Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Als het gisteren morgen was, dan is het vandaag vandaag.
Zucht. Nou dan snappen jullie meteen hoe de vlag erbij hangt hier vandaag.
Geeft niks hoor. Morgen is alles anders.......
Ja,want morgen is morgen pas vandaag
En toen belde Paul dat hij in de file zat en dat hij te laat was voor sporten dus ben ik nu nog in afwachting van de oppas (die pas om kwart over zeven thuis is) of het er nog van gaat komen.

Zucht. Het was echt een stomme dag. En mijn broer is drie weken op vakantie, dat vind ik ook stom want dan is mijn werk opeens een stuk minder leuk.

Maar goed.
Morgen is er weer een dag Es....... komt goed.

Hoe was je eerste dag Pammeke?
Ben ook benieuwd hoe het was Pammie..

Balen Es, van je algehele baaldag. Oppas nog kunnen bereiken?

Vind mini het nog steeds leuk Remma?

Esmee is zo stil, vast heel druk. Ben toch wel benieuwd hoe het met jullie is Esmee..
Dag meisjes.

Eerste dag was leuk, meteen een hele middag vergadering over nieuw aangeschafte software. En hoewel ik het hele pakket niet ken, kon ik toch een aardig steentje bijdragen. Invalshoeken die nog niet bekeken waren zeg maar. Verder werd ik ontvangen met een enorme bos bloemen, dat was ook heel erg leuk. Ik was er wel klaar mee eind van de dag maar goed, dat is niet raar na welgeteld 3,5 en 1,5 uur slaap met dank aan Mini en Mannie. Overigens sliepen ze gisternacht wel door, ze kunnen het wel.
Esmee is wel heel erg stil. Ik zal eens smsen.
Dat bedacht ik me ook vanmiddag, dat Esmee wel stil is.

Wat leuk, een bos bloemen bij ontvangst. Fijn dat de eerste dag leuk was.
Sms is weg.
Es, dit is een leuke voor jou!!

Stroll down Memorylane :-)
Sms terug:

'Hé wat lief.. Internet is rete traag, ik erg moe en leuk druk met werk. Lig net in bed, zo moe dus. Alles lekker thuis hoor! Kom snel weer buurten. Liefs Esmee'
Esmee is hier overduidelijk al heul lang niet geweest: ze vroeg hoe het mijn sollicitaties was
Nou, gelukkig dat alles goed gaat daar, jammer van het moe.

En dan heeft ze inderdaad een stukje gemist

Limoen ligt nog te keten/huilen/spelen/stieren.

Mama, ik kan niet slapen (zegt ze, vanuit een bed vol speelgoed), mama ik denk dat mijn zijpijn nooit meer over gaat, mama ik heb nog zo'n honger, 1 bordje is niet geoeg voor zo'n klein meisje als ik, dan word ik nooit groot, mama... etc..
Die Limoen! Jij vindt het vast minder grappig

Ik zit via die leuke link voor Es terug te lezen in een topic waar ik ooit lang lang lang geleden heel veel schreef. Wat een drama

Vanmorgen, Mini: Antibiotica. Antibiotica.

Ik: Wát zeg je nou?

Mini: Antibiotica.

IkL Weet je wat dat is?

Mini: Nee, maar ik kan het lekker wel zeggen.

Ik heb nu gezegd dat als ze niet wil slapen ik het ook prima vind, als ze maar in haar bed blijft en stil is, omdat Mandarijn, en wij wel willen slapen. Vooralsnog is het stil

whahaha, die mini.. Limoen vond het ook een mooi woord trouwens, antibiotica.

wat ze vandaag de hele tijd zei: kiss me, kus me, dus ik vraag, weet je wat het betekent, nee dus.. dus ik zeg; kus mij op zijn engels en op zijn nederlands... oh..kus me, kus me mama!!

Vergat ik net te zeggen, maar wat attent dat je ontvangen werd met een bos bloemen!
Het is onderhand ook wel slaaptijd. Speaking of slaaptijd: ik ga ook. Heb nog wat in te halen en morgen weer een werkdag.

Trusten meisjes.
Halloooooooo, daar ben ik dan. Merk dat ik op werkdagen gewoon niet aan forummen toe kom. Werk sinds vorige maand ook standaard 4 uur thuis per week (en dat werden er in de drukke periode meestal 8 de afgelopen maand) en dus gaat de computer verder weinig aan voor de lol.

Zo eens teruglezen hoe het met iedereen gaat. Pammeke lekker weer aan het werk, heerlijk hoor! Bloemen op eerste werkdag zijn super attent. Ik had dat ook, voelde erg welkom (ondanks dat ik niet van bloemen hou haha).

Kleine update vanuit hier:

Moppie is van de bv af nadat hij vorige week ziek was en niet meer dronk. Hij kreeg alleen ochtendvoeding nog, dus dat was na 3 dagen niet drinken wel over. Ik vind het wel goed zo (minder emo dan bij de andere 2). Hij gaat staan, pakt over en valt dus veel om. Verder heeft hij 2 ondertanden en lijkt hij qua ontwikkeling super snel, maar dat is wellicht omdat het de 3e is.

Mini is door haar irritante fase heen gelukkig. Ze geniet van de momenten dat Mannie op school is, maar is ook erg blij als hij er weer is. Ze is lief en knuffelig, maar ook grenzen aan het verkennen. Ze luistert pas als je tot 3 telt en daar word ik wel moe van.

Mannie is een hondsbrutale (en zeer vermoeide) kleuter. Hij heeft het leuk op school, bij de overblijf en op de bso gelukkig. Maar oh, wat is hij vermoeiend op het moment!

Kijken of ik nu tijd krijg om bij te lezen voor Moppie wakker is en er fruit gegeten moet worden. Daarna even boodschappen doen.
Hi Esmee, leuk te lezen dat bij jullie alles zo goed gaat!

Hier ook even wat minder tijd om te posten. Ik lees wel regelmatig op mijn werk mee via de RSS feed, maar posten doe ik dus niet op het werk. En hier ook druk met thuiswerken, sporten en kinderen.

Pammie, leuk om te lezen van je eerste werkdag. Ik kan nog steeds niet op de AK, dus weet eigenlijk nog steeds niet wat je baan precies inhoudt .

En Remma, wat heerlijk zo'n ochtend in rust!

En ik mis Sokje. Ik hoop dat ze heerlijk aan het relaxen is en dat het mooi weer is met strand, zee enzovoorts.

Hier druk weekeinde achter de rug. Kinderen te weinig geslapen en Maby heeft maar weer eens duidelijk gemaakt dat ze NIET van autorijden houdt. Wat kan dat kind krijsen zeg! Maar verder was het vermoeiend doch geslaagd. Maby slaapt nu even, dus ik ga wat nuttige dingen doen!
Wat een rust hier! Ik heb vanmorgen de trampoline in elkaar gezet (hij is ietsje groter dan ik gedacht had ), maar nu kan het veiligheids net er niet op omdat er verkeerde poten bij zitten .

En nu gaan we zo naar de zwemles. Jippie.
Balen Anky, nog niet springen. Hoezo kun je niet in de AK eigenlijk, moet iemand je nog goedkeuren ofzo?

Ik was een beetje stil vandaag want ik was druk met kleine en grote crisissen oplossen op het werk. Ik logde vanmorgen verkeerd in en vervolgens was een hele belangrijke pc helemaal messed up. Vervolgens de hele dag heen en weer tussen pc en kantoor om te bellen met helpdesk, pc afsluiten en weer opstarten, weer niet goed, weer bellen etc (pc staat niet bij de telefoon) en het is nu nog niet goed, morgen weer verder

Ik was ook nogal suf vanmorgen. Mandarijn begon om kwart over 5 te brullen en wilde niet meer slapen.

Ze klinken inderdaad vermoeiend Esmee, een grenzenverkennende peuter, een brutale kleuter en hoe gaat het met het slapen van Moppie?

Hoe was je tweede dag Pammie? ooknog leuk?
1x is genoeg
Is wel te merken dat jullie eigenste Toos Werkeloos er niet meer is om het topic de hele dag door te vervuilen met nutteloze posts

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven