Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Oh.
Nou, ik heb eem nagedacht, maar er is niks Eigenlijk. Ben wel een paar avonden weggeweest, dus niet alle avonden achter laptop geweest.
Als er niets is, zal ik er niet meer over zeuren
Oh kiek, da's grappig, jouw post van 10:21 had ik nog niet eens gezien. Telepetatisch

Mijn cv is weg. Allemaal fingers crossed!
Es toch! heftig hoor, longontsteking! fijn dat je (schoon)ouders kunnen inspringen. Hou er ook wel ff rekening mee dat je niet overmorgen direct weer kunt rennen en vliegen he?

beterschap!
Sok, hoe is het met het oortje van Slof?

Ik ga me aankleden. Pamman keek een tikje bedenkelijk toen hij net thuiskwam en Mannie en ik nog vrolijk in pyjama ronddabberden. Werd er niet beter op toen ik zei dat ik toch een beetje in de werkeloos-mood moest komen
Slof z'n oortje is nog niet helemaal schoon. als het maandag nog niet over is, moeten we met de ab beginnen.

lekkere slons ben je, hoor, Pam!
Slons is my middlename

Ik dacht dat je al begonnen was met de ab?

Wij hebben lekker in de tuin gelunched. Ga nog even een boekje lezen in de zon.
He bah Elessie. Kalm aan doen hoor (niet zoals ik denken dat je ook nog wel het huishouden en de kinderen kan bestieren). In bed en er niet meer uitkomen. Hopenlijk slaat de AB snel aan.
En Pam, ik ga voor je duimen!

En arme Mandarijn. Ik herken het wel van Ot, dat is ook zo'n brokkenpiloot. En helaas is het nog niet echt minder geworden, ook niet nu hij al 3 is.

Hier weinig te melden, lekker aan het genieten van mooi weer en veel in de tuin aan de slag. Niet mijn hobbie, maar het was echt nodig helaas. Vanmiddag is ook A-man ook weer thuis en dan gaan we denk ik maar even een eindje fietsen met de kinderen. Naar een speeltuin ofzo. Of misschien wel pannenkoeken eten, hoewel dat lijntechnisch niet zo'n strak plan is.

Haha Nippo, met zoveel voorraad in de vriezer en kans op een babyloze nacht had ik het wel geweten en was ik mooi daar blijven slapen . Hier trouwens heel veel melk weggegooid toen Maby eenmaal op de gewone halfvolle melk over was. Ik was helemaal vergeten dat ik nog een la in de vriezer vol had en in een bui van hormonale opruimwoede heb ik alles weggekieperd .

Sokje, hopenlijk is het oor van Slof snel beter en hoef je niet aan de AB. En wat je collega betreft: ik kan me voorstellen datr het lastig is om te zien dat het mis kan/gaat lopen. Ik kan me helemaal voorstellen dat je haar wilt helpen, maar dit soort dingen blijft lastig. Ik denk dat ik zelf (nog) even geen actie zou ondernemen, maar haar wel goed in de gaten zou houden, zodat je kan helpen zodra je ziet dat het wél misgaat.
hier ook lekker op het terras, heb net half liggen dutten in de zon, heerlijk.

zal ook voor je duimen, Pam; spannend!

Poek heeft zo een feestje, maar ligt nu te pitten op de bank. Ze hoest weer stevig en als ze dan overdag slaapt, vind ik dat nietzo'n goed teken. zo maar eens wakker maken.
Elessie, jij had het laatst over leuke meezingliedjes en ben je al naar Kikkerdrik geweest? Geweldige film met echt hele leuke liedjes!

Ik wacht geduldig af totdat je moeder uitgebrand is
zo, Poek is naar feestje, Slof ligt te pitten en Sokman is op de motor weg. eet niet mee, dus wij gaan vanavond lekker patat halen; lijntechnisch niet handig, wel lekker. Ik was overigens niet afgevallen, maar ook niet aangekomen, dus ik was niet ontevreden.

Wat betreft die collega: we gaan als afdeling haar zoveel mogelijk uit handen nemen en gaan het management ook informeren (met haar toestemming), zodat die ook op de hoogte zijn.en misschien moet ik , als ik weer met haar op één kamer zit (nu even 2 maanden niet) af en toe eens wat laten vallen.

net toen ik Poek op het feestje bracht, hadden een aantal moeders het over basisscholen. één van die moeders wilde graag een creatieve school want al dat leren:'ach, dat zoek je wel op google'. Mijn bek viel nog net niet open. Ik ben ook erg voor het stimuleren van creativiteit, maar we leven nu eenmaal in een informatiemaatschappij en daar moeten ze toch (deels) in mee. Dus ik wil ook graag de nadruk leggen op leren. En alsof je alle kennis opkan doen via google!

Maar goed: ieder z'n meug.
Sok, eerst met je eigen verhaal komen (jij bent er tenslotte ook niet helemaal ongeschonden uitgekomen bij de tweede) en zo iemand zich in 't verhaal laten herkennen wil ook wel eens werken. Waarschijnlijk haakt ze dan wel in.
Kennis via google. Google als vervanging van school? Hmm. Noudaweekniehoor.

Iemand interesse in 2 (!) potjes?
Hee Es, ga es fluks je bed in.
anoniem_45097 wijzigde dit bericht op 21-03-2009 18:38
Reden: x--> ks
% gewijzigd
nou
kwartet
Es, jee, da's schrikken, longontsteking. En wat rot zeg dat het net gebeurt nu je alleen bent. Heel veel beterschap meis, wat naar voor je.

Pammie, inderdaad goed dat we niet nu net naar het CB moeten, ze zouden ons nog verdenken van kindermishandeling

Hij is de dag vandaag redelijk bult vrij doorgekomen, al trapte Limoen hem nog wel een keer de bank af ( ) We hebben hem toch maar meegenomen naar gym vanmorgen. Hij was nogal onder de indruk van de gymzaal en de andere kindjes, en was veel minder waaghals dan thuis, maar hij vond het heel leuk.

IK moest even nadenken over de zin: Ik wacht geduldig tot je moeder uitgebrand is.

Hmm, Anky, dat stelt niet helemaal gerust hoor, dat het bij Ot nog niet minder is Had gehoopt dat het een fase was eigenlijk

Wel gezellig Sok, patat eten als man er niet is, je moet het jezelf ook niet te moeilijk maken soms.

Lastig, van die collega. Zou bij gelegenheid een beetje van je eigen verhaal vertellen, geeft haar misschien ook een opening om over na te denken of te praten.
Ik hoop trouwens dat Slofs oortje snel opknapt (kan een oortje wel opknappen eigenlijk?)

Was gisteren bij vriendin met 2 kindjes op bezoek, we blijven meestal iets langer dan ik van plan ben omdat de kindjes altijd zo leuk spelen dus we waren een beetje aan de late kant voor Mandarijn's middagslaap. Hij viel uiteraard in de auto al in slaap, niet heel handig want meestal slaapt ie dan niet meer als we thuiszijn. Dus toen we aankwamen en ze allebei in de auto sliepen ben ik eerst de auto gaan uitladen en heb ze nog even laten slapen. En toen ik klaar was sliepen ze nog. Dus ik ben lekker in de achterbak (met de klep omhoog) in het zonnetje gaan zitten. En uiteindelijk sliepen ze tot 15 uur in de auto. Eerst werd Limoen wakker en die wilde wat drinken en eten maar ze wilde niet naar binnen. Ben wat limonade en koek gaan halen binnen en heb haar ook in de achterbak gezet en daar hebben we gepicknickt in het zonnetje. Tot Mandarijn een kwartiertje later wakker werd. Nu wil ze steeds weer picknicken in de achterbak van de auto

Mif, nog bij de kapper geweest vandaag?
Elessie, wanneer is man weer terug uit Litouwen? En hoe gaat het nu met je? Is de koorts al minder?

Sokje, ik zal het Google-verhaal in gedachten houden. Komt vast nogeens van pas. Nou snap ik ook waarom wij nog gewoon gestudeerd hebben: er was nog geen Google .

Hier lekker genoten van het mooie weer. Wat zal dat tegenvallen als het volgende week weer gaat regenen . Daarna nog pizza gebakken met Ot en Sien (de Aldi hier in het dorp verkoopt sinds kort verse gist, dus ik ben helemaal aan de bakkerij). Ze aten zowaar een paar stukjes mee, en dat is bijzonder, want mijn rare kinderen lusten geen pizza en pasta (en Sien zelfs ook geen pannenkoeken, patat dan gelukkig wel). Nu vanavond bijtijds naar bed, want morgen weer om 7.30 uur naar het zwembad.

Sien had nog iets grappigs vanavond. Ik bracht haar om 18.45 uur naar bed (kind was helemaal uitgewoond na een dag rennen en vliegen buiten) en ik zei dat ik haar de volgende morgen om 7 uur uit bed zou halen. Hoort A-man haar even laten luid roepen vanaf boven: "mama, het is 7 uur op mijn klok, ik kom uit bed: we gaan zwemmen" .
Hop terug in bed Es. Doe je wel rustig aan? Veel beterschap voor jou!

Bultige kinderen hier zeg. Wij hebben zo'n dame. Mini klettert ook altijd overal vanaf en zit ook regelmatig onder de blauwe plekken. Jammer dat het dus niet overgaat...

Google ipv school, lijkt mij een geweldige oplossing... Sufferds!

Jullie ook zo heerlijk genoten van het prachtige weer? Wij zijn veel buiten geweest, helemaal leuk.

Verder een hoop gestress over een vrijgezellenfeest. De lol is er alweer van af helaas.

Hoe lang moet je wachten op de bril van Limoen? Stickers meteen meegekregen of komen die gelijk met bril?

Hé Remma, da's goed nieuws. En een goede methode dus. Zet twee potjes neer en je kind wordt zindelijk .
Haha, wat een leuk verhaal, Citro. Het achterbankavontuur.

Geen pizza en pasta lusten? Dat gebeurt niet vaak bij kinderen.

Balen van vrijgezellenfeest Esmee.
Slim van Sien

Ik ben verse appelnotenkoek van AH aan het eten, ik kan je vertellen hij smaakt erg goed. (tegen niemand in het speciaal hoor )

Wij hebben ook genoten van het mooie weer vandaag, zo lekker dat de kindjes weer gewoon zonder dikke jassen en mutsen enzo de tuin in kunnen rennen. Zand water en een schommel, ze vermaken zich de hele middag wel.

Meteen ook wat tuinplantjes en bloemetjes gekocht bij het tuincentrum net zo als ongeveer 75 % van mijn woonplaatsgenoten, want de rij bij de kassa was ongelofelijk. Hoop niet dat ze meteen doodvriezen vannacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven