Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Nippo, niet mijn weblog lezen vandaag
Hm, nu weer even geen foutmelding. Mag op werk niets downloaden. Niet dat dat me zoveel kan schelen, maar het kán ook daadwerkelijk niet.

Tjee Nip, lastig hoor. Weet je nu al of je hem wil laten testen? Ik heb voor jongetje een vragenlijst gekregen van ca. 20 vragen, en aan de hand daarvan, en ook een lijst die juf invult, wordt dan besloten of verdere diagnostiek en evt, een speciale benadering nodig is. Ikzelf denk eigenlijk dat als hij volgend jaar naar groep 3 gaat het 'probleem' wel opgelost is. Maar ik weet er natuurlijk eigenlijk niets van.

Moet vanavond naar Engeland. Morgenochtend dan gesprekje van 3 kwartier daar, en dan weer terug. Ben ik voor het avondeten weer thuis. Hip hè
Die Paul. Wat een watje
Jeetje Koeks, wat hip!
voor Anky wegens te druk schema en zere keel. Wél goed dat je je zorgen gedeeld hebt met A-man; je leert het nog wel

wat goed dat je krullenkaart werkt, Pammie! Fijn, van die meewerkende kindertjes.

en Koeks gaat cityhoppen. idd hipperdepip.

Citro beetje bekomen van de rosé BBQ

Mijn K-humeur is helaas nog niet weg. Ondaks een mege-opruimsessie (meestal helpt dat) Nu hielpen een omvallend wasrek en omvallende parasol niet bepaald mee. Die parasol is echt een bron van ergernis. we hadden zo'n zweefparasol gekocht, maar die moet op de grond goed gesteund worden door grindtegels. En die zijn er natuurlijk nog niet. Dus vandaag hing dat ding tot 2 keer toe (bijna) in de gracht dus ik was het zat en heb er net eentje op internet besteld die in onze oude parasolvoet kan. Mopper.

Arme kinders kregen vrijwel continu een schreeuw toen ik aan het worstelen was met die parasol (ding is niet bepaald hanteerbaar). Gelukkig begreep Poek dat ik niet boos was op haar, maar op de parasol. Dus was zij het ook

Moet wat lekkers scoren voor de snoepkees, later
Beterschap Ank, hoop dat het niet doorzet.

Sok, was het niet makkelijker om wat grindtegels te scoren..?

Hip hoor Koek, zo'n oversease date voor three kwartier

Ik krijg een behoorlijke sik van Pamman. Vanmorgen wilde hij op die stomme motor waardoor ik én moest brengen en halen. Maar dan kan ik niet om 8 uur beginnen, kan ik niet op tijd weg en haal ik 2 oververmoeide kinderen op. Hij was natuurlijk ook nog niet thuis toen ik thuiskwam. Toen hij wel eenmaal thuis was moest hij zich eerst uit zijn pak pellen.

Oh. Huilend kind. Ik ga zo verder met klagen
En sinds ik weer werk heeft hij nog geen poot uitgestoken, hij is alleen maar weg of moe. Dat 'ie dat niet deed in de maanden dat ik thuis was, prima. Nu niet meer, ik doe verdorie alles alleen. Aan dat hele krulkaartgebeuren heeft hij ook nog geen zak bijgedragen, hij heeft het niet eens gelezen.

En nu gaat hij mij natuurlijk de schuld geven en ben ik de boeman.

mannen: soep van koken. moet-ie trouwens niet gewoon een beetje wennen aan dat-ie weer wat moet doen? en tsja, die motor: moet-ie natuurlijk wel showen. heeft-ie alleen niet zo'n goede dag voor uitgekozen, met dat snikhete weer in zo'n pak. wat voor motor heeft-ie eigenlijk?

Grindtegels regelen is ook niet zo eenvoudig, zo zonder auto. en ik vrees dat dat langer duurt dan het leveren van onze nieuwe parasol. En bovendien heb ik dan nog niet de garantie dat-ie blijft staan.
Kun je niet met hem afspreken dat hij alleen op de motor gaat als er geen kinders gehaald en gebracht moeten worden, dus op jouw thuisdag bijv? Moet ie toch ook kunnen begrijpen dat niet het hele gezinsritme zich aan hoeft te passen aan zijn nieuwe hobby?

En een omwaaiende parasol lijkt me ook rete-irritant.

Hier ook wat irritatie. Limoen was erg moe van gisteren te laat naar bed, die was niet te hebben, bij alles weer krijsen, en dat probeer ik al zo veel mogelijk te negeren, maar als het ons eten verstiert wordt ik eigenlijk wel link. Ik wil wel eens eten zonder geschreeuw. Maar goed..

Ze zijn er allebei nog een paar keer uitgekomen, Limoen omdat ze het zo warm had, en Mandarijn stond een paar keer rechtop in bed zijn knuffels en speen er uit te gooien (en dan maar roepen: mama! mamaaaaa!)

Anky, waarom moet je eigenlijk zo hals over kop dat examen doen, vroeg ik me af, hebben ze dat niet eerder gemeld op je werk? beetje raar.. En pas je echt goed op jezelf? Ankyman kan wel ieder weekend volplannen voor zichzelf maar zo kom jij nooit aan tijd voor jezelf toe natuurlijk.
Dat wil ik ook niet meer Citro en dat weet hij ook, vind het echt mega onhandig.

Volgens mij is het best makkelijk om te zeggen dat je je best gaat doen om te helpen als je weekend zo vol zit. Ik vind het altijd bijzonder dat Aman allemaal dingen heeft waar hij niet onderuit kan (of wil?). Hoeveel ontlast hij je tegenwoordig, volgens mij doe je nog steeds heel veel alleen?
Pamman zit, as we speak, knus tegen de doos aan waar zijn nieuwe helm in zit...

Mini had er vanavond wat moeite mee, maar is uiteindelijk toch alleen gaan slapen. Ze waren he-le-maal afgefikt, en vies en zwart en plakkerig.
HIj heeft 'em nu op
Sokman vond de motor van Pamman trouwens 'wel leuk'. van 5 m afstand zag-ie al wat voor merk het was.

Balen, Citro, dat Limoen weer zo zat te schreeuwen. VAlt niet mee, om altijd 'zen' tezijn. En ik kan me voorstellen dat je ervan baalt dat één avondje laat de volgende dag weer compleet verziekt.

en verder was de avond eigenlijk best wel gezellig. Met z'n allen in het badje en elkaar nastuipten met een waterpistool of brandweerboot van de aquaplay is toch best leuk.
Moet de helm vannacht ook mee naar bed, Pammie?

Ik heb vanavond iets gedaan wat ik voor Pluis er was altijd heel stom vond: kind meegenomen naar een grotemensenfeestje. We hadden een oppasprobleem, en het was buiteneethappening waar hij wel zonder andere mensen lastig te vallen rond kon banjeren, dus ik geloof niet dat er iemand last van heeft gehad. Sjans had hij ondertussen wel

Hij was daarna alleen wel zo hyper dat hij nu net een minuut of tien slaapt. Tenminste: het is nu een minuut of tien stil.

Citro, kun jij makkelijker omgaan met Limoens gedrag op een dag als vandaag, als je weet wat de oorzaak is, of helpt dat niet echt.
Ik zal de complimenten doorgeven

Ik zit morgenochtend in een lokaal opgesloten met 30 kleuters. Oh joy. Maar Mini vond het wel heel leuk dat zij dit keer bij mij in de groep. Nou, daar doen we het voor.
Hij mag die helm meenemen maar dan slaapt hij maar mooi in het logeerbed.

Als het kan dan is het toch niet erg om een keertje te doen. En Pluis is toch al gewend aan opblijven
Ik ga slapen, ga al heel lang veel te laat.

Trusten!
trusten, Pam.

ik ga ook al dagen veuls te laat, maar ben nu filmpje aan het uploaden en dat duurt weer eeuwen.
Ik ga ook al heel lang veel te laat. Maar hoe moe ik ook ben, het lukt me maar niet om vroeg te gaan, ik wil altijd zo graag een paar uurtjes voor mzelf als het spul in bed ligt.

Ik heb ook zin om een aquaplay te kopen, vind het zelf stiekem ook leuk ), maar de kindjes komen al om in het speelgoed, en we hebben a zoveel voor buitenl, schommels, wipwaps, glijbaan, step, driewieler/fiets zandbak etc.. en ik ben bang dat we ze te veel verwennen als we zomaar een aquaplay kopen.

Miffy ik ben nogal allergisch voor herrie aan mijn kop, dus zelfs als ik weet waarom vind ik het nog moeilijk te verdragen.
Tutti voor Es: in het nederlandse voetbal liggen de verschillen heel dicht bij elkaar (was net op tv)
Pokkenmuggen. Ik ben nu toch maar naar binnen gevlucht.

Citro, onze tuin is gewoon veel te klein voor zoveel speelgoed. Heel handig tegen verwennen, zo'n stadstuintje
Ha, die een mug die zo stom was om met me mee naar binnen te gaan, heb ik te pakken!

Weltrusten.
quote:Miffy schreef op 25 juni 2009 @ 23:07:

Pokkenmuggen. Ik ben nu toch maar naar binnen gevlucht.

Citro, onze tuin is gewoon veel te klein voor zoveel speelgoed. Heel handig tegen verwennen, zo'n stadstuintje Wacht maar af Miffy. (Buiten)speelgoed vermeerderd zich doorgaans explosief naarmate kinderen groter worden (hier wel althans) .
Vandaag 8 uur cursus geven en te weinig voorbereidingstijd gehad. Wens me dus maar geluk, ik denk dat ik vanavond aardig uitgeteld ben. Nu maar hopen dat A-man morgen niet té vroeg weg moet (ben ik in alle haast nog vergeten te vragen).
Michael Jackson is dood!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven