Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Zo, de boerenkool voor vanavond (laat terug van zwemles) is al klaar. Lekker, ik ben dol op boerenkool.
Ik hoorde dat de mex prik echt een rotprik is, die je behoorlijk voelt, dus foppen zal niet lukken denk ik. Collega had hem al gehad en die zei dat je hem echt wel voelt itt gewone griepprik.

Maar goed, bel straks de huisarts zelf nog even, zij is altijd heel begripvol en wil wel meedenken. Zal even googlen op die druppels trouwens.

Lekker boerenkool, bij ons lust niemand het helaas, behalve ik.
Citro, als Limoen toch al panisch is denk je dan dat die zalf erg gaat helpen? Mannie hebben we in de houdgreep genomen, niet leuk maar goed, tis niet anders.

Ik heb voor Mini weleens van die rustgevende druppeltjes gehad van VSM maar ik merkte totaal geen verschil.

Ik ga snel verder, ik heb het erg druk en ben alleen en schiet niet op.

Bye
Als mijn huisarts, of de assistente, met homeopathische druppels aan kwam kakken zocht ik direct een andere huisarts.

Vielen de zonnetjes in de smaak?

Anky, ik ga je weer in de steek laten als het gaat om vroeg opstaan. Het wordt weer tijd om in een gewoon ritme te komen.
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring mee Citro. Wat vervelend dat Limoen zo heftig reageert zeg. Hoop dat het mee gaat vallen. Esman vond prik meevallen, maar had volgende dag wel stijve arm (meer dan van andere prikken).

Ik moet nog eens goede volgorde gaan bedenken, want ik moet natuurlijk met 3 monsters in de rij... Hoop op tijdstip dat we samen kunnen, scheelt net weer iets.

Lekker boerenkool! Moet ik nodig weer eens maken. Hier lust iedereen het gelukkig. Heb net ook eten gemaakt. Moeten zo naar verjaardag en dan kunnen we aanschuiven als we terug zijn.

Nu snel was ophangen voor ik Mannie weer moet ophalen.