muf luchtje
zaterdag 19 februari 2011 om 22:00
zaterdag 19 februari 2011 om 22:09
zaterdag 19 februari 2011 om 22:11
zaterdag 19 februari 2011 om 22:14
zaterdag 19 februari 2011 om 22:20
zaterdag 19 februari 2011 om 22:22
ja ? is dat echt slecht ? had de shampoo idd al weggelaten (ivm het krijgen van berg) en was nu zijn haartjes met zeeploze wasgel (zwitsal) misschien moet ik die ook maar eens weglaten. ze zien er wel wat vettig uit als ik ze een dagje niet was, maar dat komt door het liggen en zweten (ja,dat doet hij erg veel hij heeft het ook echt snel warm).
zaterdag 19 februari 2011 om 22:25
quote:Des_ree schreef op 19 februari 2011 @ 22:22:
ja ? is dat echt slecht ? had de shampoo idd al weggelaten (ivm het krijgen van berg) en was nu zijn haartjes met zeeploze wasgel (zwitsal) misschien moet ik die ook maar eens weglaten. ze zien er wel wat vettig uit als ik ze een dagje niet was, maar dat komt door het liggen en zweten (ja,dat doet hij erg veel hij heeft het ook echt snel warm).Is hij dan niet te warm gekleed/bedekt? Mijn zoon had het ook snel warm, en heeft vorig jaar winter (toen hij een paar weken oud was), ook altijd alleen maar in een dun shirt en een dun broekje gelegen. Vestjes brandde hij echt in weg.
ja ? is dat echt slecht ? had de shampoo idd al weggelaten (ivm het krijgen van berg) en was nu zijn haartjes met zeeploze wasgel (zwitsal) misschien moet ik die ook maar eens weglaten. ze zien er wel wat vettig uit als ik ze een dagje niet was, maar dat komt door het liggen en zweten (ja,dat doet hij erg veel hij heeft het ook echt snel warm).Is hij dan niet te warm gekleed/bedekt? Mijn zoon had het ook snel warm, en heeft vorig jaar winter (toen hij een paar weken oud was), ook altijd alleen maar in een dun shirt en een dun broekje gelegen. Vestjes brandde hij echt in weg.
zaterdag 19 februari 2011 om 22:27
Ik gebruik ook niet elke dag shampoo op de hoofdjes van mijn kinderen, wel haal ik er elke ochtend (gaan savonds in bad) een natte washand zonder zeep overheen. Al is het alleen maar voor mijn eigen idee.
En die natte lap gaat toch al over de gezichtjes en de handjes heen en als allerlaatste even een frisse natte lap over de billetjes, dus waarom dan ook niet even over de haartjes.
Staan de haartjes van dochter ook niet meer kaarsrecht overeind
En die natte lap gaat toch al over de gezichtjes en de handjes heen en als allerlaatste even een frisse natte lap over de billetjes, dus waarom dan ook niet even over de haartjes.
Staan de haartjes van dochter ook niet meer kaarsrecht overeind
zaterdag 19 februari 2011 om 22:28
@ jorina:
hij heeft meestal een rompertje met lange mouwen aan en een broekje. tenminste als we thuis zijn, als we weggaan dan heeft hij er een dun shirtje overheen en zijn jasje. als ik hem dan uit de maxi cosi haal is hij helemaal bezweet. mja kan hem toch niet zonder jasje naar buiten nemen in dit weer ?
hij heeft meestal een rompertje met lange mouwen aan en een broekje. tenminste als we thuis zijn, als we weggaan dan heeft hij er een dun shirtje overheen en zijn jasje. als ik hem dan uit de maxi cosi haal is hij helemaal bezweet. mja kan hem toch niet zonder jasje naar buiten nemen in dit weer ?
zaterdag 19 februari 2011 om 22:31
quote:Des_ree schreef op 19 februari 2011 @ 22:28:
@ jorina:
Als hij helemaal bezweet uit de MC komt, denk ik dat het hem echt te warm is.
Ik had zoon meestal een vestje aan, als we naar de auto liepen sloeg ik even een dekentje om hem heen.
Niet dat mijn manier de juiste is hoor, maar misschien dat zijn 'vieze' haartjes worden veroorzaakt door het zweten?
@ jorina:
Als hij helemaal bezweet uit de MC komt, denk ik dat het hem echt te warm is.
Ik had zoon meestal een vestje aan, als we naar de auto liepen sloeg ik even een dekentje om hem heen.
Niet dat mijn manier de juiste is hoor, maar misschien dat zijn 'vieze' haartjes worden veroorzaakt door het zweten?
zaterdag 19 februari 2011 om 22:33
@ calvijn1 :
ben idd erg gek op hem, zie er ook weer tegenop om dadelijk weer aan de slag te gaan en hem zoveel te moeten missen
vind het soms alleen erg moeilijk dat er in mijn omgeving geen jonge mamma's zijn. even lekker babykletsen zit er dus niet in. dat vind ik soms wel pittig, maar als ik dat lieve smoeltje van mijn kleintje zie maakt me dat helemaal niets meer uit !
ben idd erg gek op hem, zie er ook weer tegenop om dadelijk weer aan de slag te gaan en hem zoveel te moeten missen
vind het soms alleen erg moeilijk dat er in mijn omgeving geen jonge mamma's zijn. even lekker babykletsen zit er dus niet in. dat vind ik soms wel pittig, maar als ik dat lieve smoeltje van mijn kleintje zie maakt me dat helemaal niets meer uit !
zaterdag 19 februari 2011 om 22:35
quote:Des_ree schreef op 19 februari 2011 @ 22:33:
@ calvijn1 :
Ik had ook niemand in mijn omgeving en dat is inderdaad soms lastig.
Heb veel gehad aan het forum en nu nog steeds
@ calvijn1 :
Ik had ook niemand in mijn omgeving en dat is inderdaad soms lastig.
Heb veel gehad aan het forum en nu nog steeds
Frankly my dear, I don"t give a damn