Mutsen
maandag 1 juni 2009 om 14:49
We passen met z'n allen wel in het bootje van de vrienden, alleen niet in ons bootje. En ik kan niet zo goed varen.
Maar ach: dat soort detials werken wel later wel uit, toch?
Sterkte, Anky: 4 uur stilzitten emt de kleine wriemelkont. Hoop dat je het volhoudt. En pannenkoeken bakken met dit weer vidn ik persoonlijk ook best een onderneming.
VAnmorgen naar mijn ouders geweest; hoewel kinders redelijk druk, vonden mijn ouders het erg leuk.Gelukkig was Slof in een goeie bui; hij heeft veel gelachen.
ik ga zo eens mijn dochter gezelschap houden in het badje.
Maar ach: dat soort detials werken wel later wel uit, toch?
Sterkte, Anky: 4 uur stilzitten emt de kleine wriemelkont. Hoop dat je het volhoudt. En pannenkoeken bakken met dit weer vidn ik persoonlijk ook best een onderneming.
VAnmorgen naar mijn ouders geweest; hoewel kinders redelijk druk, vonden mijn ouders het erg leuk.Gelukkig was Slof in een goeie bui; hij heeft veel gelachen.
ik ga zo eens mijn dochter gezelschap houden in het badje.
maandag 1 juni 2009 om 15:50
maandag 1 juni 2009 om 17:26
OMG, ik sta 20 minuten in de keuken: kip snijden, 3 paprika's snijden en 1 ui. Ondertussen pan op het vuur voor de rijst. Snijden is klaar, en het water kookt dus ik doe de rijst erin. Wekker op 8 minuten, en als de rijst klaar is, en nog een minuut of 10 moet dampen, bak ik de kip en de groenten. Dus ik loop even naar de laptop, want immers 8 min pauze. Vraagt Remman: "Zal ik koken?"
maandag 1 juni 2009 om 19:36
Wat fijn, zo'n behulpzame man Is de hele familie weer compleet? Herkenbaar trouwens, de kofferpaksessie van Meis
Hoe is het met stil zitten gegaan? Ik vind 4 uur stilzitten trouwens zelf al een opgave, laat staan voor een éénjarige.
Barbeque viel letterlijk in het water maar binnen was het ook erg gezellig. De kinderen liggen er al eventjes in. Was ook ernstig nodig. Mini had weer een aanval, Pamman heeft het even overgenomen want ik was wel klaar met het divagedrag.
Ik kan wel een beetje varen, is ook altijd mijn 'taak' als we gaan zeilen (varen op de motor en 'inparkeren').
Ik heb net een wijntje op maar die kwam nogal hard aan. Mijn straf voor het feit dat ik vanmorgen nergens last van had ondanks dat we 3 flessen prosecco en een fles rosé soldaat hadden gemaakt (en ik nog een amaretto tussendoor).
Hoe is het met stil zitten gegaan? Ik vind 4 uur stilzitten trouwens zelf al een opgave, laat staan voor een éénjarige.
Barbeque viel letterlijk in het water maar binnen was het ook erg gezellig. De kinderen liggen er al eventjes in. Was ook ernstig nodig. Mini had weer een aanval, Pamman heeft het even overgenomen want ik was wel klaar met het divagedrag.
Ik kan wel een beetje varen, is ook altijd mijn 'taak' als we gaan zeilen (varen op de motor en 'inparkeren').
Ik heb net een wijntje op maar die kwam nogal hard aan. Mijn straf voor het feit dat ik vanmorgen nergens last van had ondanks dat we 3 flessen prosecco en een fles rosé soldaat hadden gemaakt (en ik nog een amaretto tussendoor).
maandag 1 juni 2009 om 21:53
Bootje klinkt goed!
Hier hele rustig dag, want we hadden allemaal slecht geslapen. Dit keer was het mijn eigen schuld, want ik was gisteren in de sauna geweest en te laat naar bed gegaan. Hopelijk vannacht beter.
Voor wat betreft koken heb ik geen klachten. Maar ik vind dat Nipman ze te veel laat snoepen.
Ben ook benieuwd hoe het met Maby ging.
Hier hele rustig dag, want we hadden allemaal slecht geslapen. Dit keer was het mijn eigen schuld, want ik was gisteren in de sauna geweest en te laat naar bed gegaan. Hopelijk vannacht beter.
Voor wat betreft koken heb ik geen klachten. Maar ik vind dat Nipman ze te veel laat snoepen.
Ben ook benieuwd hoe het met Maby ging.
maandag 1 juni 2009 om 21:58
Anky, dat je deze periode bij Sien nog niet vermoeiend vond, komt misschien ook doordat wat je beschrijft met 1 kind allemaal nog wel prima te overzien valt.
Hoe was het vier uur stilzitten? (Vier uur? Heb je haar gedrogeerd?)
Met z'n allen in een boot: lijkt me gweldig. Ik heb alleen geen boot in de aanbieding. Wel een kanoverhuur in de buurt
Pammie, regent het bij jullie? Ik zit met laptop buiten.
Hoe was het vier uur stilzitten? (Vier uur? Heb je haar gedrogeerd?)
Met z'n allen in een boot: lijkt me gweldig. Ik heb alleen geen boot in de aanbieding. Wel een kanoverhuur in de buurt
Pammie, regent het bij jullie? Ik zit met laptop buiten.
maandag 1 juni 2009 om 22:05
Uitje met Maby was....hoe druk ik me nu nog redelijk politiek uit....een heftige onderneming. Ze heeft godzijdank nog een half uurtje geslapen in de buggy (vraag maar niet hoe ik haar zover kreeg, het koste veel moeite) en daarna heeft ze de omgeving onveilig gemaakt (en keek iedereen me heel meewarig aan). Vooral de laatste 1.5 uur zonder A-man waren een bezoeking, maar alle kinderen leven nog , ik leef nog en op een heftige bult op het voorhoofd van Maby na zijn er geen gewonden gevallen. Daarna hele vuile stoffige kinderen in bad gemikt en zelf nog even een eind gewandeld. Nu net thuis en ik ga ook snel douchen en daarna maar eens bankhangen.
maandag 1 juni 2009 om 22:13
Gelukkig hoefde ze dus niet 4 uur op schoot (dan moet ik echt gaan drogeren ), maar zaten we in een soort stadion. Wat dan wel weer als nadeel had dat ik Ot veelvuldig kwijt was en Maby telkens de steile trappen opklom.
Pff, ik ben vies en stoffig, dat wil je niet weten. Ik ga dus nu echr snel douchen!
Pff, ik ben vies en stoffig, dat wil je niet weten. Ik ga dus nu echr snel douchen!
maandag 1 juni 2009 om 22:14
quote:Pammie schreef op 01 juni 2009 @ 22:10:
Maar waarom ga je naar dat soort uitjes, of waarom ga je zo lang naar dat soort uitjes als het zo afmattende bedoening is? Ik zou overslaan denk ik
Hier geen regen, straksblauw zelfs.Ot en Sien vonden het erg leuk. Plan was eigenlijk Maby bij oppas, maar oppas belde af. En afzeggen vond ik weer te sneu voor Ot en Sien.
Maar waarom ga je naar dat soort uitjes, of waarom ga je zo lang naar dat soort uitjes als het zo afmattende bedoening is? Ik zou overslaan denk ik
Hier geen regen, straksblauw zelfs.Ot en Sien vonden het erg leuk. Plan was eigenlijk Maby bij oppas, maar oppas belde af. En afzeggen vond ik weer te sneu voor Ot en Sien.
maandag 1 juni 2009 om 22:40
ik ben helemaal hyper van Pinkpop (of van de drank, daar wil ik af wezen) Bruce S. was erg gaaf en Anouk is ook wel zo'n strak wijf (excusez les mots), daar word ik ook helemaal blij van. Eigenlijk wil ik Snow Patrol nog even zien, maar dan wordt het weer zo laat en ik moet morgen nog wel werken.
Bootje kan waarschijnlijk wel geregeld worden en een rondvaart in Amsterdam vast ook wel. en nu een datum.
Anky is bij deze bevorderd tot Held-van-de-dag; ik was waarschijnlijk ingestort of, nog waarschijnlijker, er niet aan begonnen.
Bootje kan waarschijnlijk wel geregeld worden en een rondvaart in Amsterdam vast ook wel. en nu een datum.
Anky is bij deze bevorderd tot Held-van-de-dag; ik was waarschijnlijk ingestort of, nog waarschijnlijker, er niet aan begonnen.