Mommyvloggers - deel 8

25-03-2024 12:56 3229 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben alweer 7 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.

Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
Alle reacties Link kopieren
Sneeuwwitje87 schreef:
26-03-2024 20:27
Jaimy helaas toch weer in het ziekenhuis: kuit- en scheenbeen gebroken. Zo sneu voor haar…
Jeetje zeg! Iemand hier maakte zich al wat zorgen over haar. En terecht dus. Blijf het bizar vinden hoeveel 'pech' iemand wel niet kan hebben... wat een powervrouw is zij toch!!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje die arme vrouw blijft me verbazen. Hoeveel ellende moet ze nog krijgen? Het lijkt wel of het allemaal niet mag bij haar.
Alle reacties Link kopieren
Marielle8585 schreef:
26-03-2024 20:29
Jeetje zeg! Iemand hier maakte zich al wat zorgen over haar. En terecht dus. Blijf het bizar vinden hoeveel 'pech' iemand wel niet kan hebben... wat een powervrouw is zij toch!!
Ik uitte dat hier,maar moest me geen zorgen maken....

Maar echt wat een pech zeg. Bereid je het zo goed voor, hoe sneu is dit dan weer!
Alle reacties Link kopieren
Super sneu voor Jaimy! Die tikt de bingo kaart op zorg gebied wel af zeg… al verbaast dit me dan minder, haar lijf is zo verzwakt dan kan ik me voorstellen dat je a makkelijker valt en b makkelijker wat breekt. Los daarvan had ik haar eens wat leuks met dr gezin gegund ipv weeeeeer medisch gedoe
Alle reacties Link kopieren
Och hè wat ontzettend sneu weer voor haar!
Alle reacties Link kopieren
Ongeloofelijke pech zeg! Dan kan ze na lange tijd weer echt op vakantie( niet dat dat perse moet maar dacht dat zij vroeger veel reisden). Gebeurd er weer zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Had ook wel verwacht dat er iets ernstigs aan de hand zou zijn. Zo lang niks posten is niets voor haar.

Hoop wel dat het "gewoon" een breuk door "gewoon" een val is, en niet een teken van weer een ernstiger onderliggende ziekte.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een pech heeft ze zeg! ‘gelukkig’ is het dan een breuk en niet weer iets met haar longen of hart, maar het blijft pech hebben.
Alle reacties Link kopieren
miepmans schreef:
26-03-2024 09:30
Misschien medische noodzaak idd. Maar dat kan ik me ook niet voorstellen aangezien ze dezelfde middag nog naar huis mocht.

Ingeleid vanwege de grootte, schrijft ze in een reactie.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Beauty32 schreef:
26-03-2024 19:46
Het is ook niet bewezen dat het werkt voor long covid.

Ik snap niet dat ze geen goede ergotherapeut zelf heeft gezocht die kijkt ook naar haar privé en moet ze tijdschrijflijsten invullen .

Maar tips neemt ze toch niet aan dus ik stuur haar niks meer.
Die had ze toch?
1 afspraak gehad, ook niet goed volgens haar.
Tips sturen heeft geen zin, deze dame weet alles beter en je wordt geblokt
Alle reacties Link kopieren
glassie schreef:
26-03-2024 21:30
Had ook wel verwacht dat er iets ernstigs aan de hand zou zijn. Zo lang niks posten is niets voor haar.

Hoop wel dat het "gewoon" een breuk door "gewoon" een val is, en niet een teken van weer een ernstiger onderliggende ziekte.

Nu ben ik doorgaans niet zo van het invullen. Maar in dit geval was dit het eerste waar ik aan dacht toen ik haar berichtje las.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Alle reacties Link kopieren
Loucagalinha schreef:
26-03-2024 09:37
Maar aangezien ze al helemaal weer up and running is vermoed ik geen medische noodzaak maar gewoon een snelle worp en weer terug naar oorde van de dag 😱 weet niet of ik het perse knap vind dat ze zo snel "normaal" fungeert 🤔
Hoop toch wel dat ze ook gewoon kraamzorg en overig hulp heeft waar nodig
Zoooo slecht voor je bekkenbodem
Minimaal de eerste 3 dagen liggen, max 1x per dag de trap op en af. Zijn de nieuwe adviezen. Lekker urineverlies in de hand werken zo
Alle reacties Link kopieren
Uilskuiken schreef:
26-03-2024 10:05
En ik vind helemaal niet dat ze veel klaagt ‘ t is meer dat ze situaties benoemt zoals de ruzies onderling bv. Ik hoop voor haar dat ze kan genieten van haar kraamtijd en dat ze een beetje in de watten gelegd wordt.
Ze benoemt het niet alleen, ze filmt haar vechtende en ruziënde kinderen zonder jn te grijpen
Alle reacties Link kopieren
Ik had eerlijk gezegd al geen goed gevoel bij dat ze zou gaan skiën. Ik snap haar volkomen, dat ze graag wil. Maar ik dacht is het wel verstandig? Waarom niet een lekkere relax vakantie…
Het risico is groot bij haar. Zo sneu!
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Honolulu schreef:
26-03-2024 22:53
Nu ben ik doorgaans niet zo van het invullen. Maar in dit geval was dit het eerste waar ik aan dacht toen ik haar berichtje las.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze sneller valt en/of iets breekt vanwege haar verleden. Dat hoeft niet meteen iets nieuws te betekenen.

Haar lichaam is gewoon nog hartstikke zwak.
Alle reacties Link kopieren
Assiral schreef:
27-03-2024 06:34
Ik had eerlijk gezegd al geen goed gevoel bij dat ze zou gaan skiën. Ik snap haar volkomen, dat ze graag wil. Maar ik dacht is het wel verstandig? Waarom niet een lekkere relax vakantie…
Het risico is groot bij haar. Zo sneu!
Dit was exact mijn gevoel! Ik snap haar ook volkomen, want ze wil gewoon leven natuurlijk. Maar skiën na wat zij allemaal heeft meegemaakt, is wellicht ook niet de beste keuze. Al met al; super sneu allemaal.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
27-03-2024 06:45
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze sneller valt en/of iets breekt vanwege haar verleden. Dat hoeft niet meteen iets nieuws te betekenen.

Haar lichaam is gewoon nog hartstikke zwak.

Dat is ook wel waar ik van uitga. Maar het schoot wel door mijn hoofd. Verder wat Assiral zegt. Waarom gaan skieen als je nog geen jaar geleden een longtransplantatie hebt gehad, een half jaar geleden een hartstilstand en net anderhalve maand geleden genezen bent van kanker.

Zonder dat je nou in Lutjebroek een vakantiehuisje met geraniums boekt, zijn er andere vakanties te bedenken.
Maar ja, ze schrijft zelf dat ze sneller valt met lopen dan met skieen. Terwijl ik dank denk: ik geloof je graag, maar was dat niet voordat je zo ziek werd?
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Alle reacties Link kopieren
Honolulu schreef:
27-03-2024 07:47
Dat is ook wel waar ik van uitga. Maar het schoot wel door mijn hoofd. Verder wat Assiral zegt. Waarom gaan skieen als je nog geen jaar geleden een longtransplantatie hebt gehad, een half jaar geleden een hartstilstand en net anderhalve maand geleden genezen bent van kanker.

Zonder dat je nou in Lutjebroek een vakantiehuisje met geraniums boekt, zijn er andere vakanties te bedenken.
Maar ja, ze schrijft zelf dat ze sneller valt met lopen dan met skieen. Terwijl ik dank denk: ik geloof je graag, maar was dat niet voordat je zo ziek werd?
Ik denk dat als ze al zou gaan een relaxte zonvakantie beter was geweest
Alle reacties Link kopieren
Maar is ze echt gaan skiën of genoot ze van het zonnetje in de sneeuw op een terras?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wel dat ze is gegaan, samen met haar familie, maar skieen had ik zelf niet gedaan. Ben zelf ook ziek en voel me niet zeker genoeg om te skiën, dus heb dat ook niet gedaan. Ik was ook het type dat eerder in de après ski bar onderuit ging dan op de piste (voor kinderen).

Maar ze heeft alles overlegd, goedkeuring gekregen, grenzen gesteld en helaas toch fout gegaan, dus uiteindelijk wel een pechvogel. Ze leeft ook niet in angst, maar in mogelijkheden, dus vanuit haar snap ik dat ze de keus heeft gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
27-03-2024 08:14
Maar is ze echt gaan skiën of genoot ze van het zonnetje in de sneeuw op een terras?
Nee, ze is echt gaan skiën.
Alle reacties Link kopieren
In huize L eten ze met Pasen croissantjes, bolletjes, haantjespik. Het dieet was weer van korte duur, net als zoveel dingen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
27-03-2024 10:06
In huize L eten ze met Pasen croissantjes, bolletjes, haantjespik. Het dieet was weer van korte duur, net als zoveel dingen?
Geloofde je echt dat ze op dieet ging?😂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven