mura 3

06-08-2010 13:09 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ons oog is gevallen op een maxicosi mura 3.. alleen nou wilde we graag die met de rode bekleding.

Weet iemand of dat dit verkleurd in de zon? Want het zou jammer zijn als het straks roze is ipv rood. In de winkel wisten ze er geen antwoord op..

Oh en heeft er nog iemand nadelen ondervonden van de wagen?

alvast bedankt
wij hebben hem ook.zoon is lang en twee en half maar zit er nog prima in en is erg comfortabel.over verkleuring weet ik niks want onze is donkerpaars
Ik heb de rode bekleding ook en die heb ik al een jaar maar is nog precies dezelfde kleur als dat t was!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
ik heb de maxi cosy mura 4

prima wagen rijd soepel, makkelijk in en uit te klappen.

verkleuring weet ik niet de mijne is paars en staat in een donkere schuur en verkleurt daar niet. mn dochter zit lekker in de draagdoek
Heb een blauwe en de kleur is nog steeds als dat ik hem kocht!!!
Hoe lang ben je van plan dat ding in de zon te laten staan? Zo snel verkleurd dat allemaal niet hoor.
Nou ja in de zon te laten staan... als je er mee op uit trekt dan komt zo'n toch best een lange tijd in de zon.. maar wel fijn dat hij dus niet zo snel verkleurd.

Is het ook goed schoon te maken?
Ik heb ook een vraag over de maxi cosi mura. Van de week deze wagen binnengekregen, via internet besteld. Nieuw,model 2009-2010 volgens bon.

Voor deze wagen gekozen vanwege extra lange zonneklep. Had ik gezien bij vriendin: de zonneklep kon je simpel over hele wagen heentrekken.

Maar dat is helemaal niet zo bij mijn mura? Iemand enig idee hoe dat kan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven