Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
en heel fijn, jullie opsomming van pizza-ingredienten. moet er momenteel even níet aan denken.

fijn dat je morgen trouwens terecht kunt, Miffy. Aan de ene kant is het misschien verstandig niet te gaan werken; aan de andere kant leidt het wel af.
Nooit van gehoord, vieze boerenvirus. Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Beterschap
Hoe waren de pizza's Remma?

Spinazie, knoflook en blauwschimmelkaas op een pizza is toch wel erg lekker trouwens. Fruit wil ik er nooit op, maar verder hou ik vooral van uitgesproken smaken op de pizza, ansjovis, olijven, stinkkazen, tonijn, olijven, dat soort dingen.

Miffy, fijn dat je morgen toch terecht kunt. Dat wachten erop is ook maar niks.

Fijn Sok, weer een virus. Hoe gaat het nu met je moeder thuis?

Ik loop hopeloos achter op het gebied van telefoons, maar wat is t9?

Laatst had Mandarijn een rare natte smetplek achter zijn oor, nu heeft Limoen het, in haar oorschelp, gek hoor, vraag me af hoe ze daar nu weer aan komen of wat het is, lijkt wel een beetje besmettelijk dan, als ze het allebei hebben..
Ik weet waarom Esmee stil is, maar vraag me toch af hoe het met je is Esmee.

En met Anky vandaag? zet de trend van je beter voelen door door?
Dubbelgepost
Ik denk dat ik iets heb gemist over Esmee, hoop dat het goed met haar gaat.

Miffy, fijn dat je morgen terecht kan en alvast heel veel sterkte.

Anky, je gaat je toch nog wel laten doorverwijzen? Ik denk dat je het beste naar een ziekenhuis met een klinisch immunoloog kunt gaan, en daarvoor moet je denk ik minstens naar een groot maar misschien wel naar een academisch ziekenhuis. Is niet echt bij jou in de buurt ben ik bang.

Hier ook courgette op de pizza, en ook als handig babyvoer (je legt een courgette in de koelkast en snijdt er een stuk af als je hem nodig hebt, net als met de pompoen). Vandaag spercieboontjes voor Nipje. Hij geet wel het goede voorbeeld: bij de eerste hap kijkt hij heel walgend (kinderen hebben dan de grootste lol) maar vervolgens eet hij wel de bak gewoon leeg. Dat doen die anderen niet na.
Ik heb eindelijk wijzigingen voor de kinderopvangtoeslag ingevuld, hehe, het werd tijd.. scheelt maar een paar honderd euro in de maand

Zat er zo lang mee in mijn maag omdat ik niet iedere week hetzelfde aantal uren werk en mijn vakanties niet doorbetaald zijn etc, dus ik heb een schatting moeten maken wat ik ga verdienen, en het aantal opvanguren is daardoor ook maar een schatting, dus tja, we zien wel, in de loop van het jaar, kan het altijd nog een keer wijzigen als het erg veel van de schatting af gaat wijken..
Citro, t9 is zo'n systeem waarmee een telefoon bij sms-jes gokt wat je bedoelt, min of meer

Jouw spinazie, knoflook en kaas voor op een pizza hadden wij vanavond in pannenkoeken. Ook lekker.

Kunnen de plekken niet gewoon gekomen zijn door een keertje niet zo goed afdrogen?

Morgen werken was ik niet van plan. Ik denk zomaar dat ik vannacht wel eens niet zo heel goed zou kunnen slapen en dat ik me morgen echt niet zal kunnen concentreren, dus morgen blijf ik gewoon zo lang mogelijk in mijn bed liggen.

Ik mag trouwens kiezen tussen een ruggenprik en een volledige nacrose, en denk dat het dat eerste wordt. Volgens mij ben ik een beetje afwijkend, maar ik denk dat ik het op de lange termijn prettiger vind om niet helemaal onder zeil te zijn geweest. Het lijkt me dan helemaal zo onwerkelijk dat het echt allemaal gebeurd is. Lichamelijk maakt het verder niet zoveel uit, het heeft allebei voors en tegens. Iemand van jullie nog ideeën over waarom ik beslist toch voor een narcose zou moeten kiezen?

Sok, beterschap! Hoe is het met je ouders?

De ger en de kaas van Remma kwamen op mijn telefoon net op twee verschillende regels terecht. Als het gewoon achter elkaar staat, is het wel duidelijk, eigenlijk

Op de mobiele site staan trouwens ook geen plaatjes, dus Pammies telefoon zie ik nu ook pas, en ik heb laatst ook al een keer een lekker ontbijt gemist

Pammie, telfort nog uitgelegd gekregen dat je dus echt niet ging betalen?
Nip, dat walgend kijken bij een eerste hap: bij Pluis had ik vaak het idee dat het niet echt walgend was, maar gewoon een verraste reactie op een nieuwe smaak. Volgens mij moet in elk geval Pluis nog wat ouder worden voordat hij in een wat de boer niet kent dat vreet hij niet-fase komt, en nieuwe smaakjes en dat gezicht gaat koppelen aan walging.
Toevallig kwam ik net langs Citro. Kom even melden dat ik al mijn energie nodig heb om rechtop te blijven en dus heb ik de computer na werktijd amper aan. Vind het lastig om niet bij te blijven, maar het is even niet anders...

Werk en gezin kosten eigenlijk al meer dan ik heb nu en dus lig ik iedere avond enorm vroeg in bed (ik ben al laat nu haha) en probeer het zo uit te zingen. Ben enorm blij met de langere weekenden die er aan komen.

Moppie reageert overigens goed op broccoli en peer nu. Na de wortel gaat dit ook goed. Heb dus goede hoop dat we de juiste kant op gaan. Nu nog af van die gebroken nachten en ik kan weer meer onthouden van wat anderen vertellen Voor nu dus even sorry voor ego en tot snel!

Miffy, jij veel sterkte meis!
algehele narcose kan wat meer nawerkingen geven, maar volgens mij is dat erg persoonsafhankelijk; ik had er ooit zo'n last van. ruggeprik kan wat 'engig' gevoel geven.

Persoonlijk moet ik er niet aan denken dat ik meemaak als ze in mijn buik gaan wroten, maar ik kan me jouw beweegredenen wel voorstellen. En mijn zusje, waarbij de vleesboom verwijderd werd, heeft het ook met ruggeprik laten doen en die was daar erg over te spreken.

Ik heb ook wel eens gehoord dat baby's bij al het nieuwe eten 'víes' kijken, maar dat dat niet betekent dat ze het ook vies vinden.

Esmee: hoop dat alles goed gaat! had je eigenlijk niet gemist ( ) maar ik was dan ook wat ego bezig de laatste tijd.
Hi Esmee! Logisch dat je nu ff vooral sláápt! Ik vind het nog knap datje uberhaupt ng overeind staat, dus voor jou!
He Esmee, balen dat je nog steeds alle zeilen bij moet zetten om rechtop te blijven. Wel goed dat je de rest even op een laag pitje zet dan. Ik hoop dat de aanstaande lange weekenden je inderdaad goed doen. En fijn dat Moppie wat groente en fruit verdraagt.

Geen idee Miffy, over de ruggenprik vs. narcose, zou denk ik ook voor de ruggenprik gaan. Heel veel sterkte voor morgen alvast. Dat het maar gauw achter de rug is.

Mijn kinderen gaan op zijn hoogst 2x in de week in bad en de rest van de week was ik de oren niet Miffy, dus ik denk het niet Misschien is het vanwege te weinig orenwassen, dat zou natuurlijk wel kunnen.

Ik denk dat mijn mobiel dan ook T9 heeft? want die gokt ook altijd wat ik wil schrijven bij een sms..
oja, moeders: ik belde haar net en ze begon direct een tirade af te steken dat de telefoon zo vaak ging. eee ja: dan neem je toch niet op? Kortom: ze trok het nog even niet zo goed en ze had ook veel last van haar tenen, vermoedelijk een bijwekring van ''eén van de medicijnen.

overigens mag mijn vader morgen naar huis.

ik had wel wat willen doen, maar ik denk dat ik met dit buivirus beter even uit hun buurt kan blijven. en ik hoop ook dat de kinderen en Sokman er geen last van krijgen...
oja: ( ) Miffy: heel veel sterkte morgen
Late reactie, want ik ben ook al een paar dagen niet bij VRLK geweest, maar ik las daar dat het niet goed gegaan is Miffy. Wat rot zeg! Heel veel sterkte morgen!
Tenen, Sok? Succes voor de hele familie.

Willen ze vandaag wel een beetje slapen, Citro?

Esmee, ik had je wel gemist, en ook wel bedacht dat dat weinig goeds zou zeggen over je nachten. Hoop heel erg voor je dat hij het snel gaat snappen.
Sok, kunnen ze geen thuiszorg krijgen ofzo?
Zus is al bezig geweest om thuiszorg aan te vragen iig voor huishoudelijk werk. Moet ook wel, want voorlopig kunnen ze het echt niet zelf.
Gelukkig, hopelijk komt dat snel van de grond dan, die thuiszorg. (ook dat was iets wat zo'n transferverpleegkundig mooi had kunnen regelen toch?, vind het maar raar dat ze uit het ziekenhuis weg mag terwijl er voor thuis niets geregeld is)
Esmee, rot dat je nachten zo slecht zijn. Hier ook trouwens; het verrast me weer hoe lang een mens op de been kan blijven. Ik probeer hem nu wel in eerste instantie alleen een speen te geven 's nachts, en ga pas voeden als hij aan blijft dringen. Als dat niet gebeurt heb ik een relatief goede nacht, en als dat wel gebeurd een slechte (want dan had ik beter meteen kunnen gaan voeden). Vannacht was het redelijk tot een uur of 6.

Sok, hoe voelt je vader zich nu? En wat een lage saturatie inderdaad, en dan zonder oorzaak, en toch naar huis.
Zo makkelijk zijn ze tegenwoordig toch niet meer met thuiszorg geven? Hooghooghoogzwangere vriendin en vriend met zware operatie kregen helemaal niets, ouders woonden in de buurt en zoek het maar uit.

Esmee,

Citro, het is geen krentenbaard?

Es, je hebt mail.

Mif, ik weet het niet. Ik denk niet dat ik het bewust mee zou willen maken maar ik kan er eigenlijk weinig zinnigs over zeggen, ik weet niet hoe ik me zou voelen in jouw situatie. Bij de geboorte van Mannie had ik een ruggenprik en dat was verder allemaal prima (het zetten van de prik e.d.). Denk je niet dat het al 'echt' genoeg is voor je omdat je hebt gezien dat het hartje niet klopt?
Pammie, ik vind het al raar als ik in Nederland in een vliegtuig stap en dan "plotseling" heel ergens anders er weer uit kom, en hoewel de vergelijking natuurlijk nergens op slaat, verwacht ik een beetje dat ik dat gevoel nog veel sterker zou hebben als ik morgen onder narcose zou gaan. Niet dat ik er niet tegenop zie om bewust mee te maken, maar achteraf denk ik dat ik het prettiger vind. Als ik er morgen anders over denk, kan het altijd nog anders.

Sok, met een diarreevirus kun je vast beter even uit de buurt blijven van je ouders. Vervelend, maar het klinkt alsof er als je weer beter bent ook nog wel een tijdje hulp nodig zal zijn. Het blijft raar, dat je moeder gewoon thuis is. Is er 's nachts iemand bij haar?

Weltrusten allemaal.
Ik was trouwens schminken vanavond en het ging echt ontzettend k * t. Gelukkig mislukte de krokodil die schminkjuf bij mijn Ayers Rock (don't ask) ging schminken ook gigantisch. Was ik niet de enige loser

Nu ga ik naar bed.

Mif, heel veel sterkte, ik zal aan jullie denken morgen!
Ik snap je vergelijking wel maar ik weet niet of ik in dit geval zou willen horen wat ze allemaal aan het doen zijn. En ik weet van die keizersnede dat ik een beetje moest raden wat ze aan het doen waren. Ik zou dat bij een curretage niet willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven