Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Grappig he, het is erg snel gegaan, achteraf. Maandag en dinsdag nog ongelukjes (vooral bij buiten spelen, en dinsdag op de creche lukte het ook nog niet: 3 keer in zijn broek geplast). Woensdag thuis 1 ongelukje tijdens het buitenspelen en donderdag, crechedag, geen 1 ongelukje. Gisteren ook niet (omadag) en vandaag wilde hij al gewoon op de wc plassen en hoefde ik helemaal niet meer mee van hem. Ook 's nachts helemaal droog.

Hij is een latert, maar dan ist ook helemaal klaar in 1 keer blijkbaar (goh, volgens mij doet-ie dat vaker )
Ik was even een paar dagen niet hier, dus had allerlei dingen gemist die ik nu pas lees. Heel dikke voor Miffy en ook eentje voor Es, plus beterschap natuurlijk!

Remma, heeft Pammies potje ondanks oudste's cynisme toch geholpen dan? Das wel snel!

Pam, ik duim voor je! Wanneer is ook weer je laatste werkdag?

Anky, hoe is het nu met de plekken? Slaan de laatste medicijnen die je gekregen hebt wel aan?

Kruimeltje is niet helemaal fit, had al voor de tweede keer deze week lichte verhoging (37.9), en daar voelt hij zich duidelijk niet lekker bij. Heb hem maar gewoon om zes uur in bed gelegd. Jongetje en meisje waren redelijk lief, omdat ze veel te veel gesnoept hadden vandaag, daar worden ze altijd wel mak van. Misschien moet ik ze gewoon dagelijks volproppen met zoetigheid We gingen vanmiddag naar een speeltuin over de grens, omdat de speeltuinen hier nog niet open zijn. Over de grens bleek het echter ook dicht wegens reconstructie, dus toen maar een boswandelingetje gemaakt. Heb zowaar een kleurtje gekregen vandaag.
Ow ik ben alweer mosterd wb mini's zindelijkheid
Pizza gaat er hier ook nog niet goed in helaas. Ze lusten het wel, maar veel te veel geknaag om er echt een maaltijd mee te doen. Mandarijn te ongeduldig en Limoen te traag. De laatste keer dat ik zelf gebakken had en Limoen heeft helpen beleggen wilde ze hem niet eens proeven

Pasta gelukkig wel.

Ik hoop dat de bril ergens volgende week klaar is Esmee, zou ongeveer een weekje duren. De pleisters hebben we al maar die moeten we pas gaan gebruiken als de bril er is, anders ziet ze helemaal niets meer.

Limoen varieert een beetje tussen "ik wil geen pleister, ik wil geen bril" en "wanneer is mijn roze bril nou klaar mama?" Dus we zullen zien hoe ze het gaat vinden

Ik ben een beetje traag van begrip vandaag geloof ik (of misschien niet alleen vandaag) maar 2 potjes overtollig dus Snel gegaan Remma, hartstikke goed.
Nip, ik snap trouwens wel dat je geen zin hebt om te kolven op de hei. Melk weggooien daar had ik dan weer niet zo'n moeite mee. Wat fijn dat nipje zo vrolijk is. Kruimel is ook zo'n blijerd, ik geloof niet dat ik bij de andere twee zo genoten heb van de babytijd als nu.

Sok, lastig hoor, dat geval met die collega van je. Ik zou toch bang zijn om bemoeizuchtig over te komen en dan ben je verder van huis. Maar je eigen verhaal vertellen en voorzichtig een beetje peuteren kan geen kwaad natuurlijk. Ik kan ook moeilijk inschatten hoe duidelijk de situatie is, jij voelt dat vast wel goed aan.

Arme Mandarijntje met zijn builen. Issie vandaag heel gebleven?
Ben ook benieuwd Citro. Mijn zusje had op haar derde (vierde?) ook een bril en een pleister. Later op school nog alleen een bril maar achteraf bleek dat ze mét bril de deur uitging en zónder bril in de klas zat. Uiteindelijk bleek ook dat ze hem niet meer nodig had.

Ook nu heeft ze geen bril of lenzen. Ik ook niet trouwens.
Zelfgemaakte pizza en pasta gaat er hier altijd erg goed in.

Vandaag kaasfondue gedaan met mijn tostiverslaafde kinderen, maar dat was een minder goed idee. Hoewel ze er van te voren helemaal enthousiast over waren, viel het qua eten wat tegen. Maar het was gezellig aan tafel, ook niet onbelangrijk.

Mijn stoofperen zijn bijna klaar, dan kan ik naar bed
ooo kaasfondue

Heerlijk.

Dat wil ik dan helemaal voor me alleen. Maak ik wel tosti's voor de kinderen ofzo
O ja dus, Mandarijn bultvrij vandaag. Wat gezellig Citro, picknicken in de kofferbak!

Ik had vanavond ook pizza gemaakt, was alleenstaand, dus lekker makkelijk. Ik maak dan altijd 's middags al deeg, met droge gist dan. Heb eigenlijk nog nooit geprobeerd met verse gist, maakt dat veel uit Anky? Jongetje vindt pizza lekker, meisje eet alleen de bodem met saus en olijven.
Wat goed zeg. Ik koop gewoon een rolbodem, voor de pizza dan.
Ehhhh, hier pizza van deeg van AH hoor dus zo zelfgemaakt is het niet haha.

Mijn kinderen (en ik) vinden de pizza quick saus ook erg lekker, dus bedankt Remma en Koeky! Na al die verhalen moest ik het toch maar eens proberen...
O ja, kaasfondue, dat hebben we nog nooit geprobeerd met de kinderen. Ik vind het zelf erg lekker. Heb je een soort van recept Esmee? Je bent wel goed bezig trouwens, met je stoofperen.
Recept heb ik als ik ga spitten in mijn receptenboek. Is wel een erg lekkere! Dit keer was het gewoon makkelijk een pakje uit de supermarkt.

Kinderen vonden stoofperen erg lekker en ik ook. Krijgen morgen eters, dus dan kan ik ze meteen slijten haha.
Ik vind de pizza-quick zelf nogal vies. Koekerd is de verslaafde hier. Pizzadeeg maken is trouwens echt heel makkelijk, 3 minuutjes werk. En je hoeft alleen maar bloem en gist in huis te hebben.
quote:esmee1975 schreef op 21 maart 2009 @ 21:59:

Ehhhh, hier pizza van deeg van AH hoor dus zo zelfgemaakt is het niet haha.

..Ik bedoelde jou ook niet Koek en Anky hadden het over deeg gist enz.
IK heb zo'n rol, van AHmerk. Zit er gelijk een pot saus bij. Makkelijk en lekker.
Ik had verwacht dat kaasverslaafde Limoen kaasfondue ook wel lekker zou vinden, maar ze at het niet. Jammer, vnd het zelf erg lekker.

Ik koop voor zelfgemaakte pizza gewoon een pak pizza(bodem)mix. Ook niet zo ingewikkeld. Rolbodem klinkt ook wel makkelijk eigenlijk.
Heb ik een keer de afstandsbediening voor mezelf alleen, is er niets op de tv. ER begint pas over een uur.
Zit naar een K3 verslaafde veel te oude fan te kijken. Vermakelijk
Op SBS is iets over volwassen vrouwen (eentje is 36) die fan zijn van K3. Erg treurig.
Oh, vond jij het erg treurig? ik vond het wel vermakelijk.
Heb dezelfde altijd Remma. Vind alleen de saus wat flauw dus die leuk ik wat op met kruiden.

Mijn peren zijn klaar dus ik ga naar bed. We hebben Moppie 4 hapjes fruit gegeven omdat hij toch echt meer honger lijkt te krijgen (mag ook wel na een half jaar natuurlijk). Nu maar hopen dat ik een redelijke nacht kan maken. Vier hapjes leek ons nog te overzien voor zijn darmen. Nu afwachten of zijn darmen dat ook vinden
quote:citronella schreef op 21 maart 2009 @ 22:15:

Oh, vond jij het erg treurig? ik vond het wel vermakelijk.

Het ergste vond ik nog dat ze gaan staan dansen bij een concert zodat de kindjes erachter niets meer kunnen zien.

Trusten Esmee! Ik hoop dat de hapjes goed zijn gevallen. Wat zijn die Moppie en Nipje toch ook alweer groot!

O ja, Anky, Kruimel wordt half april 1 jaar. Ik heb het er stiekem een beetje moeilijk mee, mijn laatste baby
Ja, dat vond ik ook ja, sneu voor de kindjes die erachter zitten, dat wel. En absurd natuurlijk.
Een 36-jarige k3 fan. Grinnik.

Meis vertelde vrijdag dat ze met een groepje meiden, op school, een werkje af moest maken. Het ging om een ei dat ze moest versieren. Ze vertelde dat ze met haar vriendinnetjes toen K3 liedjes ging zingen en dat juf toen voor hen de CD van k3 had opgezet. En hoe gezellig ze dat had gevonden. Eén van haar klasgenootjes, een jongen, had gevraagd waarom juf nou een cd van K3 ging opzetten. En juf had toen gezegd dat dat was omdat de meiden dat leuk vonden. De kneuterigheid klonk nog in haar stemmetje door, ze had dat heel fijn gevonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven