Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
I looooooooooove WtP
OMG
Remma, zolang je nog een hubbie thuis hebt zitten, mag jij niks zeggen

Maar inderdaad: OMG.

Weltrusten!
jawel hoor
Goedemorgen!

Wat een wakkere kinderen gisteren! Hier wordt gelukkig altijd goed geslapen 's avonds (vaak zijn Ot en Sien zo moe van het buitenspelen enzo dat ze binnen 10 min slapen). Alleen Maby, die overdag natuurlijk nog een keertje slaapt begint wat te mekkeren tegenwoordig en gaat minder makkelijk slapen. Maar er komen ook al wekenlang kiezen door, dus daar kan het ook aan liggen natuurlijk.

In de auto slapen ze nooit trouwens, daar trap ik elke keer weer in.

A-man doet nog steeds zijn best hoor, alleen gisteren ging hij even de fout in, maar dat weet hij nu ook. Het viel trouwens alleszins mee, want Ot en Sien hebben lief geverfd en gekleurd en Maby sliep 2 uur (moe van het zwembad).

Speelkamer lijkt me ook wel wat. Nadeel lijkt me wel dat ze vaak toch in de huiskamer willen spelen als ze nog jong zijn. Hier althans wel: Ot en Sien beginnen nu pas de leeftijd te krijgen dat ze af en toe kort samen boven willen spelen, maar het liefste gewoon beneden hier. Bij ons dus inderdaad altijd zooi in de huiskamer. Buren hebben wel speelkamer beneden (en oudere kinderen) en dus altijd heerlijk opgeruimde huiskamer.

Bleh, ik heb weer slecht geslapen vannacht. Idioot hoor, voel ik me lichamelijk eindelijk weer helemaal de oude. Slapen de kinderen door, lig ik al wekenlang elke nacht wakker. En ik heb geen idee waardoor het komt. Irritant is het wel, vooral die stomme restless legs. Eerst was het zwangerschapskwaal, maar nu heb ik er buiten de zwangerschap dus ook last van.
Coldenhove ben ik ooit weekeinde geweest met schoonouders. Ik vond het een prima park, maar ik ben best wel Landalfan. Met kinderen is het ideaal die parken en dus heb je als ouder ook nog wat vakantie. We hadden destijds 8 persoonshuisjes en die waren niet echt groot weet ik nog wel, en wat ouder. Dat verschilt vaak per park. Soms heb je supermooie huizen en soms wat mindere. Maar ik heb het er altijd naar mijn zin (I love vakantie!).

Er is ook een indoorspeeltuin trouwens, dat is bij ons altijd groot succes (naast de kinderdisco).
Coldenhove ben ik ooit weekeinde geweest met schoonouders. Ik vond het een prima park, maar ik ben best wel Landalfan. Met kinderen is het ideaal die parken en dus heb je als ouder ook nog wat vakantie. We hadden destijds 8 persoonshuisjes en die waren niet echt groot weet ik nog wel, en wat ouder. Dat verschilt vaak per park. Soms heb je supermooie huizen en soms wat mindere. Maar ik heb het er altijd naar mijn zin (I love vakantie!).

Er is ook een indoorspeeltuin trouwens, dat is bij ons altijd groot succes (naast de kinderdisco).
Meuning,

Iedereen lekker geslapen, incluis kinderen? Wij werden pas om half 8 wakker, was een beetje laat. Pamman was er helemaal niet uit te slaan en toen ik vroeg of hij de kinderen weg kon brengen zodat ik boterhammen kon maken/haren kammen/tasjes klaarzetten gaat hij vreselijk moeilijk lopen doen dat hij meteen naar zijn werk moet. Uiteindelijk heeft hij ze wel weggebracht. Hij zal er toch aan moeten wennen dat hij dat ook weer moet doen want vanaf volgende week is het feest voorbij.

Ik ben nu aan de huishoudelijk, hopelijk de laatste keer. Gister mijn oude werkster gesmst of ze nog plek heeft.

Nu koffie!
Was ik nog vergeten maar ik kreeg gister een smsje van Sok dat ze goed waren aangekomen, mooie stacaravan hadden en redelijk weer.

Ik ga verder met kast uitmesten. Eens kijken hoeveel gereedschap van Pamman ik terug kan vinden (hij legt dat altijd in de woonkamerkast, ik vind dat een behoorlijk rare plaats.)
Zo, klaar. Kast is weer op orde. Ik dacht dat het onderhand niet meer kon maar weer een volle vuilniszak met kapot speelgoed en allerlei meuk.

Ik kreeg net trouwens een afwijzing van een vacature waar ik 20 april (!!) op gereageerd heb. Lekker op tijd.
Iemand nog een zeemeerminpak mt 98- 104 in de aanbieding ter overname?
Pam, vacature bij Zwarte Kip advocaat?
Hoezo?

Meerminnenpak, ja! Kostda?
Ik bedoel voor mij, voor mijn Belletje's feest! (Of jullie het dus in de aanbieding hebben.)

Zwarte kip = lekker langzaam
Wie past dat dan bij jou? wil mannie graag meermin worden?

Heb je hem in de aanbieding of zoek je er een Es ? is mij niet heel duidelijk

Baas nog steeds ziek, balen want mijn stem is nog niet helemaal terug..

Limoen had wel een beetje uit mogen slapen vanmorgen maar die was om 5.45 al weer wakker met een hoestbui van 3 kwartier inclusief spugen, lekker dan. Mijn humeur was behoorlijk prut vanmorgen, kan slecht tegen dat gespook s avonds en dan 's morgens vroeg alweer..
Ik heb nog een meerminnenpakje van de HEMA in de kist liggen hier Es (ja, ik leef nog hoor). Het is niet geheel als nieuw ben ik bang, maar het is best nog leuk. Ik weet alleen niet of ik het weg mag doen van jongetje. Lenen anders? Het kan met gemak in een envelopje.

Ank, probeer nou eens voor de lol een magnesiumpilletje tegen die restless legs. Dat is géén medicijn (echt niet) en baadt (mijn alltime favoriete spelfout, samen met 'verkeerd in prima staat') het niet, dan schaadt het niet. Bij mij helpt een warme douche voor het slapen gaan ook nog wel.

Had en heb het nogal druk. Vooral werktechnisch, maar ook met kamperen, kotsende kinderen (in combinatie met kamperen is dat geen feest kan ik jullie vertellen), bezoekjes in den lande, en ik weet niet wat eigenlijk. Ben dus al anderhalve week niet hier geweest. Weet nog niet eens hoe het met Pammie's gesprek is afgelopen

kga weer aan de slag, tot vanavond
Mini past daar nog wel in hoor Citro. Maar Es wil 'em zelf hebben. Kun je dat trouwens niet heel makkelijk zelf maken met een blauw glitterstofje en een blauw topje?

Haaaai Koek, dat was lang geleden! Leuk, kots en kamperen . Weet er alles van, arme jij.

Waar is Esmee trouwens, die heb ik ook al een tijd niet meer gespot.

Ik ga aankleden (loop nog in mijn joggingbroek), boodschappen doen en kindertjes halen.
Nee, dat kan ik niet zelf maken. Ik ken mijn beperkingen.

Koek, lenen lijkt me niet handig want ik vrees dat als Bel 't aan heeft gehad (ze geeft een zeemeerminfeestje) ze het graag wil houden.

Vraag 't anders ff, dan neem ik hem over. Anders zoek ik verder.
Zeemeermin

Zeemeermin II

Een kantenklaar feestje
Heeee, bedankt Pam! Ik heb er meteen eentje besteld, de B-keus van zeemeermin II. Thanx! Google queen.

Zo, nog ff een half uurtje boven geweest maar het spul slaapt. Ga ff de kelder in kijken wat ik nog heb voor Bel d'r feestje. Juni = horrormaand qua afspraken dus moet goed plannen!
PS Hij is goed Pam!
Hier is nog 1 wakker, hoestend en spugend, ik heb net al weer een bed verschoond, voor de 2e keer vandaag, vanmorgen om 5.45 ook al. Had ik al gezegd dat ik er een beetje een punthoofd van krijg? van dat gehoest/gespuug en gewakkerblijf van Limoen? Het stomme is, overdag merk je niets aan haar, geen kuchje nog, maar zodra ze in bed ligt begint het gehoest.

Leuke combi Koeky, kamperen en kots. Ben blij dat Limoen het thuis doet, waar de wasmachine geduldig wacht.

Wat een leuk pakje heb je gegoogled voor Es, Pammie.
Ze kwam nog even haar bed uit, ze zag nog een stukje ui liggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven