Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
quote:Pammie schreef op 24 mei 2009 @ 22:19:

[...]

Het was een Beau Monde!

Libelle, tsssk

Heb de foto's al bewonderd!!!
Fijn dat de kamer klaar is Nippo. En hopelijk slaapt hij ook langer daar.

Krijgen de oudsten ook ieder een eigenkamer?? Ik meende van wel, maar lees iets anders nu.
Fijn dat de kamer klaar is Nippo. En hopelijk slaapt hij ook langer daar.

Krijgen de oudsten ook ieder een eigenkamer?? Ik meende van wel, maar lees iets anders nu.
Nou ja, 2 kamers, tssssk
whahahaha, dat zou ik me ook niet laten zeggen hoor, Pammie, een Libelle

Ik vind het ook ongelofelijk irritant Nippo. Moet er wel eerlijk bij zeggen dat omdat man meestal laat naar bed gaat hij ook vaker de klos is als een kind rond onze bedtijd wakker wordt, maar toch..
Het was geweldig! Echt heerlijk. Super weer, prachtig huisje (uiteraard), lekker zwemmen, spelen, fietsen, eten, vriendinnen op bezoek. Was echt heel leuk. Zaterdag aan het meertje gezeten, kinderen wel ingesmeerd, onszelf niet. Dus allebei knalrood, vooral mijn schenen zijn nog ernstig getroffen. Mannie stond vanmorgen te huilen dat hij niet naar huis wilde, prul.

Ik had net wat foto's op Hyves gezet inderdaad, jij bent snel Remma.
Klopt Remma, maar de kamer van Nippa is nog niet klaar (daar wordt nog geschilderd) en dus blijft ze nog even bij Nippi. We doen haar tegenwoordig wel wat eerder naar bed dan hem, zodat ze hem niet wakker kan houden (want dat was een probleem).

Welterusten!
Nip. ik heb bij Mini 5 spenen in bed gelegd en ik heb nooit meer hoeven lopen

Citro, dan nog. Als je afspreekt dat de een mag blijven liggen dan moet je daar gewoon aan houden. Dan gaat hij maar eerder naar bed. Of niet, maar dan moet hij ook niet zeuren.
Oke, Nip. Ik vermoedde al zoiets.

Ik zag op de homepage net dat je nieuwe foto's had geplaatst, vandaar dat ik zo snel was.
*gaat even naar hyves*

Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad Pammie!

Ik moet nog een was ophangen, schriftje schrijven en daarna naar bed, dus alvast welterusten.

(idioot eigenlijk, bedenk ik me, voor de vakantie moet je eerst alles wassen wat nog mee moet, na de vakantie weer 3 wasmanden vol, wat moet je toch veel wassen voor 1 vakantie)
Maar tijdens de vakantie was je dan weer niet, al met al zal het wel ongeveer gelijk zijn. Ik heb nog niet gekeken naar de was, doe ik morgen wel.
Wanneer gaan jullie, Citro? Deze week of volgende week?

en idd: buitengewoon irritant van Man: afspraak is afspraak. Hoewel ik dan weer eerlijk toegeef dat ik 's ochtends altijd moeite heb om er uit te gaan. En als er geen afspraak is, ik degene ben die blijft liggen Mijn bed is ongelooflijk heilig

En wat sneu van Mandarijn, met z'n oorlogswonden.

Fijn dat jullie zo genoten hebben, Pammie! zal zo ff in Hyves spieken.
nou ee, Pam: als ik 2 weken wegga, zal ik toch echt moeten wassen. Met het tempo waarin Slof zijn kleren bevuilt, kan ik niet zoveel kleren meenemen (meneertje is nogal een smeerpoets)
ik ga maar eens naar bed; probeer al dagen op tijd naar bed te gaan; lukt niet, met als gevolg dat ik overdag hondsmoe ben (heb vanmiddag ook weer liggen tukken in de zon, waardoor ik lekker verbrande armen heb)
Hier zitten ze ook vol wonden. Mini gleed uit in de binnenspeeltuin en schaafde haar armen open op de vloerbedekking. Twee uur later flikkerde ze tegen een boom (?), bovenarm open. Mannie viel in het zwembad en haalde knieën en zij open. En dankzij mij heeft hij een ei op zijn hoofd (perongelukje op de glijbaan).

Mannie sliep met vriendinnetje op de kamer en was zo vriendelijk om half 7 al wakker te worden. Ik werd om half 9 wakker en toen waren ze buiten beestjes aan het zoeken met z'n tweeën. Had ze hem al die tijd bezig gehouden. Wel erg lief. Andere vriendin lag bij Mini en die bedacht dat 9 uur wel een mooie tijd was om wakker te worden. Zij had meer geluk
Ja goed, dat doe ik ook wel Sok maar dan draai je misschien 1 of 2 wassen in een vakantie. Ik draai er thuis met een beetje pech 2 per dag.
Woensdag gaan we, maar we moeten allebei maandag en dinsdag nog werken dus heb vast voorbereidend wat spullen op gezocht en veel gewassen dit weekend.

Ben benieuwd of alles in de auto past trouwens, vorige keer kamperen was het wel behoorlijk stouwen.

Nu ben ik echt weg, nog steeds schriftje schrijven en was ophangen.
Sjips, is het alweer zo laat...

trusten!
Zo, zal ik het weer eens doen? Een echte Anky ?

Welkom thuis Pammie! Je weekeinde klinkt heerlijk!

En Citronella, succes met de laatste voorbereidingen. Hier ook altijd geprop met kamperen. Van de zomer zitten we gelukkig in een stacaravan, want volgens mij had anders nooit alles in de auto gepast. Ik denk dat we volgend jaar maar eens op zoek naar een vouwwagen o.i.d.

Sokje, wat ontzettend sneu dat de logeerpartij van je ouders deels in het water liep . Ik kan me het gevoel van je moeder ('dit kan óók al niet meer') levendig voorstellen.

En dan een beetje een rare overgang naar een hoera voor Poek! Super dat ze kan losfietsen. Ik vind een losfietsend kind zo leuk. Stiekem hoop ik ook dat Ot het deze zomer gaat leren (maar dat zal vast nog niet, hij is niet zo fanatiek als zijn oude zus die het al heel snel kon ).

Nippo, super dat de kamer van Nipje vrijwel af is. Nu meneertje snel verhuizen en hopenlijk snel van een ongestoorde nachtrust genieten!

Ik kan trouwens niet meer op de achterkamer inloggen. Of althans wel inloggen, maar ik ben geen administrator meer lijkt het wel (of ik doe iets verkeerds). Kan iemand (Miffy) dit eens nakijken?

Haha, Pammie, ik draai momenteel thuis ook minimaal 2 wassen per dag (en soms ook wel 3). Maby die zichzelf elke dag onderpoept, Ot die zindelijk aan het worden is (plassen gaat nu goed, poepen nog niet helemaal ...yak) en Sien die weer regelmatig in bed plast....Lang leve de wasmachine zullen we maar zeggen.

En Citronella, wat irritant van vent. Hier slapen de kinderen op zaterdag meestal uit tot een uur of 8 en speelt het probleem niet zo (we zijn dan alletwee wakker), maar bij jullie vroege vogels is het een ander verhaal en dan is afspraak gewoon afspraak. Ik zou daar echt boos om worden. 's Avonds een vent, 's morgens een vent.

A-man is trouwens echt bezig mij mee te helpen. Hij heeft de afgelopen weken al 2 keer gestreken (uit zichzelf, zonder dat ik het hem vroeg). Het moet niet veel gekker worden! Maar fijn is het wel, dat hij meedenkt en -helpt. Geeft een hoop rust.
Wat super Ank, dat A-man het zo oppakt!

Mini had er moeite mee vandaag, heb haar snikkend afgeleverd. Lastig hoor.

Nu ga ik puinruimen, overal staan nog koffers en tasjes en troep. Dus voor het te warm is om wat te doen, ga ik maar even aan de slag.
Orde in de chaos. Wasje 1 draait (er liggen er nog 5 klaar..) en de rest is opgeruimd.
Boodschappen zijn binnen, verse plantjes om mijn dooie violen te vervangen zijn binnen, was 2 is bijna klaar. De schilders gaan nu mijn dakkapel doen dus ik heb een joekel van een steiger in de tuin. Hiephoi.

Er is trouwens grote beroering in het dorp, linkje staat in ak.
Fijn idd, Anky, dat bij A-man het kwartje gevallen is! Kan me voorstellen dat je er rustiger van wordt. Succes met werken vandaag!

Pam ook al aan het werk: hier draait de wasmachine al voor de 2e keer. Ik was weer eens ongesteld en vanmorgen was het weer een bloedbad (terwijl ik vaancht nog maandverband gewisseld had) dus dit eker is het mijn eigen 'schuld'. Sneu trouwens, dat Mini zo moest huilen

we hebben trouwens plannen om te barbequen (heb al boodschappen gedaan) maar als ik buienradar zo zie, wordt dat een binnenbarbeque; terwijl ik net zo enthousaist de que heb schoongemaakt

Eerst maar eens even lunchen en dan Slof in bed gooien. Die was vanmorgen ook weer in een buitegenwoon slecht humeur, maar aangezien er weer ens prut aan z'n oortje zat (niet veel) vermoed/vrees ik een oorontsteking. Arm ding
He jakkes. Heb je altijd al zoveel bloedverlies? Klinkt wel heel heftig bij jou.

Trouwens Sok, wat ik de hele tijd wil vragen aan jou: Pamman gebruikt al jáááááren triamcinolon (kan best zijn dat ik het verkeerd schrijf ) voor zijn eczeem. Hij heeft vooral last op zijn vingers. Die zalf helpt amper, het eczeem gaat in ieder geval niet weg, wordt alleen wat minder. Het is bij hem zo erg dat als hij de kinderen uit bad haalt ofzo, hij met bloedende vingers staat. Ik zeg al tijden dat hij weer eens naar de huisarts moet om te kijken of dit wel het goede medicijn is, liever nog naar een dermatoloog. Volgens Pamman kan die er niets aan doen en is hij daar 'ooit weleens geweest'. Je maakt mij niet wijs dat dit het is en dat hij daar maar mee moet leven.
goed geschreven hoor Pam. en het is niet goed om zo lang triamcinolon te gebruiken; daar word je huid na verloop van tijd nogal dun van, dus geen wonder dat de boel snel open ligt. Bezoekje aan de huisarts kan geen kwaad, lijkt mij, want ik weet ff niet zo uit mijn hoofd of je dan moet afbouwen.

Als het eczeem is, lijkt vet houden houden me de oplossing en in geval van verergering kortduren hormoonzalf.

maar krijg je je man nog wel naar de huisarts? heb je toch wel eens eerder geprobeerd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven