Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
ja, Citro, wat een leuk verhaal! Vna de nood een deugd maken, heet zoiets.en wat een heerlijk weer idd vandaag. Toen Slof in bed lag en Poek naar d'r feestje was, heb ik heerlijk op het terras in de zon liggen soezen. zal ook wel weer wennen zijn, volgende week regen. Morgen proberen we nog even naar het strand te gaan.

Vanmorgen, toen Sokman met Poek was gaan zwemmen, ben ik met Slof even boodschappen gaan doen en daarna even koffie gaan drinken en een broodje gaan eten bij de Bagels&Beans. Net toen ik besteld had, rook ik Slof.....Ik heb gewoon gedaan of mijn neus bloedde en heb mijn (mega)kop koffie gedronken en mijn broodje gegeten. En blijkbaar viel het niet erg op (ik vond 'm enorm stinken, maar goed), want de dame die naast ons zat, vond Slof dusdanig schattig dat-ie nog chocolaatjes van haar kreeg.

Poek had het feestje erg leuk gevonden; wij hebben daarna nog even geborreld en dat was ook gezellig (zelfs met de 'dat-kun-je-toch-ook-wel-googelen-dame'). de froiet ging er ook goed in; we hebben zelfs op de bank gegeten (doen we echt nooit) dus.

zal ik nou nog een half glaasje wijn nemen?
Ja doe maar
Drinken we samen.
en waarom staan er ineens allemaal berichten die er net niet stonden? Zo ben ik wel mega-mosterd
quote:remma schreef op 21 maart 2009 @ 22:35:

Drinken we samen.

Proost!

rood of wit?
Ja Sok, neem er lekker nog eentje. Hoe was het verder vandaag met Poek? Nog moe of hoesten? Onhandige timing van Slof zeg. Meisje kon dat ook altijd zo goed, buitenlucht had een laxerende werking bij haar. Ik was dat niet gewend, want jongetje was een echte thuispoeper.

Sneu van dat ijsbeertje. Ik hang nog altijd bij SBS. Ik ga maar eens naar bed.
Nou proost dan maar. Ik was nog steeds aan de thee met chocola. Heb geen zin meer in iets anders.
quote:sokje schreef op 21 maart 2009 @ 22:38:

[...]

Proost!

rood of wit?rood. en jij?
ook rood. maar hij is al weer op.

ga denk ik ook zo maar eens slapen. Sokman is op de motor weg; als het goed is, is hij reeds op de terugweg. in de plaats waar hij vandaan komt, vriest het al bijna. Hoop dat-ie nog van de motor af kan komen
Die van mij ook. Maar ik neem nog 1.
En nog 1..............
En nog 1...............
haha Remma.
Ik ga zo zwemmen met de kinderen. Dus tot later!
Pffff Anky. Zondagochtend 6.30 uur posten. Brrr.
Ik verveel me. Da's nou ook wat.
Waar zijn de kinderen dan? Hier zijn ze buiten, maar ik zit binnen wan Nipje ligt op bed en anders hoort niemand hem. Wat een rust.

Es, schrikken van die longontsteking. Ik had je nog gebeld, maar begrip nu dat je wel iets anders aan je hete hoofd had dan telefoneren. Doe rustig aan en knap snel op .

Anky, waarom heb je die melk eigenlijk niet alsnog aan Maby gegeven toen je hem vond? Ik denk dat ik zo'n moeit eheb met weggooien omdat ik bij Nippi altijd heel veel moeite moest doen om genoeg te hebben, dus vanaf Nippa ben ik erg op voorraad gespitst. Die heeft dan ook de eerste 8 maanden geen slok kunstvoeding gehad (Nipje wel, de dag van zijn geboorte want dat vond het ziekenhuis nodig).

Citro, leuk picknickverhaal. Hoe stond de bril Limoen eigenlijk, moest je niet heel erg wennen?

Hier ook heel vaak pizza, uit het pak van Koopmans en dan gewoon een blik gepelde tomaten en de restjes groenten erop (en voor ons blauwschimmelkaas en champignons). Hoe gaat dat met droge gist en bloem? En werkt dat ook voor quichedeeg? Want daar koop ik ook altijd een pak voor, maar laatst bekeek ik de ingredientenlijst eens en daar werd ik toch niet echt blij van.
O, de kinderen spelen her en der. Er staat er 1 onder de douche.
Wij hebben trouwens gisteren nieuwe fietsen gekocht. Nippi was van zijn fiets gegroeid, en Nippa had alleen een gammel ding dat ze eng vond. Nippi heeft net een soort tussenmaat nodig dus die heeft een tweedehandse gekregen, maar geheel onbedoeld heeft Nippa nu een hele dure nieuwe. En ik dacht nog dat dat met 3 kinderen misschien geen gek idee was want hij kan langer mee, maar er zijn gewoon geen onzijdige fietsen meer en Nippa wilde natuurlijk perse geen jongensfiets. En uiteindelijk kan zij er ook weinig aan doen dat ze een broertje heeft gekregen, dus we hebben maar over ons hart gestreken.

Deze is het geworden. Nog een stuk beschaafder dan de prinsessenfiets die ze zelf wilde (met speigeltje op de bel...).
Hee, dat is niet de goede. Wij hebben hem uiteraard in het wit metallic met rose....
Ga ik nog een kwartet maken, want ik wilde nog iets zeggen over de collega van Sok. Als ik in haar schoenen stond, zou ik de zeer goed bedoelde bemoeienis denk ik misschien niet waarderen. Zeker niet als de leidinggevende werd ingelicht. Wat ik wel een goed idee vind, is haar de mogelijkheid geven om er zelf iets over te zeggen door je eigen verhaal te vertellen. Met af ent oe vragen hoe het met haar gaat is natuurlijk ook niets mis. Maar verder kun je volgens mij weinig doen.
Hahaha, ik moest erg lachen om Remma die hier gisteravond in d'r eentje zat te 'zuipen'. Heb je lekker geslapen daarna? Lief verhaal trouwens van Meis en haar K3 cd op school. Schattig.

Ik ik moest ook lachen om de (nogal droge) opmerking van Nip over Nippa die een meidenfiets wilde en dat ze die uiteindelijk kreeg 'omdat ze er natuurlijk ook niets aan kon doen dat ze een broertje kreeg'.

Jullie klinken lekker opgewekt allemaal. Ik vind het echt jammer dat ik het mooie weer volledig gemist heb, alhoewel, ik heb gistermiddag een hele tijd rustig op de bank gelegen lekker naar buiten liggen kijken, ik zag allemaal mensen, kinderen, vogels in de bomen. Heerlijk zo een beetje staren. Nixen. We komen er eigenlijk nooit meer aan toe, maar het is zo lekker!

Ik voel me alweer een stuk beter. Paul en ik gingen om tien uur naar bed en werden om half elf vanochtend weer wakker. Heerlijk. Bijna geen koorts meer. Alleen nog volle longen, moe en beetje hoofdpijn. Maar niet meer zo ziek in ieder geval. Paul is weer thuis en hij is de kindeen halen. Hij zal vanmiddag wel ff met ze naar speeltuin oid gaan.

Ik ga nog ff op de bank met boek. Daar vermaak ik me uitstekend.

En Sox, hahaha, goeie actie van Stinkende Slof en jij gewoon koffie drinken terwijl mevrouw hem chocolaatjes voert.
Goed om te lezen dat het beter gaat Es. Doe je nog wel rustig aan, niet alleen vandaag maar ook de komende week? Ja? Mooi. Da's dan afgesproken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven