Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
huh
,
Terrasjes pakken, fijn :-)

En inderdaad, huh?

Broer komt morgen logeren, gezellig. Hij gaat zondag met Pamman de hort op maar ze moeten vroeg weg.

Oh ja, Mini heeft nog laarzen van vorig jaar, in principe goede maat maar ik weet niet of ze nog passen. Zou mooi zijn, scheelt weer.
Ik wil zelf ook nog nieuwe laarzen.
Mooi, heb je een doel morgen

Ik heb ze al. En Morrie heeft dezelfde
Nou ja! Mijn naam staat in het afgrijselijkekindernamen-topic. Tsssk.

Ik ga mijn kindertjes knuffelen en lekker slapen.

Trusten!
trusten
Wij kopen meestal per seizoen 1 paar schoenen voor ze in de "echte" schoenenwinkel en nog een extra paar van de Schoenenreus erbij. Maar in de "echte" schoenenwinkel was dus de halve wintercollectie al uitverkochte en de enige schoenen die ze paste waren 84,95 en hoevel ze ze meestal wel een heel seizoen aan heeft vond ik dat toch wel erg veel. Nu heeft ze laarzen van 40 euro, ook nog redelijk duur voor Schoenenreis begrippen, maar goed, ze had zere tenen van de week, dus het werd wel tijd. Open sandalen heeft ze gelukkig ook nog, dus ze hoeft niet met 20 graden haar winterlaarzen al aan.

Het wordt volgens mij perfect terrasjesweer morgen Remma, dus veel plezier alvast. En voor een straatfeest is mooi weer ook wel leuk.

Och jee, Mandarijn wordt wakker, da's lang geleden.
Vinden ze Pammie geen mooie naam?? tsskk! maar gelukkig ben jij geen kindje
Ik heb de namen van mijn kinderen er nog niet gezien gelukkig. Dan zou ik pas écht beledigd zijn

Mandarijn al weer stil?

Nu echt pleite, bye!

Meuning!
Lekker!

Zin in morgen Pam, leuk! Paul is de hort op om paling te halen die we straks gaan roken bij mijn ouders, daar heb ik wel zin in. Zeker met dit weer!

Annabel heeft gisterenmiddag de hele middag met haar verkering gespeeld. Eerst daar en toen hier. Hij is ook blijven eten. Ze lopen de hele tijd hand in hand, echt so cute!

Ik ga ff boodschappenlijstje maken.
Ik heb je gemaild Pammie.

Ik koop altijd vrij dure schoenen voor de kinderen, dat komt omdat ik zelf zo mooi vind. (Ze hebben nu alletwee laarzen van Koel. Liz heeft bronskleurige, die heten " Pammie" bel heeft lak roze.)
Mini heeft ze van Click!

Wat lief, die verkering
Mini net, toen ik vertelde dat we morgen naar Lizzy en Annabel gaan: 'Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, naar mijn nieuwe nichtjes!!'

Hahahha, dat is leuk! En ben ben ik dus Tante Es he -vr- Mijn eigen nichtje van bijna twee begint ook al aardig te babbelen en die zegt dan zo lief: "He, daar is Tante Es!"

Ik heb net boodschappen gedaan en Viva 39 gekocht; had het zelf nog niet gezien. Vond het erg leuk, niet zozeer mijn stukje maar gewoon die hele bijlage over het forum, een feest van herkenning.

Ank, als je het leuk vindt wil ik er wel een toesturen (en meelezen de Nitro; ook naar jou want ik zag dat jij bij het artikel over viva.nl opmerkte dat je het jammer vond dat je hem niet kon kopen).
Ik heb net even gevraagd aan Annabel of ze denkt dat haar verkering het niet erg zal vinden dat ze een andere te spelen krijgt, maar ik geloof niet dat ze er mee zat wat haar verkering daar van dacht. :-)
En Mannie is natuurlijk een onwijs knap manneke, concurrentie!

Ik heb de Viva ook op mijn boodschappenlijstje staan, ga ik zo halen.

Het is hier in ene haske warm, loop ik in mijn wollen jurk en op laarzen
Ik ben al 3 winkels afgeweest en ik heb nog steeds de jubiViva niet. Irritant.
Jullie ook nog aan het zoeken?

Circusfeest vanmiddag was haske leuk en nu zitten we in de tuin te bbq-en. Mini is zowaar, met slechts enig tegensputteren, gaan slapen. Weliswaar in mijn bed met alle lichten aan maar soit. Het felbegeerde afschuwelijke hondje staat boven op haar kast te wachten
Hej Es, wat lief. Maar Sarah Scott is je net voor geweest. Bedankt alsnog voor het aanbod.

Miffy, ik kan natuurlijk niet bij jullie AK (en er is toch geen Beta-AK meer, toch), dus geen idee wat er speelt - in ieder geval sterkte.
Nitro, je hoeft niet de hele tijd in grijs te posten hoor. Zo'n inbrekert ben je niet
Wat een rust hier!

Volgens mij wordt het tijd om Pluis' middagslaapje radicaal af te schaffen: hij slaapt nog maar een kleine 9 uur per nacht, en dat is toch wel erg weinig. Hij is nu ook nog wakker. Oh, wacht man komt nu net melden dat 'ie slaapt. Mooi, dan kunnen wij ook zo'n beetje naar bed....

Nitro, ik mail je wel even, maar ik kan hier thuis nu niet bij mijn werkmail, en volgens mij heb ik je adres alleen daar. Het verhaal gaat over iemand anders, vandaar dat ik het liever niet hier neer zet.

Pammie en Elessie, veel plezier morgen!
Nee, Nitro, kom maar gewoon binnenstampen hoor! Vinden we haske leuk! Leuk dat Sarah 'm opstuurt. Ik vond het echt leuk al die forumdingen (weer) te lezen.

Mifs, hoe oud is Pluis ook alweer. Bij ons gingen de middagslaapjes er rond twee en en half uit.

Goed dat Mini is gaan slapen, Pam. Hier gaat het slapen goed, (ze slaapt snel maar je moet wel boven blijven) alleen het doorslapen 's nachts nog niet. Maar goed, daar gaan we aan werken.

Wij hebben heerlijk dagje bij mijn ouders gehad. Palingroken, consumeren en heerlijk buiten een wijntje. Iedereen had een superhumeur, leuk!
Zo, taart is klaar (we krijgen morgen bezoek), dus ik kan naar boven. Weltrusten!

Es, Pluis wordt in december pas twee, en eigenlijk heeft hij dat middagslaapje ook nog wel nodig, maar zijn nachten (en onze avonden!) worden nu wel absurd kort.

Ik wist trouwens niet dat bij jullie gaan slapen en doorslapen allebei een probleem was. Hoop voor je dat de hulptroepen helpen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven