Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
zoveel weeg je toch niet sorry, flauw.wel jammer.

ik kan Slof best zelf een doekje geven, maar of hij daar schoner van wordt.... tis gewoon een smeerpoets, vrees ik. en nog maar anderhalf natuurlijk
Limoen liet zich altijd voeren, dus die werd denk ik niet zo vies, maar Mandarijn is ook een echt smeerpoets. Smeert het in zijn haar, slaat met zijn handen in zijn bord, etc. Ook snotkorsten: check.

Je CV is in ieder geval "in the picture" je krijgt best vaak een reactie in ieder geval Pammie, kan niet anders of daar rolt binnenkort wel wat uit.

Ben Limoens voormalige pony er bij aan het laten groeien, dat hangt nogal in haar ogen, vandaar steeds staarten en spelden. Misschien als het wat langer is dat het wel weer los kan.
Esmee/Nip, ik heb de kinderkleren net uitgezocht en heb een doos met zomer maat 74 en winter maat 80. Interesse?
Pammie, mail eens om te laten weten wat je zoekt? Heb nl. niet echt een idee, maar wel een vacature die iets met cijfers te maken heeft: lientje1604 apestaart yahoo punt com.
Je mag ook mailen en dan mail ik je terug wat wij zoeken, dan kan jij kijken of het past voor je je hele doopceel aan me moet vertellen .

Overigens ga ik nu echt naar boven dus ik lees het vast pas morgenavond (kondigde ik al tijdje geleden bij VRLK aan, maar zat nog te kletsen).
Zo, we zijn er weer. Lekker weekendje weg gehad in een huis met een enorme tuin en heel mooi weer. Er waren nogal wat kleine kinderen mee, maar ook een paar kinderloze volwassenen, die zeíden dat ze het heel leuk vonden, zo'n weekend waarbij het hele ritme gedicteerd werd door klein grut. Vraag me af of ze het echt meenden

Ik ben inmiddels lichamelijk weer in orde, geloof ik, en ook echt weer een heel stuk stabieler. Als er nog zwangeren zijn hier: ik kan het nu wel weer hebben

Pluis heeft behoorlijk de waterpokken, ze zitten overal (tot in zijn mond en onder zijn voeten). Hier heeft hij echt veel meer last van dan van zijn operatie, arm kind.

Sok, zelf poetsen werkt bij Pluis best wel. Hij neemt ook altijd de tafel even mee, en terwijl hij daarmee bezig is, vegen wij de laatste resten van zijn snoet.

Jammer van te zwaar, Pammie, hopelijk vind ze iets dat wel bij je past. Je cv is nu al zo vaak gevonden, binnenkort zal er toch wel eens iets echt passends langs moeten komen, toch?

Te laat, maar toch: Citro, nog gefeliciteerd met je verjaardag, en wat een vreselijk romantische vent heb jij
Lien, wat lief dat je aan mij denkt, je hebt mail. Ben benieuwd!

Citro, weleens haarbanden geprobeerd? Mini wil niet anders meer, krijg er amper een speldje in. (jammer, vind ik wel leuk namelijk.)

Mannie was stront-stront-strontvervelend. Bij de zoveelste stoute actie pakte ik hem op en stampte de badkamer uit. Helaas sloeg hij met zijn hoofd tegen de deurpost en het eerste wat hij zei toen hij weer een beetje kon praten was 'ik zal nu gaan luisteren mama'. God wat voelde ik me slecht zeg. Ik kon er dan wel niets aan doen maar zo klonk het wel alsof ik hem tegen de deurpost had geramd om hem een lesje te leren
Wat fijn Mif, dat je je weer goed voelt. En arme arme Pluis. Heb je de waterpokmiddeljes al geprobeerd tegen de jeuk? Hoop dat hij snel weer beter is.

Ik zou dat ook betwijfelen, als een kinderloze dat zou zeggen
Remma, ben je al klaar met touwtjespringen?
fijn dat je een lekker weekend hebt gehad, Miffy! En wat balen dat Pluis zoveel last heeft van de waterpokkels! Calendula zalf of creme is ongeveer het enige wat mag op deze leeftijd en dat nog enigzins werkt tegen de jeuk.

Pam: kan me voorstellen dat je schuldgevoel huizenhoog gerezen is na zo'n opmerking. arme jullie.

mag ik ff klagen? A.s zondag heb ik een sauna-date gepland met beste vriendin, staat al maanden. Sauna-date is het leukst als je de volle dag ervan kunt genieten. Willen mijn ouders hun trouwdag 'gezellig' gaan vieren door met z'n allen te gaan eten in pannenkoekhuis.

A. dat betekent dat we weer opgescheept zitten met zus waar ik geen zin in heb.

B. dat betekent dat mijn sauna-date niet de hele volle dag kan gaan duren

C. Mijn ervaring is dat het voor mijn ouders echt niet zo leuk is om met de volle ploeg daar door te moeten brengen en dat ze meer genieten als wij met z'n 4tjes apart komen.

maar hoe ik het ook wend of keer: ik kom hier gewoon niet onderuit. Misschien egoistisch dat ik hier tegenop zie, maar ik zit me echt al maanden te verheugen op die sauna-date die dan weer half afgekapt moet worden. En verzetten heeft geen zin, want het heeft werkelijk een half jaar gekost om deze datum te prikken.
Ik vinnet niet raar hoor Sok, dat je ontzettend baalt. Kun je niet tussen neus en lippen aangeven dat het misschien leuker is om het iets kleinschaliger te doen op een andere dag (wie niet waagt.. ) Overigens, trouwdagen vieren, is dat normaal? Ik ben kind van gescheiden ouders hé, ik weet dat soort dingen niet.

Pamman zegt net dat Mannie ook een enorme bult heeft. Arm ding. Mannie was daarna trouwens weer zo ontzettend stout dat Pamman hem zonder verhaaltje en zelfs zonder tandenpoetsen in bed heeft gegooid.

Mif, havermout in bad werkt ook.

Sok, wat ik nog wilde vragen: Mini heeft heel regelmatig last van een koortslip. Wat bij haar heel goed werkt is smeren met vectavir maar dat mag pas vanaf 12 jaar. In de apotheek kwamen ze niet verder dan van die blaasjeszalf maar dat helpt helemaal niet. Mini heeft hetzelfde als ik; eerst enorm schrale lippen (heel vervelend) en dan pas blaasjes. Is er iets anders wat gesmeerd kan worden? Hoe ernstig is het om toch Vectavir te gebruiken?
Wat is er met de mannen vanavond? Mijn broertje belt spontaan uit zichzelf om bij te kletsen en stelt dan ook spontaan voor om dit weekend al af te spreken en dan blijft hij ook logeren.

Pamman staat net op, pakt een papiertje en gooit het in de prullenbak!

Het moet niet gekker worden.
Leuk trouwens: met Hemelvaart zijn wij een lang weekend naar HvS. Hiephoi!

En nu slapen.

Nightynight

Zal ik eens een Anky doen? vooruit, ik doe een Anky

Morgen.. (moet om .6.50 de trein hebben, ik werk vandaag ergens anders in het land, richting Esmee) Beetje jammer dat Limoen om 00.00 uur bedacht dat ze geen slaap meer had en het tot 01.45 duurde voor ze weer sliep. Man heeft het grotendeels opglost hoor, maar heb er helaas nog te veel van mee gekregen om echt wakker te zijn nu..

Beterschap voor Pluis Miffy, echt zielig dat ie zo onder zit.

En Sok, kan me voorstellen dat je baalt.

Op de een of andere manier hadden mijn ouders ook altijd het idee dat hun trouwdag met zijn allen gevierd moet worden ik had daar niet zo'n zin in meestal, en vorig jaar ellende omdat zus zich juist gepasseerd voelde omdat mijn ouders op hun trouwdag toevallig hier waren 't is wat, met die trouwdagen.

Pammie, lekker vooruitzicht, weekendje weg.

Ik ga gauw eten en tandenpoetsen,tot vanavond.
Zinkzalf (de variant die je niet op de billen smeert) Pammie, daar drogen de blaasjes sneller van in.

En arme mannie, kan me voorstellen dat je je rot voelde ook al deed je het niet expres
Zinkoxidezalf inderdaad (zo heet het toch, ik ga nu weer twijfelen). Werkt bij A-man heel goed.

Ik snap helemaal dat je baalt Sokje. Ik zou zelf ook als een stekker balen. Heb je verder niks aan, zo'n bericht, maar dan weet je in ieder geval dat ik met je mee baal.

Vies kind: check. En ook een kind dat volledig over de rooie gaat als ik achter de computer zit. Ik ga dus maar eens spelen met madam. Later meer.
Koffie anyone?

Dank voor de tip maar die zinkzalf werkt pas als er al blaasjes zijn en het meest vervelend is het voortraject; die enorm schrale lippen. En dan helpt Vectavir heel goed (ik krijg vaak niet eens een blaasje als ik daar mee smeer).

Hier ook een onrustige nacht; Mannie was weer eens bang en toen ik bij hem lag was hij om de 5 minuten zogenaamd zijn knuffeldoekjes kwijt. Op een gegeven moment werd ik echt boos, hij brullen, maar toen viel hij wel in slaap. Toen werd Mini wakker, ook brullen, Pamman hoorde het niet, Mannie sliep net dus ik durfde niet uit bed dus heb ik Pamman gebeld (had mijn mobiel bij me liggen, hij ook) en toen hoorde ik hem uit bed sprinten Vanmorgen werd Mannie pas om half 8 wakker maar ik had het nog kwart voor 4 zien worden, ik had eng gedroomd. Nou goed, geen briljante nacht.

Mijn zus komt eind van de ochtend, ben nu brood aan het bakken voor de lunch. Kinderen zijn nog net zo vervelend als gister. Pfff.
Calendulazalf en havermout hadden we in huis, maar eigenlijk was het enige dat echt merkbaar hielp, zorgen dat hij het niet warm had. Het hoogtepunt is nu wel voorbij, want vannacht heeft hij in één ruk door heel diep liggen slapen. Lekker om 's ochtends wakker te worden en je dan te realiseren dat het al licht is en dat je wakker wordt van de wekker die gaat.

Esmee en Nip, hoop voor jullie dat die van jullie dat binnenkort ook eens door gaan krijgen.

Anky, ik las wat jij schreef over geen rust nemen als je moe bent, en herken het wel een klein beetje, al denk ik dat jij het veel sterker hebt (en dat Mifman een groter deel van huishouden en zorg op zich neemt, en dat die taken hoe dan ook wat minder voorstellen met 1 kind dan met 3.) Gisteren was ik ook niet echt fit, en in plaats van even rust te nemen heb ik als een idioot lopen rondrennen en zelfs mijn lunch staand gegeten.

Kun jij na zo'n dag 's avonds wel goed slapen, of ben je dan ook nog steeds heel gespannen?

Helpt het als je op zo'n dag de kinderen even overdraagt aan Aman, en zelf gaat sporten? Fysiek moe worden is bij mij meestal wel goed.

Succes met je vervelende koters, Pammie, en wat een boel familiebezoek! Is er iets bijzonders dat ik gemist heb?

Sok, als die afspraak al zo lang staat, kun je dan niet gewoon tegen je ouders zeggen dat je niet kunt? Afgelopen najaar hebben mijn ouders ook een keer zo'n geintje uitgehaald, en ik ben niet gegaan. Vonden ze niet leuk, maar ik had ook een afspraak die niet verplaatst kon worden, en ze kunnen gewoon niet verwachten dat ik drie dagen van te voren zonder overleg op afroep beschikbaar ben, en dat geldt voor jou natuurlijk ook.
anoniem_20226 wijzigde dit bericht op 28-04-2009 11:14
Reden: Sorry!
% gewijzigd
Miffy, even je post editten.

Beterschap voor Pluis!

En Citronella, zomaar een beetje posten op 'mijn' tijdstip .

Miffy, bij mij werkt sporten ook erg goed. Ik ben gewoon een leuker/makkelijker/relaxter mens als ik sport. Ik hoop dan ook snel weer wat te kunnen gaan hardlopen, dan gaat het vast beter.
Mifs, ff je post editen ivm naam.

Fijn dat je leuk weekend heb gehad, nog fijner dat je je weer oke voelt. Althans, beter. Nog niet helemaal oke waarschijnlijk. Maar beter. En niet fijn voor Pluis met zijn pokkels. Tips: als trootst boekje 'een kuiken met waterpokken' kopen. Is erg leuk! En mentholpoeder, of mag dat nog niet bij de kleintjes?

Sox, ik kan me heel goed voorstellen dat je baalt. Enneh... gewoon zeggen dat je niet kan op die dag is geen optie? Lastig altijd met familie, dat dat soort dingen zo 'gevoelig' ligt. Vervelend hoor!

Pams, bedankt voor de koffie. Balen van slechte nacht. Ik had ook een beetje een rare, Bel was heel eng aan 't slaapwandelen (zie weblog voor de belangstellenden) ik durfde daarna bijna niet meer te gaan slapen. Enneh... waar een mobiel al niet goed voor is!

Nu aan het werk.
En Nippo en Esmee: hoe zijn jullie nachten nu? Redden jullie het nog een beetje? En hoe gaat het met de voeding van Moppie?
Mogge Anky!

Ik ben niet leuker als ik sport want ik vind sporten niet leuk. Maar ik doe het wel want ik ben wél leuker als ik fit/gezond/slank ben. :-)
Haha, ik moest ook erg lachen om de mobiele actie van Pammie vannacht. Al was het voor Pammie zelf vast een stuk minder grappig op dat moment. Wel leuk verhaal voor vroeger.

Haren doen is hier trouwens ook geen genoegen, al blijft Sien wel stilzitten (mamaaaaa, je doet me pijn!). Maar volgens mij hebben alle kinderen dat. In het zwembad hoor ik het van alle moeders en vaders. A-man vergeet gewoon het haar van Sien te doen op zijn thuisdag. Komt het arme kind met geklitte en losse lange haren op school aan . Gelukkig kunnnen de juffen goed invlechten.
Mogge Elessie! Ben je op het werk? En nog steeds helemaal allenig? In dat geval bied ik je ook een kop koffie aan!

Als ik niet sport word ik heel erg onrustig. Een soort van energie die dan niet weg kan ofzo en zich gaat opkroppen. A-man heeft hetzelfde overigens. Vandaar dat we het al zo lang met elkaar uithouden.
Ja, ben aan 't werk. Niet alleen vandaag. Gezellig aan de koffie met Broer.

Lekker bezig. Niet te druk, wel genoeg te doen. Ik ben een beetje bruut vrees ik met haren kammen, als ze zeuren zeg ik gewoon dat als ze blijven zeuren ik hun haar kortknip. Annabel heeft om deze reden dan ook relatief kort haar. Liz doet de kiezen op elkaar want die wil haar pijpekrullen niet kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven