Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Best
Ondertussen heb ik de slag weer te pakken, dat moge duidelijk zijn.
Het mag ook, trouwens.
Wat mag?

Ik ga slapen. Vannacht was een beetje een kort nachtje (lang wakker gelegen, geen idee waarom), vandaag maar eens proberen wat meer nachtrust te krijgen. Weltrusten.
Remma, vermaak je je een beetje?

Ik had vandaag overwachts bezoek van.... tatatata... Nippo en familie! Leuk he?

Ze kwamen 's middag en zijn blijven eten. Nippi en Lizzy hebben de hele middag geknikkerd (waarbij Nippi al Lizzy's knikkers won die hij later allemaal weer zonder morren teruggaf, de schat) en Nippa en Annabel speelden de hele tijd samen. Nippa was erg boos dat ze naar huis moest (euh... en ik dacht dat Bel erg was ) Nipje heeft nog even geslapen en wij hebben lekker Chinees gegegeten. Een geslaagde dag! Dat kwam ik ff vertellen.
Wat gezellig Es en Nippo! Leuk, zo onverwachts!

Ik moet eigenlijk ook verstandig zijn en gaan slapen. Man heeft een nogal enge film aan staan over een eng jongetje, ik hou niet van te spannend, maar moet steeds toch even kijken wat er gebeurt.
Wat leuk zo onverwacht Nippo langs! En Nippo, wat een helden jullie, zo lang in de auto met 3 kinderen.

Het is hier een beetje koud om in het open bad te gaan zwemmen met de kinderen, dus we gaan wat anders verzinnen. En A-man moet misschien nog de hele middag iemand uit de brand helpen. Ik twijfel nog of ik het daar wel/niet mee eens ben.
Ik denk dat ik het er niet mee eens zou zijn

Remma, was het gezellig in je eentje gister?

Es en Nip, wat gezellig!

Mif, ze hadden voor het eerst pizza ja. Ze zeiden altijd dat ze het niet lekker vonden. Nu blijkbaar wel.

Ze waren hier om kwart voor 7 wakker, beetje vroeg. Vooral voor Mini. Maar goed, ze zijn wel haske lief.

Voor vandaag ook weer wat verzinnen Ik moet in ieder geval stofzuigen; ze zijn nogal enthousiast geweest met de suiker toen ze zelf ontbijt maakten...
Mogge! Ik zou het er alleen mee eens zijn als er uit tegenover stond. Een uitslaapochtend, een avondje weg een half uurtje rugkriebelen, ja, zo ben ik. Geboren onderhandelaar!

Pizza vinden ze hier heerlijk, alleen laten ze de bodem altijd liggen, hahahaha. Al gestofzogen Pam?

Hier lekker uitgeslapen. Paul stond om kwart over vijf op want hij moest naar Schiphol (hij zit nu in 't vliegtuig naar Abu Dhabi (Annabel: Abi Dabi?) a.k.a. Tulbandland) en daarna hebben Liz en ik een hele tijd liggen kletsen in ons bed. Daardoor sliep ze door tot negen uur vanochtend. Bel slaapt altijd wel door dus lekker uitgeslapen!

Gisteraovnd heb ik met Lizzy en Paul de eerste helft van voetbal gekeken. Met een 'wijntje' (Liz limonade, ik rose) en een chipje. Ik vind dat zo leuk, dat zo'n klets daar dan zo van geniet van zoiets simpels als voetbal kijken samen met pappa en mamma. Heerlijk.

Afijn, ik ga ff wat doen, wij hebben zo een feestje.

Citro, heb je de film nog afgekeken?
Ik wilde bij jou naar de dierentuin Es maar ik zag dat er nog een 'evenementje' was bij jullie in de stad dus dat doen we maar niet.

Ik heb al gezogen ja, echt overal lag suiker.

Abu Dhabi? Hoe lang is hij weg?
3 dagen. Ja, de Parade is begonnen.
We gaan naar de dierentuin hier in de buurt.

Laterr.
Ik was het er ook niet mee eens dat A-man ging, maar hij gaat toch. Want anders was het zo sneu voor (vage) kennis. Dat het ook sneu voor mij is dat ik vanmiddag (en de komende 3 weekeinden ook telkens 1 dag) alleen met de kinderen ben, was meneer even vergeten. Maar ik geloof dat ik mijn punt aardig duidelijk heb gemaakt .

Nu even uitrusten van ochtend in zwembad. Maby op bed en Ot en Sien (nu nog) ruziend, maar hopenlijk dadelijk spelend.
quote:elessie schreef op 07 juni 2009 @ 10:28:

Paul stond om kwart over vijf op

Toen kroop man in bed na een feestje, en daarvan werd ik wakker. Ik baalde al omdat bijslapen op die manier niet ging lukken, maar toen Pluis om half 8 wakker werd (en ik net weer in slaap gesukkeld was) is man opgestaan met hem zodat ik nog even kon slapen. Man is geweldig! Hij ligt nu, net als Pluis, in zijn bed om zelf ook nog een beetje te pitten.

Klinkt als een leuke dag gisteren, Es, de Nippenvisite maar ook jullie avond.

Dierentuin bij jullie in de buurt, Pammie? Ik heb geen flauw idee welke dat is. Wij waren vorige week in die bij Es om de hoek (Es, had er nog over gedacht je te bellen, maar we waren met de trein en dus niet super mobiel), en daar hingen toen al overal bordjes dat er dit weekend wat te doen was, tot in de dierentuin zelf.

Is Aman nog gegaan, Anky?
Maby poepte trouwens in zwembad en ondanks zwemluier lag er ook nog wat in het peuterbadje (de hoeveelheden die ze poept passen nooit in de luier). Genant zeg. Ik heb het meteen tegen het personeel gezegd, maar toen was er al niets meer te zien in het (nogal volle) peuterbad. Was voor het eerst in 4 jaar dat me dat overkwam.
Gatver, Anky - uithuizige man en poep, allebei. Misschien kun je onderhandelen dat hij een trampoline regelt (en wel morgen, zodat je er die andere weekends alleen ook nog wat aan hebt.)
Hij leest vanavond de kinderen voor. Wat een aanbod hè .
Hehe, ik heb eindelijk mijn trampoline. Voor 23 euro minder dan mijn streefbedrag . En nu maar springen over een week.
Je sprong zeker een gat in de lucht?
quote:remma schreef op 07 juni 2009 @ 15:00:

Je sprong zeker een gat in de lucht?Tegen het plafond. Ik heb nu een zere kop .
Uh....Zo'n trampo is voor búiten, Anky. Buiten.
Anky, met beide benen op de grond blijven he?!

Weer thuis na feest, was erg leuk. Ga eten maken.
WIj zijn ook weer thuis. Mif, we waren naar Blijdorp, dat is zo'n beetje de dichtsbijzijnde. Alleen ernstig jammer dat het vreselijk ging regenen. Zo hard, dat we geen enkel dier buiten hebben gezien, alleen het Oceanium en het reptielenhuis.

Nu eten.
O, dat is wel jammer. Ook wel zonde van geld, vind die entree toch altijd wel duur.

Hier beetje moeite om de avond voor mezelf te krijgen, Liz maakt amok. Huilen, 'buikpijn', last van van alles en nog wat 'papa blijft altijd veel langer boven' etc. Heb ff geen zin meer. Heb ik ook gezegd, dat ik haar met alles wil helpen maar dat ze zelf ook wel even iets flinker kan zijn. Hoop dat ik haar nu niet meer hoor.
"Mamma wat ben je aan het doen?" Grom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven