Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
de laatsten zullen de eersten zijn ..... of zoiets.

Moggû allemaal.

Poek stond om 7 uur naast ons bed omdat ze moest poepen

om 8 uur ben ik er uit gegaan en ben met poek gaan ontbijten en sokman heeft tot 9 uur gelegen.Ik heb mijn goede daad voor vandaag al gedaan.

ga zo zwemmen met Poek en daarna heeft ze weer een feestje
Fijn dat het geslaagd was, Pammie. en goed dat je de pret niet hebt laten bederven. En een extra uitslaapochtend is nooit weg.
Pamman zei vanmorgen heel stoer 'dat hij toch niet moe was' Jaja.

Mijn directeur kwam gister naar me toe dat hij me nog even moest spreken: was hij stomtoevallig gister de dame die mijn cv ging doorspelen (wat ik van de week vertelde) tegengekomen bij een bijeenkomst. En stomtoevallig kwamen ze erachter dat ze mij allebei kenden. Hij heeft meteen een briljante referentie gegeven uiteraard en ik hoorde van hem dat ze donderdag mijn cv heeft doorgestuurd. Dat zijn nog eensch grappige dingen
Wie weet wat daar uit voortvloeit Pammie. Es ook een leuk etentje gehad?

Koeky, hebben ze bij jullie wel een toelichting bij die vragenlijst gedaan? Want zoals je je misschien hierinnert heb ik hem uiteindelijk niet ingevuld omdat niemand me kon vertellen wat er met de gegevens ging gebeuren. En zeker gezien het electronisch kind dossier zat me dat toch niet lekker.

Ook vreselijk irritante actie van koekerd trouwens. Dat soort dingen gebeuren hier weinig gelukkig.

Hmm, eens even kijken waarom Nipje zo hard aan het lachen is. Meestal doet Nippi dan iets gevaarlijks met hem.
quote:nippo schreef op 28 maart 2009 @ 09:45:

Hmm, eens even kijken waarom Nipje zo hard aan het lachen is. Meestal doet Nippi dan iets gevaarlijks met hem.
Doet Nipje het nog?

Mini belt net dat ze haar drijfpak helemaal niet meer aan hoeft met zwemles. Ze gaat echt als een speer! Mini moet alleen sterker worden. De juf is erg tevreden, Alleen erg jammer dat de juf over een maandje weggaat.
FIjne cliffhanger Nip .
Nip???
Hij doet het nog . Hij ligt op bed, en de rest is naar het voetballen. Nipman en ik wilden eigenlijk alletwee mee (het is echt leuk om te kijken) maar Nipje kan beter thuis slapen. Dus nu ga ik maar even achterstallig werk inhalen.
Wij zijn heerlijk aan het kneuteren aan de keukentafel. Pamman en Mini zitten de belasting te doen. Mannie speelde buiten in de regen maar nu is het droog en is hij naar binnen gekomen. Ik zit nog in badjas en ga mijn schminkhuiswerk maken.

Staan een paar foto's op Hyves van Mini met kort haar (niet erg spectaculair, ze had geen zin in een sessie).
Slof is vanmorgen van het bed afgelazerd, wardoor hij een nieuwe bult heeft op de plek van de vorige . die was net over.

Verder lekker gezwommen met Poek, gelunched en daarna afgeleverd op het feestje. Slof ligt te tukken, dus nu verkeren wij in de zeldzame zaligheid dat we nu met z'n 2-en beneden zijn
Arm Slofje!

Hier ook met z'n tweeën beneden. Het grut is buiten. Ik ben net aangekleed en ga nu mijn schminkhuiswerk maken. Voor de lunch had ik wentelteefjes gebakken, was hartstikke lekker. Nostalgisch eten. Pamman is nog steeds zijn administratiezooi aan het opruimen.
o, lekker, wentelteefjes! is idd iets van vroegû.
Ik: je hebt rode wangen mini

Mini: wat?

Ik: dat je rode wangen hebt

Mini, kijkt wat bedenkelijk. Is even stil, kijkt dan naar beneden en zegt: ik kan het niet zien, alleen als mijn hoofd los is.

Mini: papa, mijn wangen zijn rood

Remman: ja dat zie ik

Mini: straks worden ze weer groen
Lekker ding

Mannie had ook zoiets van de week: 'Als ik mijn hoofd eraf haal dan praat ik door op de grond.'
Mini van Remma!!! *Wahahahaha*

Zal ik dan voor de leut ff meedoen en mijn irritante-man actie vertellen!?

Oke, daar komt hij. We hadden een afspraakje gisteravond bij vrienden vlak bij. Oppas zou kwart voor zeven komen, we moesten er zeven uur zijn, het is tien minuten fietsen. Paul wilde graag nog wel ff na zijn werk een biertje drinken in de bar want dat is altijd 'heul' belangrijk. Prima, had gezegd dat we er zeven uur moesten zijn. Extra info: hij gaat altijd op vrijdag een biertje drinken, vind ik nooit erg.

Puntje bij paaltje; om kwart voor zeven bel ik hem of hij er bijna is. Ja zegt hij, bijna. In feite reed hij net weg en kwam hij om zeven uur thuis. Vervolgens was hij geirriteerd dat ik met mijn jas aanstond en dat hij meteen wegmoest. Ja, zeg, ga daar ff lekker rustig aan doen, alsof we niet al te laat waren.

Ik begrijp dat dan niet, dan ga je toch een kwartier eerder weg? "We zijn prima op tijd" nee, dat zijn we niet. "Er gaat niemand dood als we een kwartier te laat komen." Nee, maar ik heb een hekel aan te laat komen. Bovendien zit ik me dan op te vreten, moesten we gestressd weg en heb je nauwelijks de tijd om je kinderen gedag te zeggen.

En inderdaad, Sox. Ik heb het gedaan. Ik zeur, overdrijf etc.

En hij begrijpt het nog steeds niet. Erg irritant.
Ja maar Es, JIJ hebt een hekel aan te laat komen, natuurlijk ligt het dan aan jou! Duh.

Mijn man wil me graag boven hebben, ga maar even helpen (met de kinderen welteverstaan).. Ik heb Mini een blaadje gegeven met een 'leeg hoofd', daar kun je schminkmodellen op tekenen. Kind heeft een paar prachtige dingen verzonnen, ik was onder de indruk.

Hé, we hebben zo'n gezellige dag vandaag. Word ik nou echt blij van
Tsssk. Op tijd komen is zo "not done". Dat snap je toch Es.
mannen, bier in de kroeg en tijd is GEEN goede combinatie. en afspraak is afspraak is een uitspraak die ze ook niet kennen. (bekt wel lekker, trouwens, die zin). zou precies hetzelfde gedaan hebbem, Es.

Poek is naar feestje geweest en wij hebben nog 'even' een borreltje gedronken, erg gezellig. ouders van crechegenootje wonen echt in de binnenstad in een superpand van 5 verdiepingen (was echt de tel kwijt bij de rondleiding), nota bene met tuin. En in de stad struikelede je echt letterlijk over de Schotten in kilt, erg grappig (vanavond NL -Schotland)
quote:remma schreef op 28 maart 2009 @ 17:28:

Ik: je hebt rode wangen mini

Mini: wat?

Ik: dat je rode wangen hebt

Mini, kijkt wat bedenkelijk. Is even stil, kijkt dan naar beneden en zegt: ik kan het niet zien, alleen als mijn hoofd los is.

Mini: papa, mijn wangen zijn rood

Remman: ja dat zie ik

Mini: straks worden ze weer groen
quote:remma schreef op 28 maart 2009 @ 18:42:

Tsssk. Op tijd komen is zo "not done". Dat snap je toch Es.Fashionably late heet dat. Mijn man is altijd fashionably way too late
Die van mij altijd te vroeg.
Is dat ook fashionably? Nee zeker?
Misschien moeten we daar eens een nieuwe trend van maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven