Mutsen
dinsdag 7 april 2009 om 21:20
Ik ben trouwens erg blij: ik heb maar één spijkerbroek en dat vond ik wat weinig, zeker nu ik een stuk minder jurkjes/rokjes draag. Esprit had in de sale wat leuke spijkerbroeken en die werden vandaag geleverd. Ik pas ze allemaal, ze zijn allemaal precies de goede lengte, ze zitten alledrie heerlijk en de 2 goedkoopsten vond ik het leukst. Dus heb ik voor €65 2 spijkerbroeken.
dinsdag 7 april 2009 om 21:32
Te laat, ze zit naast me, ze had een beetje keelpijn, en geen slaap en ook een beetje honger, zei ze. En ik koop haar om (probeer). Als ze even mee naar beneden gaat een ontbijtkoekje eten en een glaasje water drinken, of ze daarna dan weer lekker gaat slapen, en dat beloofde ze, en ik geloofde het, of ik hoopte het. En nu zit op haar allerschattigst naast ons onder een dekentje haar ontbijt koek op te eten...
Ik zei toch dat ik twijfelde aan mijn moederkwaliteiten?
Liz wordt groot Es.
En die mannie
Ik zei toch dat ik twijfelde aan mijn moederkwaliteiten?
Liz wordt groot Es.
En die mannie
dinsdag 7 april 2009 om 22:05
dinsdag 7 april 2009 om 22:11
Ik ben toch duidelijk nóg een stuk labieler dan ik al dacht, want ik belde vandaag het ziekenhuis omdat ik compleet vergeten was waar ik heen moet, donderdag. En toen bleek dat er ergens iets misgegaan was, want er bleek alleen een afspraak gemaakt te zijn voor een intake, niet voor de curretage zelf. En toen begon ik aan de telefoon tranen met tuiten te huilen. Oeps. Mevrouw aan de andere kant begreep gelukkig wel waarom ik het echt heel graag nog deze week achter de rug wil hebben, dus intake is nu verplaatst naar morgen, en ze zou alvast voorlopig op donderdag of vrijdag (wanneer hoor ik morgen) de curretage zelf proberen in te plannen, maar ze had er alle vertrouwen in dat dat in orde kwam.
Wat zijn al die meiden bij jullie wakker vanavond! En Es, wat hebben je kinderen en jij het met elkaar getroffen
Ank, die rij ontstekingen van Nippo is niet ineens verdwenen na anderhalve dag je een beetje beter voelen. In jouw plaats zou ik die verwijzing naar een internist nog steeds willen.
Beterschap!
Wat zijn al die meiden bij jullie wakker vanavond! En Es, wat hebben je kinderen en jij het met elkaar getroffen
Ank, die rij ontstekingen van Nippo is niet ineens verdwenen na anderhalve dag je een beetje beter voelen. In jouw plaats zou ik die verwijzing naar een internist nog steeds willen.
Beterschap!
dinsdag 7 april 2009 om 22:54
voor Miffy; kan me vorstellen dat je het ff gehad had aan de telefoon. wel fijn dat je dan morgen al kunt komen. Maar beter dat je er zsm van af bent; dan kunnen al die K-hormonen uit je lijf.
wat een wijsheid van Liz, Es! Ik geloof dat ik het wel leuk vind, al die vragen, maar wel moeilijk om eea goed en eenvoudig uit te leggen
en ik moest vreselijk om de knoop van Pammannie.
ben net gaan sporten, maar snel afgehaakt, want werkelijk kots- en kotsmisselijk. Zit nu nog af en toe te zuchten achter de PC (ik moet altijd zuchten als ik misselijk ben). denk dat het eten te vet was; kan ik niet zo goed tegen.
Moeders is vandaag uit het ZH gekomen (met een saturatie van 88%) en naar alle waarschijnlijkheid mag mijn vader donderdag.
En Vlekmormel is nog altijd niet gesignaleerd
wat een wijsheid van Liz, Es! Ik geloof dat ik het wel leuk vind, al die vragen, maar wel moeilijk om eea goed en eenvoudig uit te leggen
en ik moest vreselijk om de knoop van Pammannie.
ben net gaan sporten, maar snel afgehaakt, want werkelijk kots- en kotsmisselijk. Zit nu nog af en toe te zuchten achter de PC (ik moet altijd zuchten als ik misselijk ben). denk dat het eten te vet was; kan ik niet zo goed tegen.
Moeders is vandaag uit het ZH gekomen (met een saturatie van 88%) en naar alle waarschijnlijkheid mag mijn vader donderdag.
En Vlekmormel is nog altijd niet gesignaleerd
woensdag 8 april 2009 om 05:47
Miffy, heel veel sterkte vandaag met de intake.
Sokje, ik verbaas me steeds weer over het naar huis gaan van je moeder. 88%, dat is toch absurd weinig. Hoe moet je moeder zich dan ooit redden thuis? En je vader zal ook nog wel niet al te veel kunnen neem ik aan als hij morgen thuiskomt?
En dan ook nog geen nieuws van Vlekmormel . Wat een gedoe allemaal bij jullie.
Citronella, ook een voor jou vanwege slecht slapende kinderen. Hier slapen ze voorbeeldig. Komt voornamelijk door de Kindergarten. Daar worden ze zo moe van dat ze om 19 uur 's avonds helemaal KO zijn.
Sokje, ik verbaas me steeds weer over het naar huis gaan van je moeder. 88%, dat is toch absurd weinig. Hoe moet je moeder zich dan ooit redden thuis? En je vader zal ook nog wel niet al te veel kunnen neem ik aan als hij morgen thuiskomt?
En dan ook nog geen nieuws van Vlekmormel . Wat een gedoe allemaal bij jullie.
Citronella, ook een voor jou vanwege slecht slapende kinderen. Hier slapen ze voorbeeldig. Komt voornamelijk door de Kindergarten. Daar worden ze zo moe van dat ze om 19 uur 's avonds helemaal KO zijn.
woensdag 8 april 2009 om 08:04
En Pammie, ik begrijp je ook wel hoor. Thuiszitten is natuurlijk veel prettiger als je weet dat je na een bepaalde periode weer aan de slag kan. Aan de andere kant moet je niet wanhopen: ik weet zeker dat er binnenkort wel iets op je weg komt. Uiteindelijk hoeft er maar 1 baan te zijn waarmee het klikt en je bent weer up and working.