hier ook wel de gesprekken over haar want ik ben als zorgprofessional van mening dat zij echt professionele hulp nodig heeft en dan doel ik niet op lichamelijke hulp.
Ben nu wel nieuwsgierig hoe zij in het dorp “te boeken staat?”
Alle reacties Link kopieren
Over hvk en het alleen doen, was er in het vorige topic niet iemand die haar ook in het “echte” leven kende en vertelde dat ze niet overal alleen voor staat maar dit vooral online zo wou laten blijken?

Fijn dat de bevalling goed is verlopen en dat ze weer zo gauw op de been is.
Alle reacties Link kopieren
Zou hvk zich zelf niet eenzaam voelen? Ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om volledig voor je kinderen te leven. En dan ‘s avonds alleen op de bank te zitten.
Waarom heeft ze eigenlijk geen partner? Of heeft ze gewoon nooit de ware ontmoet?
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-03-2024 10:49
Reden: negeren aanwijzingen moderator
99.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Assiral schreef:
27-03-2024 20:12
Zou hvk zich zelf niet eenzaam voelen? Ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om volledig voor je kinderen te leven. En dan ‘s avonds alleen op de bank te zitten.
Waarom heeft ze eigenlijk geen partner? Of heeft ze gewoon nooit de ware ontmoet?
Ze valt blijkbaar alleen op het type mannen die zich niet willen binden en geen partner material zijn. Iets van dergelijke strekking was het.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Even een D voorspelling... Wild heeft nu lipbalsem en AM heeft korting gedeeld 👌 dus over ong. Een week heeft D ze binnen en maakt ze een filmpje alsof ze ze ook promoot 👌
Alle reacties Link kopieren
Bloempjex schreef:
27-03-2024 19:59
Ik volg D al heel lang niet meer en negeer eigenlijk hier ook wel de gesprekken over haar want ik ben als zorgprofessional van mening dat zij echt professionele hulp nodig heeft en dan doel ik niet op lichamelijke hulp.
Ben nu wel nieuwsgierig hoe zij in het dorp “te boeken staat?”
Ik denk niet dat ze haar willen boeken hoor 😉
Alle reacties Link kopieren
Bloempjex schreef:
27-03-2024 19:59
Ik volg D al heel lang niet meer en negeer eigenlijk hier ook wel de gesprekken over haar want ik ben als zorgprofessional van mening dat zij echt professionele hulp nodig heeft en dan doel ik niet op lichamelijke hulp.
Ben nu wel nieuwsgierig hoe zij in het dorp “te boeken staat?”
Ik denk niet dat ze haar willen boeken hoor 😉
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
Zo, HVK is ook alweer aan het werk.
Niks geen bevallingsverlof.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-03-2024 10:50
Reden: quote en reacties verwijderd
99.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-03-2024 10:50
Reden: ongepast
98.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
huisjehier511 schreef:
27-03-2024 18:58
Ik volg haar ook. Maar ze heeft haar vader ook zwart gemaakt. Het was een narcist enzo..

2 april komt ze weer op tv bij een rtl prgramma.

En ik dacht altijd dat ze het nogal breed hadden.. Maar er moet wel een bedelactie komen voor €30.000
Beetje vaag verhaal. Het lijkt alsof ze het wil oplossen voor iedereen die tegen hetzelfde probleem aanloopt of is gelopen. Maar vervolgens lijkt het erop dat ze het vooral voor zichzelf wil doen.
Alle reacties Link kopieren
Boerinnetje92 schreef:
27-03-2024 20:43
.
Die zus zal dat wel prive delen op haar insta neem ik aan.
Als dit klopt dan begrijp ik niet Debbie dan niet verandert. Ben erg benieuwd of ze dan gaat filmen zondag, maar dat denk ik dan niet, ze zal wel paasdagen niet online komen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-03-2024 10:50
Reden: quote verwijderd
43.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Loucagalinha schreef:
27-03-2024 20:58
Even een D voorspelling... Wild heeft nu lipbalsem en AM heeft korting gedeeld 👌 dus over ong. Een week heeft D ze binnen en maakt ze een filmpje alsof ze ze ook promoot 👌
Ik zet in 🤣
Alle reacties Link kopieren
Wel knap dat je een boek kunt lezen terwijl er op 3 meter van je af een serie staat te tetteren. Ik zou dat niet kunnen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
[[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-03-2024 10:48
Reden: ongepast
99.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Craziestcatlady schreef:
27-03-2024 21:14
Zo, HVK is ook alweer aan het werk.
Niks geen bevallingsverlof.
Ergens heb ik best met haar te doen, al kiest ze er ook zelf voor, zoveel kinderen in je eentje krijgen (de vaders noemt ze onbewuste donoren dus die weten misschien niet eens dat ze een kind hebben)... het blijft een bijzonder account

Is het iemand trouwens opgevallen dat ze alle foto's waarop haar oudste staat heeft verwijderd? Ze had niet zo lang geleden een foto geplaatst van haar oudste dochter, die is nu weg, en er stonden ook een aantal andere foto's waarop zij te zien was. Zou ze niet meer op mama's Instagram te zien willen zijn? Niet zo gek natuurlijk, die meid is 17, ik zou me als ik haar was kapot schamen als mijn moeder hoogzwanger over haar buik wrijvend in lingerie op internet stond...
Alle reacties Link kopieren
ketelfluit schreef:
27-03-2024 22:50
Ergens heb ik best met haar te doen, al kiest ze er ook zelf voor, zoveel kinderen in je eentje krijgen (de vaders noemt ze onbewuste donoren dus die weten misschien niet eens dat ze een kind hebben)... het blijft een bijzonder account

Is het iemand trouwens opgevallen dat ze alle foto's waarop haar oudste staat heeft verwijderd? Ze had niet zo lang geleden een foto geplaatst van haar oudste dochter, die is nu weg, en er stonden ook een aantal andere foto's waarop zij te zien was. Zou ze niet meer op mama's Instagram te zien willen zijn? Niet zo gek natuurlijk, die meid is 17, ik zou me als ik haar was kapot schamen als mijn moeder hoogzwanger over haar buik wrijvend in lingerie op internet stond...
De oudste heeft contact met de vader toch, dat was niet de insteek van de moeder toch. Die wilde alle kinderen voor zichzelf hebben. Misschien is daatdoor ruzie ontstaan???
Alle reacties Link kopieren
Vreemd ja dat alle foto’s weg zijn. Woont dat meisje nog wel thuis? Heb haar ook al een tijdje niet op stories gezien, al volg ik haar niet heel actief.
Alle reacties Link kopieren
Bamboetafeltje schreef:
28-03-2024 05:53
De oudste heeft contact met de vader toch, dat was niet de insteek van de moeder toch. Die wilde alle kinderen voor zichzelf hebben. Misschien is daatdoor ruzie ontstaan???
Nee ze heeft verteld dat oudste dochter weer bij de bevalling was dus ruzie lijkt me niet
Denk eerder dat dochter gewoon niet online wilt
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-03-2024 10:48
Reden: ongepast
98.94% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven