Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Ook rete-irritant hoor, want dat gaat ie 10 minuten staan zeuren dat ik nog niet klaar ben. Nee, knurft, het is ook nog geen tijd
Gut, het lijkt wel irritante mannen weekend.

Vind actie van Paul en Koekkerel ook irritant. En is hier ook een grote ergernis dat man mij dan uitmaakt voor zeur als ik geheel terecht er iets van zeg als hij een irritante actie heeft.

Hoewel man vandaag veel dingen alleen moest doen heeft ie het bijzonder goed gedaan eigenlijk, geen gemopper en gezeur of irritantie acties. Viel weer mee

Ben nog steeds ziek. Keel doet erg zeer, oren en nek ook. Heb het de hele morgen verschrikkelijk koud gehad, bleek mijn temperatuur, 34,5 te zijn. Nog 3x gemeten want ik dacht dat klopt vast niet, maar klopte toch wel. Heb regelmatig even een uurtje gelegen maar de hele dag in bed gaan liggen kan ik dan weer niet.

Baal wel een beetje want maandag en dinsdag staat er een vrij belangrijke training op het programma, maar moet er ook lang voor reizen en zoals het nu gaat zie ik me dat nog niet doen.

Mini van Remma is erg grappig.

Om jaloers op te worden Sok, zo'n supergroot huis met tuin in de stad.

En arm Slofje met zijn nieuwe bult.
Wowie, dat is wel laag zeg. Ik heb ook wel eens lage temp, 36, of 35,5 maar zo laag. Brrr.

Wij hebben leuk huis gezien, alleen op de verkeerde plek. Ja dat kan ook nog.
Dat is vaak hoor, leuk huis op de verkeerde plek.

Citro, niet raar dat je het niet warm kreeg met zo'n temperatuur. Is wel erg laag. Pas je een beetje op jezelf?

Sok, lijkt het maar zo of heeft Poek al vaak kinderfeestjes?

Ik moet nog 2 dieren tekenen en 4 clowns/pierrots (en daar hou ik helemaal niet van).
Grappige foto's op je hyve Pammie

heb een link naar fotootjes van Limoen in de AK gepost.

Ze kan trouwens de R nog steeds niet (goed) uitspreken, dus ze heeft nu een bil, en we waren in de billenwinkel
Hihihi.
is je thermometer wel goed, Citro? is wel heul erg laag. geen bloedarmoede oid? wel fijn dat Citroman een beetje meewerkte vandaag.

Poek had toevallig vorige week en deze week een feestje en 18 april staat de volgende gepland. Er is een vrij grote groep kindjes op de creche dat nu 4 wordt.

kreeg net een telefoontje vasn mijn zus; mijn vader is vrij onverwacht opgenomen in het ziekenhuis, met verschijnselen van bronchitis/longontsteking, hart dat het niet heel goed deed en enigszins uitgedroogd. had een zuurstofsaturatie van 80%, dus aan de zuurstof; zuurstof is nu weer goed.

het ging ook al weer een maandje goed met mijn ouders
Och Sok, wat schrikken! Hoe is je moeder eronder?
Oh jee Sok. Dat is inderdaad even schrikken. Hoe is het nu?

Ben net uit bed, ga maar eens iets eten, en dan douchen.
ben ook net uit bed, ook mar eens docuhen. Volgens zus was Pa wel weer wat beter aanspreekbaar. en oogde minder ziek dan gisteren. hij blijft voorlopig even op de hartbewaking, ook al omdat ze denken aan een hartinfarct. hij heeft eenpacemaker, waardoor ze dat slecht kunnen checken, maar een bepaald marker-enzym voor hartinfarcten was verhoogd en was vannacht geztegen. dus misschien moet hij ook nog een hartcatheteristie. Ik ga vanmiddag eerst naar mijn moeder en dan naar pa. Volgens zus was ma aardig in paniek geweest gisteren (en mijn zus en zwager daardoor ook)
Dat lijkt me niet raar, als je man ineens wordt opgenomen. Fijn dat het vandaag wat beter gaat.

Wij zijn aan het lanterfanten. Dat is leuk, mits je de tijd niet vergeet. En we hadden even niet door dat de zomertijd vannacht is ingegaan. Dus Pamman moet nu in 5 minuten douchen om op tijd in de bioscoop te kunnen zijn. Hij gaat met Mini en daarna gaan ze chinees eten. Dat vindt Mini volgens mij het leukst omdat morgen op school het landenthema start en bij hun in de klas is het land China.

Mannie en ik moeten om 5 uur in het theater zijn en daarna gaan we poffertjes eten.

Ben nu aan het strijken. Ik mocht lekker uitslapen, ik werd wakker gemaakt met koffie en ontbijt op bed en toen hebben we nog een hele tijd heerlijk geknuffeld met z'n allen.
Alleen laatste blz gelezen, schrikken van je vader Sok! Hoop dat ze hem goed in de gaten houden.

Hier dreigde instortingsgevaar, dus ik was ondergedoken. Lees heel vroeg naar bed en verder niets doen. Gisteren visite en toen ging het weer. Ik heb laatste nachten matras in de woonkamer gelegd om zo door te kunnen slapen. Esman brengt Moppie dan voor voeding en verder slaap ik. Irritant, maar het is even niet anders. Typisch geval van dat ik het te laat aan geef als het niet meer gaat.

Ga nu op zoek naar voeding die Moppie mag en ga dan de laatste of nachtvoeding niet meer zelf geven, anders kun je mij volgende week weer wegdragen ben ik bang...

Zo, nu even teruglezen en kijken of jullie gezelliger dingen te melden hebben.
Even een voor Esmee, hoop dat je met wat maatregelen er weer een beetje bovenop komt.

En ook een voor Sok, schrikken zeg, van je vader.

En verder duik ik mijn bed weer in. Gaat nog steeds niet goed, barst van de keelpijn en hoofdpijn, had gisteren ook een erg pijnlijke stijve nek en hals, dus begon me een beetje zorgen te maken. Maar geen koorts meer, dus het zal wel los lopen. Heb inmiddels besloten dat morgen werken niet haalbaar is, zou inclusief reistijd van 7 tot 19 uur de deur uit zijn, en als het morgen uberhaupt al beter gaat is dat toch iets te veel van het goede.

Wat een gezellige uitjes hebben jullie vandaag Pammie! Veel plezier.
Wij leven ook nog in de wintertijd trouwens, nog geen klok vooruit gezet.
voor Esmee en een beterschaps:hug: voor Citro.

Klinkt een beetje als wat Mini laatst had, met die nekpijn en hoofdpijn. Verstandig dat je morgen aan je voorbij laat gaan, hoe jammer ook.

Mannie en ik hebben bedden verschoond en zijn daarna samen in bad geweest. Hij is nu uit zichzelf zijn Duplo aan het opruimen (ik geloof mijn ogen niet!) en dan gaan we zo'n beetje.

Later.
Sok, wat schrikken. Hoe was het met hem en met je moeder?

Citro, klinkt niet lekker, beterschap!

Esmee, slaap ze. Heb je al pompoen geprobeerd trouwens? paar blokjes even in magnetron met water, hartstikke makkelijk en levert hier weinig problemen op.

Wij hebben ontdekt dat we Nipje gewoon veel eerder en vaker in bed moeten leggen. Dan slaapt hij ineens uren per dag; misschien gaat hij daar wat beter van groeien.
voor Esmee. Goed dat je het nu zo aanpakt, maar let je wel op jezelf? ik zal het woord 'fles' niet in de mond nemen, maar als hij het met die nachtvoedingen blijft volhouden en jij echt instort, ben je verder van huis. en dan ultra-super-hypo-de-pipo-allergeen uiteraard.

voor Citro. goed dat je hebt afgezegd. Slik je pijnstillers oid? beetje ibu's oid kan nu geen kwaad, denk ik. beterschap.

hoe waren jullie uitjes, Pammie? ben benieuwd!

Nippo; fijn dat Nipje nu wel slaapt. en fijn dat die pompoen geen problemen oplevert.

Metmijn vader ging het wel weer aardig; hij was redelijk geschrokken. wel erg moe, maar hij wilde toch wel graag even zijn bed uit. Voorlopig blijft hij even op de hartbewaking. Hij heeft dus een infarct gehad, hoe erg het is geweest gaan ze komende week vaststellen en aan de hand daarvan worden verdere acties vastgesteld.

Mijn moeder was behoorlijk ontdaan. heeft gezien hoe mijn vader op de grond lag (was uit bed gegleden en kon niet meer opstaan, maar hij bleef het maar proberen) en vond dat heel erg. En alle commotie en gedoe eromheen deed haar zeker geen goed. Verder is ze erg moe (heeft 2,5 week geen bloed gehad) en kon in het ziekenhuis geen 30 m lopen; ik heb haar in een rolstoel geduwd. Disndag moet ze volgens schema bloed prikken en dan donderdag bloed, maar ik wil haar eerder hebben. morgen maar even met het 'hoofd logistiek (mijn zus) regelen
He bah Sokje, wat een schrik! Hoe is het nu met je vader? En wat zullen jullie allemaal geschrokken zijn .

En beterschap voor Citronella. Hopenlijk kan je morgen wat uitzieken.

Bril bij Limoen vind ik hartstikke leuk staan. En wat is Mandarijn al een grote vent!

Esmee, ook sterkte voor jou! Volgens mijn vriendin de dietiste zouden bloemkool, peen en broccoli echt geen reactie mogen oproepen. En anders rijstebloem/rijstepap.

Elessie, hoe is het nu met jou? Trek je het nog een beetje?

Miffy, hoe was je weekeinde?

Hier ook even lappenmand trouwens. Ik slik nu bijna 2 weken AB en ik voelde me als herboren. Was echt een openbaring. Maar sinds vrijdag ineens weer een opspelende ontsteking in mijn gezicht. Dikke wang, het doet verrrekte pijn en ik ben het hele weekeinde als moe en koortsig. Kortom, er zit weer iets ondergronds te etteren en ik weet niet wat ik er aan moet doen. Dermatoloog verdenkt mij van krabben (het doet al pijn als ik zalf smeer, dus nee, ik krab niet GRMRMMMMBBBBBLLL). Na de geweldige opleven van vorige week (ik vond mijn werk ook direct weer leuk) is dit dus weer even goed balen en ik weet ook niet hoe ik het had moeten voorkomen en wat ik er nu aan moet doen.
Wat vervelend Anky. Ook balen dat je niet weet hoe je het had kunnen voorkomen.

Dank trouwens voor de tips. We hebben vandaag wortel geprobeerd. Uit een potje omdat dat zo glad is. En Nippo ook dank voor de tip. Aan pompoen had ik echt niet gedacht, wij eten dat nooit.

Goed dat je aan de bel trekt voor je moeder Sokje, ze heeft het nodig geloof ik.

Citro, ik zou het advies van Sokje opvolgen en flink aan de ibu's gaan.

Hoe waren jullie uitjes Pammie? En hoe heb jij het gehad Miffy? Qua weer had je (behalve gistermorgen) geluk geloof ik.
Wat balen Ank, dat het ineens weer terug is. Ik vind het toch heel raar dat je maar ontstekingen blijft krijgen terwijl je al 2 weken aan de ab zit. Zou toch op moeten houden dan.

Nip, wat grappig, jullie ontdekking. Zo ontdek je nog eens wat met je derde

Sok, fijn dat het met je vader beter gaat!

Uitje van Mannie en mij was ontzettend leuk, hij was enorm onder de indruk. We zaten helemaal bovenin op de allerlaatste rij en hadden een fantastisch zicht. Toen de voorstelling 10 minuten bezig was zei hij: 'Dit is een heel leuk filmpje!' Daarna zouden we poffertjes gaan eten maar die waren op (?), aan de overkant zit een pannenkoekenrestaurant, wij daarheen. Moesten even wachten op een tafel, nou oke. Na een kwartiertje mochten we aan tafel en toen hebben we drie kwartier gewacht op de poffertjes. Drie kwartier! Mannie hield zich wonderwel en was ontzettend lief en opgevoed. Toen hij zijn bordje leeg had zijn we meteen gegaan en we waren tegen half 9 pas thuis. Pamman en Mini hadden het ook leuk gehad, film gezien, gesjopt (kind heeft 2 jassen gekregen) en heel lang bij de chinees gezeten.

Nu even lekker thee.
Ach wat leuk, dat zou ik ook eens moeten doen met Nippa. Heel af en toe ga ik met Nippi naar de bioscoop, maar ik kan best eens met Nippa gaan, die komt toch vaak een beetje aandacht tekort (en daar doet ze dan wat aan via drakengedrag).

Ik heb bij Nipje nog meer ontdekt. Dat je moet forummen onder het kolven bijvoorbeeld, want dan kolf je vaak automatisch langer (want je wilt nog iets aflezen) en dan produceer je dus meer. Ik kan nu dubbelzijdig kolven en miuzen tegelijk, door een kolfset op mijn been te zetten en tussen mijn buik en bureau te klemmen. En ik heb ook ontdekt dat twee keer na de lunch kolven meer oplevert dan een keer voor en een keer na de lunch.

Sok, hopelijk valt de ernst mee. Kan me voorstellen dat het voor je moeder een hele aanslag is; die stress doet haar natuurlijk ook geen goed.

Miffy, hoe is het?
quote:nippo schreef op 29 maart 2009 @ 21:11:

Ik kan nu dubbelzijdig kolven en miuzen tegelijk, door een kolfset op mijn been te zetten en tussen mijn buik en bureau te klemmen.
Haha Nippo, ik zie nu direct een beeld van een kolvende Nippo voor me (à la Houdini).

Bij mij op het werk helaas weinig interessants te beleven tijdens het kolven: zat op het invalidentoilet .

Pammie, klinkt leuk, die tijd met 1 kind. Ik ga tegenwoordig ook zondagmorgen altijd zwemmen met Ot en Sien. Is echt leuk voor die 2, even zo zonder babyzusje. Ze willen trouwens nog een babybroertje erbij. Beter voor de geslachtsverdeling in huis. Ik heb maar gezegd dat A-man voor 2 telt .
Haha Nippo, ik zie nu direct een beeld van een kolvende Nippo voor me (à la Houdini).

Bij mij op het werk helaas weinig interessants te beleven tijdens het kolven: zat op het invalidentoilet .

Pammie, klinkt leuk, die tijd met 1 kind. Ik ga tegenwoordig ook zondagmorgen altijd zwemmen met Ot en Sien. Is echt leuk voor die 2, even zo zonder babyzusje. Ze willen trouwens nog een babybroertje erbij. Beter voor de geslachtsverdeling in huis. Ik heb maar gezegd dat A-man voor 2 telt .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven