Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
En nu maar hopen dat A-man nog een beetje op tijd terug is. Ohh, ik word nu vrij hardhandig van mijn stoel gejaagd door een 1.5 jarige.....
Alle reacties Link kopieren
altijd fijn, die 1,5-jarigen vonden ze het leuk, dat schaatsen? en hoe was de DVD-middag, Pam? was het idd wel heul erg weer voor.

wij hebben vanmorgen gezwommen en daarna heb ik mijn vader opgehaald. die vond het blijkbaar zo leuk dat ik hem gervagd had, dat hij massaal cadeaus had ingeslagen: een bos bloemen, een fles wijn, een boekje en een auto'tje. en dan staat-ie zo te glunderen, zo leuk

alleen valt-ie tijdens de Thomas-DVD wel steeds in slaap: hoe zou dat nou toch komen?
Wat lief van je vader Sokje

Aman terug Anky? Hoe was het schaatsen?

Hmm, ik heb taart gemaakt voor morgen, was gedraaid en gevouwen, nog een was gedraaid, die zit nu in de droger, boodschappen gedaan voor morgen, en ik moet straks na het eten oudste weer ophalen. Dus eigenlijk wil ik dat Remman nu gaat koken, zodat ik even kan zitten. Wat vinden jullie?
quote:remma schreef op 24 oktober 2009 @ 17:45:

Hmm, ik heb taart gemaakt voor morgen, was gedraaid en gevouwen, nog een was gedraaid, die zit nu in de droger, boodschappen gedaan voor morgen, en ik moet straks na het eten oudste weer ophalen. Dus eigenlijk wil ik dat Remman nu gaat koken, zodat ik even kan zitten. Wat vinden jullie? Eensch. hij mankeert niks, toch?
En? heeft ie gekookt? (moest even spieken welk kind morgen jarig is, weet dat nooit uit mijn hoofd).

Ik ben ook wel actief geweest, gisteren al bedden verschoond, vandaag 2 wassen gedraaid, met de kindjes naar gym geweest, kleren ruilen van Limoen (zelfs maat 98 broek was nog wat groot voor Limoen, die broek valt gewoon raar want uit de andere broeken maat 98 is ze bijna uitgegroeid, nieuwe hapjespan en muts en sjaal voor mezelf gekocht (alles paars deze winter, zowel voor mij als Limoen (niet dat ze ook een paarse muts en sjaal heeft, hou niet zo van unisex, maar wel veel ander paars). En vanmiddag nog van die rotklusjes waar je nooit zin in hebt, prullenbakken, vaatwasser en wasmachine schoongemaakt, filters en de rubberranden enzo. En ook nog kleuren, knippen en plakken met Limoen en Mandarijn.

Mandarijn heeft het trouwens precies een week goed gedaan in zijn nieuwe bed. Gisteren hoorde hij, toen hij nog niet sliep, Limoen uit bed komen, en hij dacht; dat kan ik ook. Dus inmiddels komt ie een keer of 10 uit bed voor ie eindelijk gaat slapen, zowel 's avonds als 's middags. Ik was te vroeg met juichen geloof ik.

Anky, ik zou er denk ik ook wat van zeggen. Als jij zelf met haar zwemt dan weet je beter hoe ze zwemt dan de zwemlera(a)r(es), die moet op een hele groep tegelijk letten toch.

Pammie, wat naar dat mannie benauwd is. Ik hoop dat het een beter nachtje wordt voor hem en jullie dan gisteren.

Sok wat lief van je vader. Leuk idee om hem op te halen.

Wij krijgen morgen visite, de vrienden van mijn ouders die Limoen van de zomer had uitgenodigd . Ik vertelde het Limoen en ze wist het nog en vond het erg leuk dat ze echt komen, aan haar gezicht te zien.

Ze gaan trouwens van de week 3 nachten logeren allebei. Bij opa en oma. Ik vond zelf 3 nachten een beetje lang, maar het kon niet anders voor mijn ouders met ophalen, en voor ons niet anders met weer ophalen. Dus we proberen het maar, denk ik. Best mogelijk dat mijn ouders ze na 2 nachten weer terug komen brengen. Want Mandarijn is momenteel echt niet op zijn makkelijkst. Hij is duidelijk in de 2 is nee fase. Hij probeert ook erg uit tot hoe ver hij kan gaan, en als ie zijn zin wil krijgen gaat ie niet krijsen maar hij gooit het over een andere boeg, knuffels geven tot je overstag gaat, de slimmerik.
He, dat is slim van Mandarijn! Pluis gaat gewoon voor de krijsoptie, en krijgt het voor elkaar daarbij de tranen over zijn wangen te laten biggelen. Man is daar dan weer gevoeliger voor dan ik.

Remma, ik heb alleen taart gebakken en was gevouwen en man heeft gekookt, dus voor jou leek het me zeker gerechtvaardigd
Mandarijn gaat ook regelmatig voor de krijsoptie hoor, die heeft ie van Limoen geleerd, maar hij heeft het volgens mij al door dat het een stuk makkelijker is mama te overreden met knuffels dan met krijsen.

Hoe is het met Pluis zijn slapen nou?

En hoe is het met je moeder? Doorstaat ze alles een beetje?
Ik heb pannenkoeken gebakken maar Mini wilde niet en at een appel en Mannie at er uiteindelijk wel eentje maar kotste die vervolgens weer uit omdat ik boos op hem was en hij er niet tegen kon dat hij de schuld kreeg. Je moet je ergens druk om maken

Verder zijn ze behoorlijk onhandelbaar, vooral Mannie is ont-zet-tend druk.

Ze liggen er net een half uurtje in. Na het eten gingen we dvd 2 kijken namelijk.

Ik kreeg net erg leuk babynieuws, word ik altijd blij van
Vertel Pammie...

Wow, jij bent pas actief geweest Citro.
Halloooooooooooooooooooooo

Echoooooooooooooooooooooo

Eens kijken of we Pammeke kunnen oproepen

Laatmaar, de plaatjes blijven niet staan
helleu!

lekker dan, Pam, dat ze je pannenkoeken niet aten. dat is hier ongeveer het enige dat er wél ingaat.

met vaders was het gezellig; hij verstaat weliswaar de helft niet, maar hij genoot zichtbaar van de kinderen en van het gezelschap an sich. en dan is het voor mij ook wel goed.

en wat een actieve dag, Citro. schoonmaken van de vaatwasser en wasmachine heb ik al in ééuwen niet gedaan

en 3 nachtjes uit logeren is idd best wel lang, maar als het lukt, zou ik er gewoon van genieten komen jullie ook weer eens aan slapen toe
Remma, gefeliciteerd met Meis!
Leuk dat je vader er was Sokje! En Thomas is volgens mij het ultieme slaapmiddel. Hier vinden de kinderen het erg leuk (ik dus niet), maar onze DVD speler is alweer een paar weken kapot, dus even geen TV voor de blagen.

Citronella, lekker vooruitzicht 3 nachten zonder kinderen. Wel lang, maar het gaat vast goed. Ik ben jaloers (maar ik gun het je wel).

Bij Maby trouwens ook dikke tranen als er ook maar iets niet gaat zoals madam het wil. Ik moet er nodig eens een foto van maken, want ze kan echt dramatische gezichten trekken. Helaas voor haar werkt het niet .

Ik had gisterenavond een beetje een off-day, ben toen A-man thuis was heel snel mijn bed ingedoken met een spannend boek (Cody McFayden, gruwelijk maar spannend). Baalde ook een beetje van het feit dat A-man de hele dag weg was, terwijl ikzelf verre van fit was. Gelukkig vandaag niet al te veel plannen. Straks nog even zwemmen en vanavond naar jarige buurvrouw (geen zin in). En dan volgende week weer zo'n week met heel veel dingen: ouderraadsvergadering (16.30 uur, wie verzint dat???), met Sien naar school voor weer een of andere test (14 uur op een werkdag, ook zo handig), meehelpen met knutselen op de Kindergarten, met Maby naar de arts voor verwijzing, verenigingswerk enz.).

Sokje, was vandaag nu je saunadag? In dat geval heel veel plezier en geniet er van (ik voel weer enige jaloezie opkomen ).
IJsbaan was trouwens leuk (er waren 2 springkussens ). Ik heb nog wel moeten beloven een keer terug te gaan met Ot en Sien en zonder Maby, zodat ze echt kunnen schaatsen. Nu mocht Sien even op te kleine schaatsen aan de hand van een vreemde mevrouw op het ijs (ik moest krijsende Maby in bedwang houden, die ook wou) en dat was natuurlijk een beetje eng. Maar ze vond het wel heel leuk.

Ot heeft ook zijn sport ontdekt: er was een demonstratie kunstrijden en later zag ik hem op zijn sokken op het zeil bij het springkussen feilloos de pirouettes en de sprongen imiteren. Iedereen lachen natuurlijk, was ook echt grappig om te zien.
hiep hiep hoera voor Remmeis!

en I'm off: idd naar de sauna. heb er zooooooooo'n zin in!

veel plezier vandaag allemaal!
Dank je wel, Anky.

De cadeaus zijn net uitgepakt. Zo gelachen want oudste had een enorme doos lego als cadeau. Meis was eerst een kleiner pakje aan het uitpakken en keek even met een schuin oog naar oudste en zei:"Woow, groot cadeau.

"Ja, doos lego," zei mini. Oooo, meis was zo boos en het arme ding had helemaal niet door wat er aan de hand was.

Ze heeft een roze ds van ons gekregen en een tasje met toebehoren van Mini.

Oef, ik word al moe als ik je week lees, Anky. Neem het er nog maar even van dan vandaag
Oe, veel plezier Sokje!

Veel plezier vandaag Remma!

En jij in de sauna Sok!

Wij zaten gisteravond X-men: Wolverine te kijken. Twee uur lang Hugh Jackman, helemaal niet erg Roepen had niet zoveel zin.

Vannacht was Mannie aan de spook, hij kroop om 2 uur bij ons, tot 4 uur hebben we nog een beetje geslapen maar daarna lag hij alleen maar te draaien en te kreunen. Om half 6 heb ik hem een paracetamol gegeven omdat hij zo'n oorpijn had. Mini werd om kwart voor 7 wakker, gelukkig sliep Mannie nog even door. Pamman nam het over toen ze naar beneden gingen. Komen ze om 9 uur, toen ik net lekker sliep weer naar boven stampen. Ik was zó boos, hij flikt me dat iedere keer. Daarna heb ik ook niet lekker meer geslapen, ze zijn heel druk dus ik hoorde ze steeds gillen beneden.

Ik heb lekker een mega gebakken ei gemaakt voor mezelf en we gaan ze zo in het bos uitlaten. We wilden gaan zwemmen maar met oorpijn lijkt me dat niet zo handig.
Oh. De wintertijd is ingegaan vannacht. Zie ik nu pas
Hahahaha, dus eigenlijk kwam Pamman om 10 uur naar boven gestampt

Het is hier prachtig weer, ik hoop bij jullie ook Pammie, dan is een boswandeling heerlijk/
Mogge,

Remma, van harte met Meis!

Hier wordt druk onderandeld over wat we vanmiddag gaan doen. Geloof niet we er echt uitkomen.
We zijn toch gaan zwemmen, hoewel 'we'... de kinderen en ik. Pamman heeft op straffe van een echtscheiding het huis opgeruimd, vond het echt niet leuk dat ik weer alleen moest. Stom pokkebeen.

Nu doet het grut een computerspelletje en Pamman is de lunch aan het bereiden. Vanmiddag gaan we nog wel ff naar buiten.
Is 't vanmiddag nog wel gelukt iets met z'[n allen te doen Pam -vr-.

Wij zijn uiteindelijk naar 't spoorwegmuseum gegaan en dat was eigenlijk wel heel erg leuk! Is toch wel mijn favo museum geloof ik.
Zo, gestreken, was gevouwen, strijklabels in de nieuwe jassen gestreken. Ik denk dat ik maar ga koken, kunnen ze nog een beetje op tijd naar bed.

Ze kijken nu 'Enchanted', wat een leuke film is dat zeg!

Mini heeft me gister verteld dat ze verliefd is op haar beste vriendje. Ze heeft kriebels in haar buik Hij is niet verliefd op haar maar dat vindt ze niet erg. Wel heel snoezig, voorheen trok ze bij het woord verliefd een vies gezicht.
U vraagt, wij draaien Es

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven